Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3666 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frans 26-01-2023

Laagste geprijsd voor merkmachines. Snelle levering. Je moet wel even verder zoeken dan de eerste Google resultaten ( betaalde advertenties) . Top.

Anne Zuidema 26-01-2023

Mooi bedrijf, goed ingerichte showroom voor zowel keukens als apparatuur. Goed geholpen door medewerker; snelle aflevering.

Bemmel spant de Kroon 26-01-2023

Ben super geholpen. Bestelde een combi koelkast die nog niet geleverd kon worden maar wist dat niet. Niet goed gelezen:-)
Door de medewerker aan een alternatief gekomen en die is gisteren geleverd. Kga deze mooie Samsung straks installeren. Top bedrijf.

F. Geleijns 25-01-2023

Bemmel en Kroon, spant daadwerkelijk de Kroon. Mooie actie van een AEG Warmtepompdroger, die vandaag is geleverd. Keurige en snelle levering en een professionele installatie. De medewerkers waren zeer attent en behulpzaam bij alle vragen en installatie.
Mooie droger die voldoet aan de eisen waar deze voor is gemaakt. Super van Bemmel en Kroon !!

FMC Bronstring 25-01-2023

Mooie showroom met veel verschillende apparatuur. Wel iets donker verlicht.
Wij werden vriendelijk geholpen bij het uitzoeken en bestellen van onze droger met order DH1165119. Ook gewezen op de voor en kleine nadelen van de gekozen droger.
Ook de levering en plaatsing door de firma Dynalogic verliep netjes.

Hidde 25-01-2023

Bemmel en Kroon leverde supersnel en zette alles netjes op z'n plek. In het begin was er iets misgegaan met het verwerken van de order, maar toen ik daarover belde werd het gelijk adequaat opgelost door een vriendelijke medewerker aan de telefoon. Het is ook fijn dat ze fysieke winkels hebben, dan kun je je product nog even in het echt bekijken voor je definitief bestelt.

Dick 25-01-2023

Levering eerder dan verwacht en voldeed geheel aan verwachting. Plaatsing door deskundig personeel.

Jack 24-01-2023

DE online winkel communiceert prima, daarna verloopt de afwikkeling van de bestelling ook prima
Alles prima op orde

S en J 24-01-2023

Eerst telefonisch contact gehad over beschikbaarheid bestelling (een wasdroger). Prettig en goed geinfirmeerd. Hadden de bestelling volgende dag in huis. Het omhoogtillen van de droger ging niet van harte, de bezorger was niet overtuigd dat we hadden betaald voor neerzetten een aansluiten. Heb de droger zelf aangesloten. Zeer tevreden met de snelle levering en het product.

L.y. Bruinsma 24-01-2023

Wat ze niet wisten bij mijn winkelbezoek hebben ze uitgezocht en mij opgebeld met de oplossing er is toen een offerte gemaakt door de vestiging in de Cruquis .
Toen is de order geplaatst en op 23 januari 2023 prima geleverd en geinstalleerd

Yolande 24-01-2023

Fijne, duidelijke website.
Het boekingsproces verliep vlot en de levering eveneens.

Peter 24-01-2023

Dit was de eerste keer dat we iets hebben gekocht bij Bemmel & Kroon en dat is ons goed bevallen. De geplaatste bestelling is snel afgehandeld en op tijd bij ons afgeleverd. We zijn dan ook erg blij met de nieuwe oven en zeker gezien wat deze ons gekost heeft. Een groot verschil met andere leveranciers die veelal aanzienlijk duurder waren voor dezelfde oven. Alles bij elkaar zijn we dik tevreden over de service en de prijs kwaliteit verhouding.

vertrouwen 24-01-2023

ik doe mijn aankopen via internet, ik ben in het verleden wel in de winkels geweest en werd daar altijd vakkundig geholpen. Dat is de reden waarom ik nu mijn apparatuur nog steeds bij Bemmel en Kroon koop. vertrouwen is het keyword

Rob 24-01-2023

Over de bestelling werd goed gecommuniceerd en netjes ageleverd . Bij de telefonische aankoop werden we keurig behandeld

Margriet 24-01-2023

Keurige mensen , zeer behulpzaam.
Heb al verscheidene apparatuur bij dit bedrijf gekocht en altijd naar volle tevredenheid.
Ook de jongens die het komen afleveren, zijn netjes in je huis .

HWvK 24-01-2023

Er worden kwaliteitsproducten geleverd, producten worden voor scherpe prijzen aangeboden, mijn gekochte product kostte gemiddeld €30 tot €35 duurder bij de concurrent, zeer snelle levering, duidelijke website.

Coen 24-01-2023

Drie weken geleden bij hen een droger gekocht van AEG. Was niet direct leverbaar, werd ook aangegeven via de telefoon. Goede klantenservice, reageren snel en adequaat. Wordt keurig op de hoogte gehouden na bestelling. Vervolgens blijkt de prijs gedaald tussen het moment van mijn bestelling en levering. Een belletje en het verschil werd aan mij terug overgemaakt met excuses voor het ongemak. Goede communicatie. Zeker aan te bevelen!

Goed Bedrijf 23-01-2023

Goede bedrijf waar we al eerder aankopen deden.
De vaatwasser werd volgens afspraak geleverd en goed ingebouwd

T.Cetin 23-01-2023

Ik heb de miele wasmachine en droger gekocht en ik ben super tevreden. Mijn apparaat voldoet aan mijn verwachting, goede service, snelle én de laagste prijs!

Christiaan 23-01-2023

Website bevat heldere informatie. Bestelling gedaan, volgende werkdag zonder problemen geleverd. Topservice.

Dennis 23-01-2023

Snelle en nette levering
Gisteren besteld vandaag geleverd
Siemens warmtepomp droger

Anouk 23-01-2023

Heel goed geholpen! Fijne service en duidelijke uitleg. Ook duidelijke uitleg over mogelijkheden van de waasdroger.

Ammerlaan 23-01-2023

We zijn goed en vriendelijk geholpen en waren zo gereed met de aankoop. Van onze koel.vries combinatie .

Mariëtte N. ord.no. ZTW1158901 23-01-2023

Omdat ik eerder een goede ervaring had met de fa. Bemmel & Kroon, kocht ik er deze keer een mooie blauwe dubbeldeurs-koelkast van het merk Liebherr (UFB 2831-22) waar ik erg blij mee ben. De medewerker xxx heeft me zeer goed geholpen en de service was ook deze keer optimaal. Niets dan lof dus voor Bemmel & Kroon waar ik de volgende keer als ik iets nodig heb opnieuw voor zal kiezen !!

Louis van den Berg 23-01-2023

Duidelijke website, goede communicatie via de mail en mooie prijs voor het product.
Levering is ook mooi snel en kan voor een deel op afspraak. heel tevreden.