Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3670 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Evers 29-01-2023

Toch even getwijfeld over de aankoop van de prijzige AEG L9WEE066W, maar na de eerste wasbeurten zijn wij heel erg tevreden over het apparaat!

Het is een fijne stille intuïtieve machine die direct deed wat van ons verwacht werd!

Over de levering hadden we in eerste instantie wat bezorgdheid vanwege de plek, 2 krappe trappen op naar zolder, waar de zware(!) machine geplaatst moest worden... Maar de zeer vakkundige mensen van de transporteur hadden de machine in een zucht op zijn plaats en aangesloten staan, en de oude ware machine zonder problemen weer ingeladen in de wagen!

Waarvoor hulde, zonder de aansluitservice had het ons nooit gelukt, deze extra aansluitservice kost een schijntje en is zonder meer het geld waard!

Hielke 29-01-2023

Goede winkel, komt na wat ze afspreken. Diepvriezer met orderbevestiging.: as helaas niet op voorraad.
Vriendelijk te woord gestaan, duurt ongeveer 3 weken. Direct bericht gehad, dat die binnen was. Werd zelfs op zondag bezorgt. Wel een aanrader

Arno Hoogerwaard 29-01-2023

Ik ben heel tevreden met de wasmachine, die zeer scherp geprijsd was bij Bemmel en Kroon. De service om de wasmachine op zondag te leveren was perfect, al moest ik me wel een beetje haasten. Was in de sportschool en dacht even snel te checken hoe laat de bestelling geleverd zou worden. In eerste instantie zou het tussen 11:00-13:40 uur zijn, maar tot mijn verbazing konden ze om 10:50 uur al voor de deur staan. Dus snel naar huis, waar de mensen van Dynalogic de nieuwe machine razendsnel naar boven brachten en de oude direct mee naar beneden.om 11:05 uur stond de nieuwe wasmachine al te spoelen en hij doet het geweldig. Heerlijk stil, maar alles goed schoon. Ben er erg tevreden mee, zowel met het apparaat als de geleverde service.

Mw W.Grootveld 29-01-2023

Wij hebben de winkel bezocht. Deze was mooi zeer ruim en overzichtelijk. Er was een ruim assortiment aanwezig zodat een passende keuze makkelijk te maken was. Het aanwezige personeel was zeer vriendelijk, en stond open voor advies.
De levering was snel en goed.

Eric 29-01-2023

Zeer behulpzame en klantvriendelijke klantenservice. Ik had eerste de verkeerde Bora kookplaat besteld (verkeerde maat) en zonder problemen kon deze order worden omgezet in een andere kookplaat. Ook de levering verliep zeer soepel, precies conform afspraak, ondanks dat er een aantal weken tussen de bestelling en levering zat (op mijn verzoek).

Rene 29-01-2023

Geweldig goede service. Na probleem over levering wat 3 maanden op zich zou laten wachten heeft Marco van Bemmel een goed alternatief gevonden . We hebben nu na 2 weken al plezier van een nieuwe luxere koel vries combi en dat voor de prijs van de minder luxere. Kortom een prima service daar waar ik zeker zal terugkeren voor ander keukenapparatuur.

drooger 28-01-2023

leuk drooger allen zijn bemel een kroon niet de goed koopste jammer dat ze niet met prijs verschil mee gaan maar voor de rest ben ik tevreeden

Petra 28-01-2023

De bestelling werd heel snel en netjes bezorgd. Er werd meteen een tijdvenster doorgegeven met een track and trace. De bezorgtijd werd goed doorgegeven en binnen de tijd daadwerkelijk bezorgd.

fam Arissen 28-01-2023

Wij kenden Bemmel & Kroon helemaal niet. Omdat zij echter - na veel zoeken in andere veelal bekende webshops - de enige bleken die de wasdroger op voorraad hadden die wij wilden, hebben we bij hen besteld. Vrijdag eind middag besteld, zaterdag eind middag is de wasdroger afgeleverd (door een zeer vriendelijke chauffeur en bijrijder).
Je wordt als klant binnen deze ca 24 uur uitermate goed op de hoogte gehouden van het aflevermoment.
Wij schrijven eigenlijk nooit reviews, voor dit bedrijf en ook voor de door hen gebruikte vervoerder maken we graag een uitzondering.

