Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marjan 31-10-2023

Website duidelijk, vooral de regels en waar he wel of niet op rekenen kan en datcwordt vervolgens ook nageleefd.
Vervoerder die gebruikt erg prettig op tijd via een goeie app en erg vriendelijk.

Nico 31-10-2023

Gewenste wasmachine was niet direct leverbaar en we kregen direct een gelijkwaardig alternatief aangeboden die ook snel geleverd werd.
Erg tevreden dus over geboden service

Wel gedoe, maar scherp geprijsd 31-10-2023

De prijzen zijn echt wel de laagste. Je kunt ze telefonisch bereiken maar het kost je veel tijd: de eerste keer wachtte ik een half uur, de tweede keer een kwartier. Ik werd wel goed geholpen. De koelkast die ik uitgezocht had werd snel geleverd, maar ik moest aan de deur opnieuw betalen terwijl ik al betaald had. Heb ik gedaan omdat ik geen zin had om weer een dag te wachten. Dus weer bellen - 5 tot 10 dagen wachten tot het geld teruggestort wordt (is nog niet gebeurd).

Frank 31-10-2023

Kundig advies gehad van Bemmel en Kroon. Totaal ontzorgd van inkoop tot in gebruik name. Dank voor de dienstverlening.

Yvonne 31-10-2023

Een gebruiksvriendelijke site, duidelijk. Goede snelle service. En vooral goede prijzen voor de producten.
Ga zeker weer wat bestellen bij Bemmel en Kroon als ik moet vernieuwen

Patrick 31-10-2023

Zeer scherpe prijzen en vlotte en snelle levering.
Kan Bemmel en Kroon enkel maar aanraden.
Dus moest er iemand twijfelen Bemmel en kroon is top.

Verbiest jacky 31-10-2023

Zeer goede website, duidelijk, de prijzen zijn zo goed als de goedkoopste.
De bezorgdienst is tot hiertoe de beste dat ik ooit heb gehad, je kan zelf de leveringsdatum bepalen en de track en tracé is zeer juist, en je krijgt een bericht voor de levering.
Een firma die zeker de moeite waard is

John uit Maastricht 31-10-2023

Vanaf het eerste moment van telefonisch contact voor het advies welke type Quooker te kiezen, tot het plaatsen van de Quooker in de keuken, is de communicatie consequent en helder geweest. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren tot de aankondiging van aankomst. De monteur zelf was helder in zijn uitleg wat hij ging doen en uiteindelijk over de werking van de kraan. Daarnaast heeft de monteur netjes, schoon gewerkt en was hij zeer beleefd. Kortom, dit bedrijf kan ik aanbevelen

chi ben 31-10-2023

Geweldige service tegen een super scherpe prijs!! Het advies en de levering ging vlekkeloos!

Barry de Boer 30-10-2023

Op zoek naar een nieuwe wasmachine kwamen wij bij Bemmel & Kroon vestiging Den Haag terecht. Ontzettend veel keus in machines hier tegen hele goede prijzen. Laatste twijfel door de vakkundige medewerker weggenomen en de nieuwe Miele hier aangeschaft. Deze werd een dag later al geleverd volgens afspraak. Ook de levering is prima verlopen. Graag betaald voor het plaatsen van de wasmachine…. Wat mij betreft een aanrader!

Dirk den Boer 30-10-2023

Een zeer fijne winkel waar je als klant serieus genomen wordt en met je meegedacht wordt. Vakbekwame mensen vanaf de aankoop tot aan de plaatsing. Kortom erg tevreden.

Linda 30-10-2023

Via de winkel in Hoofddorp een nieuwe Bosch koel/vriescombinatie aangeschaft.
Zeer prettige en nette winkel met veel keus.
Goed geholpen door èèn van de vriendelijke medewerkers, mijn vragen werden duidelijk beantwoord en de verschillen goed uitgelegd. Ruimte om zelf rustig te kijken en hulp te vragen wanneer dat nodig was. Uiteindelijk een keuze gemaakt. De koop werd verder afgerond door de medewerker en de volgende dag kon de Koel/vriescombinatie al geleverd worden. Door een bijbetaling kon de oude koelkast meegenomen worden en werd de nieuwe netjes uit de verpakking gehaald en neergezet. Al met al een goede en prettige ervaring met deze winkel!!

Sylvia 30-10-2023

Alles makkelijk te vinden op de site goed en snel geleverd en vriendelijke bezorgers

