Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3632 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Elly 25-12-2022

Ik heb bij Bemmel en Kroon een Inventum Kookplaat IKI6010 gekocht. Voor 22.00 uur besteld is inderdaad morgen ik huis. Over de bezorging werd ik goed op de hoogte gehouden. Op de dag van bezorging kreeg ik een bericht van de geschatte tijd, en nog een bericht dat de bezorging na een half uur bezorgd zou worden. Heel fijn geregeld. Het product voldoet aan alle verwachtingen. Al met al een hele fijne ervaring, dank je wel !!!!!

j. bosten 25-12-2022

duidelijke website, makkelijk te bestellen en voor mijn siemens eq6 plus extraklasse koffie apparaat de absoluut beste prijs van Nederland.
zoals beloofd levering volgende dag met uitstekende track&trace van Dynalogic. beter kan niet.
Bemmel&Kroon hebben hun belofte waar gemaakt, ook vlak voor de drukke kerst, compliment!

Ronald den Breejen 25-12-2022

Webshop gaf aan product op voorraad, toen ik besteld had vermelde de text niet op voorrad.
Customer service melde mij later dat de producten er toch waren. Customer service werkt prima.
Helaas werkt bedrijf samen met Dynalogic. Ze weigerden de machines over de eerste drempel te plaatsen. De alleen aanwezige ontvanger kreeg de keus: buiten laten staan of weer meenemen.
Volgende keer toch maar bestellen bij bedrijf met eigen servicedienst. Dit nooit meer.

Ronald 25-12-2022

robert 24-12-2022

vanaf het plaatsen van de order tot aan de levering prima geregeld. werkelijk als een geoliede machine.

W.M. Groenewegen-Kroon 24-12-2022

Duidelijke shop. Duidelijke vergelijking van de producten. En ook gemakkelijk om een product te bestellen.

Coffeeroam 24-12-2022

Apparaat keurig geleverd en netjes door partner Ajtec geïnstalleerd in de keuken. Wel jammer dat er door de krapte op de arbeidsmarkt geen monteurs/chauffeurs beschikbaar waren, waardoor onze bestelling 6 weken bij Bemmel en Kroon in de opslag moest blijven staan voordat de besteller op pad kon gaan. Ook jammer dat pin-betaling aan de deur €10,- extra kost. Gelukkig was het ons wel vooraf verteld, dus hebben we toch maar 24 uur vooraf per overschrijving betaald - dat ging overigens goed.

Bemmel en Kroon 24-12-2022

BKI1155658
Makkelijk bestellen via internet. Binnen 2/3 dagen geleverd. Door de dag heen op de hoogte gehouden hoelaat hij geleverd zou worden

Visser 24-12-2022

Goede duidelijke website. Scherpe prijzen. Duidelijke en ruime informatie voorziening tijdens bezorging.

Snel 24-12-2022

Snel eerlijk en vakkundig geholpen . Volgende dag op exacte tijd als aangegeven geleverd .

Schout 24-12-2022

goede overzichtelijke site. prima koelkast voor een redelijke prijs. super snelle levering.

paulao DH1151240 24-12-2022

Goede voorlichting en geschikte mensen die zorgen voor de installatie. Ons vriesvak van de koelkast was stukgegaan. helaas moesten we de hele koelkast vervangen. We kregen goede informatie over geschikte koelkasten die in onze inbouwkeuken zouden passen. heef fijn dat de nieuwe koelkast nog voor de kerst geleverd en geplaatst kon worden!

Wim 24-12-2022

Het is niet mijn eerste product bij Bemmel en Kroon. Ook de wasmachine, droger en nu de stofzuiger komen hier vandaan. De prijs ligt hier meestal lager dan bij andere bedrijven. Ze hebben vriendelijk personeel in dienst, zowel bij de klantenservice als bij het transport. Super snelle levering, uitstekende track & trace. Echt een aanrader, Super tevreden...

Ikaros 24-12-2022

Bemmel en Kroon levert voor een concurrerende prijs een nieuwe AEG wasmachine.
Prima online aankoop en netjes op tijd op gewenste dag bezorgd door de firma Dynalogic en ook rustig aangesloten en waterpas gesteld.

Gerwin 24-12-2022

Ondanks niet op voorraad toch met 14 dagen in huis !! Aardige mensen, die het keurig hebben afgeleverd.

Koen Beverborg 24-12-2022

Tijden bestellen zou de vriezer op voorraad zijn. Na bestelling bleek deze pas in het nieuwe jaar beschikbaar te zijn. Uiteindelijk toch nog netjes dit jaar de vriezer ontvangen!

Ron van Straten 24-12-2022

Meerdere spullen gekocht steeds goed behandeld ook als er problemen zijn. Perfect Service ook bij bezorging. Ga zo door dan blijf ik steeds weer terug komen.BKI1156268

Dominique 24-12-2022

Het geleverde product is een stuk goedkoper dan bij andere winkels en de service is minstens even goed. Alles werd helemaal afgehandeld volgens afspraak en er werd heel snel en heel goed gecommuniceerd, top!

Aad van Loon 24-12-2022

Duidelijke instructies en informatie over het aan te schaffen product en de wijze van betalen en hoe en wanneer het product wordt afgeleverd.
Daarnaast erg concurrerend met aantrekkelijke prijzen en aanbiedingen.

Maarten 24-12-2022

Bemmel en Kroon had een mooie aanbieding voor het product dat ik wilde kopen. Na enige onduidelijkheid over het moment wanneer ik het product kon verwachten, opgelost door een vriendelijke klantenservice, was de communicatie over het bezorgmoment en de mogelijkheid om zelf dit moment te kiezen, zeer prettig. Ook de contacten met de vervoerder van het product heb ik als zeer duidelijk en prettig ervaren.

B. Draaisma 24-12-2022

Bij Bemmel en Kroon langs geweest en goed geholpen. Goed advies gehad en opdracht geplaatst. Duidelijke uitleg verdere proces en daarna alles op rolletjes verlopen. Vaatwasser geïnstalleerd oude retour en alles werkt perfect.

Annet-Gerrit 24-12-2022

Prima geregeld, makkelijk bestellen, meteen bevestiging. Exact op tijd, volgende dag geleverd. Oude apparaat mee genomen. Kortom Top ! Geregeld!!

Marion Van Rijsewijk 24-12-2022

Telefonisch contact gehad en vriendelijk geholpen. Advies was prima. Alleen de vervoerder van externe partij was niet klantvriendelijk en zeker niet voorzichtig met onze aankoop.

Gootjes 24-12-2022

CRQ 1136616 Wij zijn zeer tevreden over de vriendelijke en deskundige begeleiding bij de aankoop van de apparatuur.

PA 23-12-2022

Gisteren s' avonds laat een oven besteld die NERGENS meer in BeNeLux te verkrijgen is wegens grote stockproblemen en vandaag in de namiddag geleverd in België, wat een service! Op deze oven was ik al 9 maanden op aan het wachten elders, maar zij konden tot op heden GEEN leverdatum doorgeven, wat een schande!

Geen 10/10 aangezien de prijs 20% duurder was tov de concurrent, maar chapeau voor de logistiek en bereikbaarheid zowel telefonisch als via mail van dit bedrijf, tot laat in de avond!

Groeten, een tevreden klant