Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3671 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

vertrouwen 24-01-2023

ik doe mijn aankopen via internet, ik ben in het verleden wel in de winkels geweest en werd daar altijd vakkundig geholpen. Dat is de reden waarom ik nu mijn apparatuur nog steeds bij Bemmel en Kroon koop. vertrouwen is het keyword

Rob 24-01-2023

Over de bestelling werd goed gecommuniceerd en netjes ageleverd . Bij de telefonische aankoop werden we keurig behandeld

Margriet 24-01-2023

Keurige mensen , zeer behulpzaam.
Heb al verscheidene apparatuur bij dit bedrijf gekocht en altijd naar volle tevredenheid.
Ook de jongens die het komen afleveren, zijn netjes in je huis .

HWvK 24-01-2023

Er worden kwaliteitsproducten geleverd, producten worden voor scherpe prijzen aangeboden, mijn gekochte product kostte gemiddeld €30 tot €35 duurder bij de concurrent, zeer snelle levering, duidelijke website.

Coen 24-01-2023

Drie weken geleden bij hen een droger gekocht van AEG. Was niet direct leverbaar, werd ook aangegeven via de telefoon. Goede klantenservice, reageren snel en adequaat. Wordt keurig op de hoogte gehouden na bestelling. Vervolgens blijkt de prijs gedaald tussen het moment van mijn bestelling en levering. Een belletje en het verschil werd aan mij terug overgemaakt met excuses voor het ongemak. Goede communicatie. Zeker aan te bevelen!

Goed Bedrijf 23-01-2023

Goede bedrijf waar we al eerder aankopen deden.
De vaatwasser werd volgens afspraak geleverd en goed ingebouwd

T.Cetin 23-01-2023

Ik heb de miele wasmachine en droger gekocht en ik ben super tevreden. Mijn apparaat voldoet aan mijn verwachting, goede service, snelle én de laagste prijs!

Christiaan 23-01-2023

Website bevat heldere informatie. Bestelling gedaan, volgende werkdag zonder problemen geleverd. Topservice.

Dennis 23-01-2023

Snelle en nette levering
Gisteren besteld vandaag geleverd
Siemens warmtepomp droger

Anouk 23-01-2023

Heel goed geholpen! Fijne service en duidelijke uitleg. Ook duidelijke uitleg over mogelijkheden van de waasdroger.

Ammerlaan 23-01-2023

We zijn goed en vriendelijk geholpen en waren zo gereed met de aankoop. Van onze koel.vries combinatie .

Mariëtte N. ord.no. ZTW1158901 23-01-2023

Omdat ik eerder een goede ervaring had met de fa. Bemmel & Kroon, kocht ik er deze keer een mooie blauwe dubbeldeurs-koelkast van het merk Liebherr (UFB 2831-22) waar ik erg blij mee ben. De medewerker xxx heeft me zeer goed geholpen en de service was ook deze keer optimaal. Niets dan lof dus voor Bemmel & Kroon waar ik de volgende keer als ik iets nodig heb opnieuw voor zal kiezen !!

Louis van den Berg 23-01-2023

Duidelijke website, goede communicatie via de mail en mooie prijs voor het product.
Levering is ook mooi snel en kan voor een deel op afspraak. heel tevreden.

Victoria 23-01-2023

Groot aanbod op de website, makkelijk te zoeken. Onze nieuwe koelkast was snel besteld en betaald, direkt ook een bevestiging en factuur per mail gekregen. Ik heb ook van de bezorg- en installatieservice gebruik gemaakt. Dat liep op zich prima, ik werd de volgende dag gebeld om een afspraak voor installatie te maken. Ik had er alleen niet mee gerekend dat ik nog bijna 8 weken moest wachten voordat het installatiebedrijf tijd had om langs te komen. Uiteindelijk was de installatie prima, alle afspraken zijn nagekomen, de installateur was vriendelijk en heeft de installatie vakkundig en snel uitgevoerd. Het oude apparaat en het verpakkingsmateriaal zijn weer meegenomen en de keuken is keurig netjes achtergelaten.

P van der Rijk 23-01-2023

Alles keurig en verzorgd geregeld nette vriendelijke bezorger.
Bezorgtijd door gemaild en keurig op de aangegeven tijd bezorgd SJAPO ++

Koos Kieskeur 23-01-2023

Snelle levering. Deskundig advies in de zaak bij Zoeterwoude. Snelle en goede inbouw.

John van den Biggelaar 23-01-2023

Werkbare site, prima prijzen en duidelijke afspraken die op alle fronten nagekomen zijn. De levering is prima verlopen, je wordt goed op de hoogte gehouden van de tijd dat ze aanwezig zijn. Zeker een aanbeveling om hier je aankopen te doen.

Groenenboom 22-01-2023

Goedkoopste aanbieding. Duidelijke omschrijving van produkt.Bestelling prima verwerkt.

Bemmel & Kroon 22-01-2023

prima geregeld incl kortings actie ivm nieuwjaar 2023 , ik wilde koelkast in fabrieks verpakking en na 10 dagen geleverd hebben omdat dat ons beter uit kwam en prima alles kwam na 10 dagen

Goede keuze! 22-01-2023

Ruime keuze, duidelijkheid en makkelijk te bestellen en goedkoper dan elders!

AstridHW 22-01-2023

De afhandeling van de bestelling verliep zoals beschreven staat op de website. Direct een bevestigingsmail en de vervolgstappen van het bezorgproces. De volgende dag kon kreeg ik steeds een update hoelaat ik de bezorger ongeveer kon verwachten. Het product in goede staat ontvangen.

Bert 22-01-2023

Goed product voor een goede prijs, juiste levering op de aangekondigde tijd, verder erg tevreden over het geheel.
De vindbaarheid van het juiste product mag wel wat eenvoudiger met bv. Filtersysteem.

Sascha 22-01-2023

Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan bij het aanvragen van een offerte. Vervolgens klopte deze en bleek er ook nog een leuke winter aanbieding te zijn. Ook werd ik netjes terug gebeld toen ik een keer te vroeg belde en hebben zij een heel fijn transport bedrijf waarmee zij samen werken. Ik ben tevreden!

Hovens 22-01-2023

Makkelijk bestellen, goede terugkoppeling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de sratus van de verzending en ook Dynalogic, het vervoerbedrijf, evert prima werk. Aanrader!

Ton 22-01-2023

B&K doet wat het beloofd. Voordelig en service. Snelle correcte en vriendelijke behulpzame levering. Bovendien een duidelijke en inzichtelijke website die gemakkelijk werkt. Dank!