Sjaak 30-10-2023

Wasmachine en droger gekocht. We kregen nog wat extra korting. Twee dagen later stonden beide apparaten nog goedkoper op de website. Dat geeft wel een vreemd gevoel.
Dag voor de levering de gehele berging ontruimd zodat men er goed bij kon. Spullen in de eetkamer gezet.
We hadden een mail met track en trace van Dynalogic. De dag van levering zou dan te zien hoe laat precies de bezorgers zouden komen. De avond voor levering kregen we nog een mail van B&K met een tijdsblok. Dus vanaf 8 uur de track en trace gevolgd. Niets te zien. Om 9:30 maar B&K gebeld of dit goed was. Dat klopte zei men, ze kwamen met eigen bezorgers en die hebben geen track en trace (?). Meldt dat dan even denk je dan.
Een kwartier voor de levering werden we gebeld. Het pinapparaat was kapot. Of we met de link wilden betalen die werd gestuurd per mail. Dus in plaats van bij/na het bezorgen toch vooruit betaald. Is niet ons principe.
Bij het brengen bleek, na montage, dat de afvoerslang lek was. Gelukkig waren de bezorgers nog niet weggereden. Wasmachine werd direct meegenomen. Berging nat. Uur bezig geweest om de vloer weer droog te krijgen. Dus al wel betaald, maar nog geen machine.
Bemmel en Kroon gebeld. Gemeld dat wij hier ontzettend van baalden. (berging nat, eetkamer vol met spullen). Ook in combinatie dat de apparaten inmiddels goedkoper waren. Het zou fijn zijn als Bemmel en Kroon de dag erop een nieuw apparaat zou brengen en nog een tegemoetkoming zou doen. De man aan de telefoon begreep dit. Hij zou die dag absoluut nog terugbellen. Die dag niets meer gehoord.
De volgende dag weer gebeld. Weer alles uitgelegd. Ook deze man begreep het. Hij ging direct aan de gang. Zou nog terugbellen.
Ook van deze man niets meer gehoord. Wel werd er per mail een bezorgafspraak gemaakt voor de dag erop. Bezorging nu door Dynalogic. Track en Trace werkte nu wel. Wasmachine werd geplaatst en wij konden onze spullen weer terug zetten in de berging.
Kortom,
niet zo netjes als je twee keer aangeeft dat je de klant begrijpt, belooft terug te bellen maar niets meer van je laat horen!
Zo hoort het toch niet, althans als je de klant serieus neemt.

Rob v. Egmond 30-10-2023

Site is erg duidelijk en op al je vragen is een antwoord te vinden. Producten staan duidelijk afgebeeld en ook de specificaties waren prima vermeld. Ook de belofte van de volgende dag bezorgen klopt, zelfs op zondag.

J.Muller 30-10-2023

Zeer Vriendelijke mannen en behulpzaam!, ze waren keurig op tijd , niet gehaast en gingen voorzichtig met de te plaatsen koelkast om

SG 30-10-2023

Zondagavond wasmachine besteld, maandagochtend al geleverd! Vriendelijke bezorgers. Top service!

Anne 30-10-2023

Een voor mij perfecte koeldiepvriescombinatie qua merk, grootte en prijs. Die vond ik op de website van Bemmel en Kroon. Ik kon de koop telefonisch doen, had mij voorbereid, wist wat ik wilde en de verkoper anticipeerde er prima op. De andere dag om 9.00 uur werd mijn aankoop al bij mij thuis gebracht en netjes op de gewenste plek gezet door 2 vriendelijke jongemannen. Ik heb in de loop van de dag nog 2x gebeld naar Bemmel en Kroon, omdat er enkele vragen resteerden nadat ik in de middag de koelvriescombi had aangezet. Ik werd gerustgesteld en ik mocht zelfs zo nodig ook in de avond nog bellen. Dat bleek niet nodig te zijn. Nu in mijn nopjes met mijn nieuwe koelkast/vriezer. Een blije dame (senior).

Nicolette 30-10-2023

De website is duidelijk, goede productomschrijving en specificaties.
Bestellen gaat eenvoudig en de communicatie van bestellen tot bezorgen is helemaal prima.
Top

Super service voor juiste prijs 30-10-2023

Bemmel en Kroon leverde in korte tijd de bestelde kookplaat. Communicatie was uitstekend, ook via het vervoersbedrijf.
Alles keurig geregeld en alles zelf te volgen via de site.
Top klasse bedrijven. 5*

koos hennephof 30-10-2023

Ik was al bijzonder tevreden over de vestiging Bemmel & Kroon in het Forepark Den Haag over de levering en installatie van een keuken.
Dat was ook de reden om een vriendin te introduceren bij Bemmel & Kroon voor de aanschaf van een was en een droogmachine.
Na de levering en plaatsing van apparatuur bij mij thuis op 27.10.2023 ben ik tevreden gebleven.

De heer xxx (achternaam onbekend) heeft mij zakelijk en adequaat geassisteerd bij mijn aankoop en de daarop volgende plaatsing.

Maureen 30-10-2023

Ik was op zoek naar een extra vriezer omdat ons gezin is uitgebreid met de geboorte van onze dochter. Ik werd super snel geholpen door de klantenservice, want ik had de vriezer elders goedkoper gezien. De prijs werd snel gecorrigeerd en de volgende dag stond hadden we de vriezer al in huis! Top service :)

Schouten 30-10-2023

Wasmachine ging kapot. Op donderdagavond dus naar van Bemmel en Kroon in het Forepark. Goede en duidelijke uitleg over types wasmachines. Machine uitgezocht, kon snel worden bezorgd 30 oktober en aangesloten. Fijne bezorging, vriendelijke en nette bezorgers. Precies wat we gewend bij van Bemmel en Kroon.

De service bij van Bemmel en Kroon staat op eenzame hoogte. Bestel al meer als 30 jaar mijn witgoed bij hun. Ook de levering is netjes en alles wordt geduldig uitgelegd. Volgende keer weer

Marta 29-10-2023

Prima service! Ik was goed en snel geholpen.
De apparatuur zier er mooi uit.
Top!

Andries 29-10-2023

Zeer goede site, duidelijke info en levering zeer vlot. Bleek uiteindelijk de laatste oven die ze op voorraad hadden waardoor ik de mazzel had om deze de volgende dag( Levering op zondag) in huis te hebben!