Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Annemieke 03-06-2022

Zeer fijn geholpen alle afspraken zijn keurig nagekomen. De bezorgers kwamen keurig op tijd en hebben heel netjes een wasmachine van zolder gehaald en een nieuwe geplaats.

Ton 03-06-2022

Wat zijn wij blij met onze nieuwe wasmachine die we gekocht hebben de service is top de bezorgers waren super vriendelijk en behulpzaam al met al top

Rob 03-06-2022

Een koninklijke behandeling rond Koningsdag, het online team ging tot het uiterste om 3 siemens inbouw apparaten te vinden voor de aantrekkelijke kortings actie ondanks de leveringsvoorwaarden problemen, weer een tevreden klant, prima bezorging, track en tracé zeer accuraat en vriendelijk personeel

Janssen 03-06-2022

Klantvriendelijk,, altijd telefonisch bereikbaar , oplossingsgericht en alternatieven aanbiedend, snelle service en afspraken nakomend. Kortom zeer tevreden over de service

San 03-06-2022

Prima service.Vriendelijk aan de telefoon .Behulpzaam om te zoeken naar de juiste koelkast BKI1094493

Charlotte 03-06-2022

In Februari heb ik een wasmachine van Bosch besteld bij Bemmel & Kroon (ordernummer BKI1066013). Wij hadden deze specifieke wasmachine al op het oog en na research op internet bleek deze bij Bemmel & Kroon het scherpst geprijsd. Wat ons daarnaast over de streep heeft getrokken om de wasmachine bij Bemmel & Kroon te bestellen, zijn de vele goede reviews én het feit dat we de bezorging tot een aantal weken vooruit konden plannen. Dit was voor ons ontzettend fijn, gezien ons appartement nog moest worden opgeleverd en wij zo goed om de verhuizing heen hebben kunnen plannen.

Begin maart werd de wasmachine bij ons geleverd, waarbij we vooraf goed op de hoogte zijn gehouden van het bezorgmoment. De wasmachine werd vakkundig naar binnen getild en snel aangesloten door de bezorgers. Al met al een erg fijne ervaring, waardoor ik zeker opnieuw bij Bemmel & Kroon zou bestellen!

Christian 03-06-2022

Gisteren een nieuwe wasmachine gekocht en vandaag netjes op tijd geleverd.
Correcte hulp van de verkoper en perfect afgeleverd door de transporteur.

Ruud 03-06-2022

Via kieskeurig kom je makkelijk bij de goedkoopste leverancier. Op de Site van Bemmel & Kroon staat alles duidelijk aangegeven. werd ook nog positief verrast door extra korting. Bestelling netjes op tijd geleverd, ook makkelijk was de SMS voor de levertijd zodat je niet onnodig thuis hoeft te blijven.

V Beek 03-06-2022

DH1032504 Het duurde even maar dan heb je ook wat!!! Mooie oranje Smeg koelkast, was makkelijk besteld en het tussentijds contact was prettig. Dank aan Bemmel & Kroon.

Nathalie 03-06-2022

Ontzettend goed geholpen na een aantal hobbels alles met een geweldige service opgelost de monteur XXX was heel secuur en heeft prachtig werk geleverd .

Ingrid 03-06-2022

Hele goede telefonische begeleiding bij het kiezen van de juiste was-droogcombinatie. Eerder ook goede ervaringen mee met de aankoop en plaatsing van een wasmachine.

Bart Vos 03-06-2022

De verkoopafdeling heeft zeer goed en met geduld geholpen. Waardoor ik de juiste koelkast heb kunnen aanschaffen. Ook de service van AJ TEC was top!!

tvdgreft 02-06-2022

Vlotte levering. UItstekende bezorging en installatie. Wat zou ik er verder nog van zeggen om de tekst lang genoeg te maken. vriendelijke mensen.

FCM 02-06-2022

Wij geven al jaren de voorkeur aan lokale bedrijven boven relatief onbekende online shops. We hebben goede ervaring met B&K en hun service. De prijs ligt wel geregeld hoger dan online shops. Wat met bevreemdt is dat er bij een fornuis/oven geen electriciteitssnoer is bijgeleverd die we apart moeten kopen bij de installateur. Dat voelt een beetje als het kopen van een nieuwe auto waar je bij het ophalen de bougies nog separaat moet afrekenen.

Toine 02-06-2022

Overzichtelijke webshop met voldoende info over de artikelen, voorraad, levertermijn en betaalwijzen.
Komen de aangegane verplichtingen goed na.
Levering van koelkast is in orde, oude apparaat en verpakkingsmateriaal worden door bezorger meegenomen.

Kees 02-06-2022

Overzichtelijke site. Wasmachine keurig de volgende dag geleverd en netjes op zolder geplaatst. Wel raar dat de prijs van de machine in een uur tijd van €760 naar €787 verhoogde.

Rob de ruijter 02-06-2022

Aller eerst de prijs
Verder alle lof voor de bezorging want die was echt 100 procent
Al bij al zeer te vreden en zeker een aanrader

Simon 02-06-2022

Destijds is onze keuken geleverdxen geplaatst door Bemmel&Kroon. We kenden de zaak dus al. Ze hebben een goede website en hanteren scherpe prijzen. Bovendien snel geleverd. Dus dik tevreden.

Hans 02-06-2022

de site is goed toegankelijk en geeft een helder beeld, het product en wat ik als consument kan verwachten. Deze verwachting wordt tot en met het lever moment (snelle levering) waar gemaakt. de prijzen zijn in vergelijking met andere aanbieders goed en acceptabel.

Kassing 02-06-2022

Tot mijn grote verbazing nemen ze niet de oude wasmachine mee.Tevens de aflevertijd is te vrijblijvend.Voor de eerste keer via internet besteld ga voortaan toch weer terug naar mijn oude adres de kleine vertrouwde ondernemer.

H.Koster 02-06-2022

Goed gesprek met verkoper gehad op 28 mei over de vriezer en direkt de bestelling geplaatst. In de avond al de definitieve orderbevestiging ontvangen met daarop vermeld de dag van levering. Op maandag 30 mei is de vriezer geleverd. Alles prima verzorgd.

Nicole 02-06-2022

Ik bestel al jaren alle huishoudelijke apparaten bij Bemmel & Kroon. Altijd de laagste prijs en een supersnelle levering.
Vandaag zijn de nieuwe wasmachine en wasdroger weer keurig afgeleverd en meteen geïnstalleerd door het bedrijf dat de apparatuur heeft bezorgd.

J.Wilmont 02-06-2022

vriendelijke mensen, kennen hun producten en geven goed advies.
bestelnr. DH1095734

PAvL 02-06-2022

Ruim 3 maanden moeten wachten op bestelling (Miele inductie kookplaat). Vandaag uiteindelijk geleverd.
Bezorging door Dynalogic, in zwaar beschadigde verpakking waar de kookplaat deels uitstak. Wonder boven wonder geen schade aan de kookplaat. Op zich prima kookplaat, gemakkelijk in te bouwen, maar deze manier van afleveren maakt dat ik niet snel weer iets bij Bemmel en Kroon zal bestellen.

Jeroen 01-06-2022

Snelle goede levering, overzichtelijke site met goede informatie. Aantrekkelijke prijs.