Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Marius van der Werf 21-01-2023

Product was niet op voorraad maar toch met 2 weken in huis.
Ook telefonisch goed bereikbaar en vriendelijke personeel.
Ordernummer BKI1159500

Jes 21-01-2023

Super makkelijk om te bestellen snelle levering ik vind het heel fijn op naar veel schone wasjes

Jolanda 21-01-2023

De onlineshop is overzichtelijk. De klantenservice met evt vragen over een product is goed bereikbaar. Vriendelijk en deskundig geholpen. Via e-mail keurig op de hoogte gehouden. Bezorging ook perfect. Mijn wasdroger ziet er mooi uit. Ik moet hem nog uitproberen maar heb er alle vertrouwen in.

H.Jacobs 21-01-2023

Dit is de eerste keer dat ik bij dit bedrijf iets koop,
De site zag er netjes uit en er was veel keus,
Ze hebben de magnetron netjes afgeleverd, en waren mooi op de afgesproken tijd aanwezig.

M.C. van Leeuwen 21-01-2023

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat deze een ruime keuze heeft en een snelle en goede service levert. Bijkomstigheid was tevens dat de prijsstelling zeer goed. Ook de uitbreiding van de garantie is fijn en een voordeel is ook een prettige website dat wij onze Etna combi oven bij hun hebben gekocht. Door de goede handleiding was de inbouw snel geregeld en kunnen wij weer jaren genieten van een goed werkende oven!

Guy 21-01-2023

De shop was ons onbekend, maar na het lezen van de positieve revues waren we overtuigd.
Dampkap besteld. Bleek niet op voorraad, maar na 4 dagen kregen we al bericht dat ze terug leverbaar was. Aanvraag voor leverdatum deden we op volgende dag. Deze is dan aangekomen die dag om 11.45 u.
Alles zoals beloofd, met een duidelijke communicatie, van punctualiteit gesproken👌
Jullie hebben er een uiterst tevreden klant bij!!
Dankjewel.

J.lotz 21-01-2023

Ik Ben zeer tevreden over Bemmel&Kroon de levertijd en de prijs Warren uitstekend .

Conny 21-01-2023

Ik werd erg snel geholpen en goed advies , DH1152415 ik heb een koelkast met vriesvak en een oven magnetron aangeschaft, alles inbouw ook dat is keurig verzorgd en netjes ingebouwd. Erg blij mee !!! mooie zaak goede bereikbaarheid en parkeerplaats. Fijne mensen.

Richard 20-01-2023

Uitstekende prijzen, snelle en correcte communicatie en de producten worden perfect op tijd afgeleverd.

Marion Verhoef 20-01-2023

Ik adviseer Van Bemmel en Kroon iedereen aan. Wat een geweldige service. Heldere communicatie en komt afspraken na!

Timo 20-01-2023

Ik wist precies wat voor een inductiekookplaat ik wilde hebben dus was ik op zoek naar een goede prijs. Bij Bemmel&Kroon hadden ze Megadeal actie. Ik belde even om te vragen of de actie nog geldig was. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en besloot te bestellen.
De levering wordt met een eigen transportbedrijf gedaan. Je krijgt keurig een keuze op welke dag je het geleverd wilt hebben. Vervolgens krijg je op de dag precies door wanneer het afgeleverd wordt. En de chauffeur kwam op de minuut aan de deur.
Beter kan niet. Beste prijs en perfecte aflevering en goede klantenservice.

prima webshop 19-01-2023

goed zaak je wordt er netjes geholpen nemen alle tijd voor je.
goede aanbiedingen

Lambert 19-01-2023

Slecht bezorgd en niet gedaan waar voor betaald was Geld is gelukkig terug gestort Dus voortaan maar een ander

Peter 18-01-2023

Inductiekookplaat Etna kif790zt besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding. Tijdige en correcte levering op de afgesproken dag en tijdstip. Niets op aan te merken.

MK 18-01-2023

Zeer slechte service, onbehoorlijk te woord gestaan per telefoon. Heb gezoen voor Bemmel en kroon omdat dit in het verleden een bedrijf was die service en klantgericht was, helaas niet meer.
Klacht ook gemeld telefonisch en via verkoop 20 november 2022 maar nog geen reactie ontvangen

Erwin134Pol 17-01-2023

goede service, vlugge en relevante antwoorden ; de goedkoopste ; groot assortiment ; levering volgens afspraken ; goede track&trace

Saskia 13-01-2023

Op donderdag gebeld, onze vaatwasser was kapot, en kunnen we nog zonder nee... Dus vrijdag wilde wij gelijk een nieuwe hebben, Bemmel en kroon in de cruquius gebeld, en hoppa het was geregeld. Wat een super service. Vrijdag avond stond onze nieuwe vaatwasser te draaien..

Simone 13-01-2023

Bestellen van de vriezer ging gemakkelijk en de service van leveren op zondag was ideaal.

Aniek .H 13-01-2023

Even voor de zekerheid gebeld over de voorraad voor het bestellen. Dit kwam overeen met de website. Ondanks dat ik mijn antwoord op de site kon vinden, wees ik netjes te woord gestaan!
Bestelling geplaatst, en een afspraak gemaakt voor levering.
Heel fijn te volgen, en sms met geschatte tijd van aankomst. Welke ook klopte!

Ik adviseer absoluut om hier te bestellen!

Erik 13-01-2023

Prima prijs en service, maar qua communicatie kan het ietsje beter ik moest zelf tot 2x toe een berichtje sturen met de vraag of mijn bestelde producten al binnen waren. Daarna kreeg ik direct de gevestigde dat dit zo was.

H.Bouma 13-01-2023

Vlotte service snelle correcte afhandeling,het bestelce is tot aan je voordeur van minuut tot minuut te volgen,
Dikke 10 voor Bemmel en Kroon

Hans 13-01-2023

Meerder keren reeds apparatuur besteld, correcte levering en afhandeling.
Ook de communicatie is gewoon top. Wordt goed geinformeerd wanneer de bezorgers komen.
Alles conform afspraak geinstalleerd.

JA ZEKER 12-01-2023

WIJ ZIJN ZEER TEVREDEN SNELLE LEVERING EN ZEER VRIENDELIJK PERSONEEL DIE DE LEVERING AAN HUIS BRACHTEN LANGS DE TRAPPEN TOT DE 1 STE VERDIEPING .GING OVER DE COMBI KOELKAST NO FROST BESTEL NUMMER 567231 MERK LG

Een zeer tevreden klant 11-01-2023

Enkele dagen geleden een Amerikaanse koelkast van het merk Samsung gekocht tegen de op dat moment laagst mogelijke prijs.
Andere leveranciers hadden problemen om deze te leveren.
Een telefoontje was genoeg om erachter te komen dat er hier nog twee voorradig waren.
Deal was snel gesloten. Goede afspraken gemaakt omtrent de levering die allemaal keurig zijn nagekomen.
Koelkast staat inmiddels en is in perfecte staat. Kortom: zeer tevreden!

Gerwin 11-01-2023

Ik heb voor Bemmel&Kroon gekozen vanwege de snelle levering. En inderdaad ze zijn snel. Binnen 18 uur stonden ze op de stoep. Koelkast netjes in de verpakking geleverd en niet beschadigd. De levertijd wordt snel bijgewerkt zodat je weet rond welke tijd het geleverd wordt. En ze waren nog vroeger dan verwacht. Helemaal TOP.
Aan te bevelen voor iedereen.