Hank en Ria Leiderdorp 28-01-2023

Bemmel en Kroon Is onze vaste leverancier voor witgoed, Altijd met prima voorlichting en service. Houden goed rekening met de wensen van de klant en maken de aankoop toegespitst op onze gezinssamenstelling. Geen duurdere aankoop adviseren dan strikt noodzakelijk.
We gingen voor een wasdroger en na een goede voorlichting viel de keuze op een BOSCH WTU 87665.
Betreft ordernummer ZTW1152868. Kortom: Zeer tevreden over het aankoop en afleveringsproces.

Herman Van Wersch 28-01-2023

Bestelling ging foutloos via de telefoon met een vriendelijke en zeer efficiënte medewerker. Zeer duidelijke communicatie over order, factuur, betaling en bezorging.
Vriendelijke en keurige aflevering en aansluiting.
Kortom: perfect

Fred 28-01-2023

De verkoop van de wasmachine ging voorspoedig, echter de levering heeft Bemmel & Kroon uitbesteed aan Dynalogic Bij het leveren van de wasmachine is er zonder er melding van te maken een flink stuk pleisterwerk beschadigd en zijn de leverancier zo weer vertrokken en bleven wij met de gemaakte schade zitten.

Yas 28-01-2023

Wij kochten een wasmachine, die werd op het afgesproken tijdstip geleverd en geplaatst. We hebben geen ervaring met de klantenservice, want de wasmachine is nieuw. Enige feedback over de levering: de wasmachine werd geleverd door Dynalogic, door 2 chagrijnige en boos kijkende mannen. Een beetje klantvriendelijkheid was te veel moeite. De wasmachine werd neergekwakt, niet netjes synchroon aan de wasdroger geplaatst, het ging allemaal vrij onverschillig. Ik neem het ze niet kwalijk als ze het een rotbaan vinden, maar de klant zou daar niks van mogen merken. Je kunt je baan zelf leuker maken door vriendelijker met je klanten om te gaan...

Wim 28-01-2023

Prima (internet)winkel voor witgoed apparaten met duidelijke uitleg, goede presentatie, snelle, betrouwbare en flexibele levering en dat allemaal tegen een concurrerende prijs.

Ben J 28-01-2023

Koelvriescombinatie besteld 7okt22. Aanbetaling gedaan! Vertrokken. Dag later belletje; het gaat jan23 worden. De uitlevering. Nu had ik mazzel dat ik mijn oude nog aan de praat kreeg. Prima. Afgelopen week na wat afwezigheid weer thuis. Rond 24 jan23. Bleek koeling gestopt te zijn. BemmelKroon Zoeterwoude gebeld. Is tie al binnen? Niet bekend dat als ie binnen komt dat hij voor mij is?! Die van jan23 zou wel eens maart23 kunnen worden! Wtf! Over een evt tijdelijke vervangbare werd niet meer gesproken. Wat nu? Een andere Liebherr die ook past binnen de maten? Yes! Hadden er 1 staan. Reserveren kon niet. Ik wilde ff overleg met partner. Mist maar mazzel hebben als ie er nog stond. Wel 100 euro duurder. Dit terwijl ie in de interactie nu voor Eur 60 duurder stond!! Geconfronteerd! Eigenlijk wil ik max de prijs van de oorspronkelijke betalen! Geen sjoegem. Toch maar aangeboden het verschil te delen. Nu 30 euro extra en de uitlevering kon beginnen. Ben niet bepaald blij hoe het is gelopen. Oorlog of geen oorlog in de Oekraine(chipsprobleem).

Mario64 28-01-2023

Eigenlijk alles wat je mag verwachten bij een internet bestelling.
Goede prijs, netjes volgens afspraak geleverd en goed hierover gecommuniceerd.
Top!!!

Paul Klok 27-01-2023

ordernummer ZTW1165204,
Bij de aankoop werd mij voldoende informatie verstrekt, Edoch, over de "aftersales", als ik de bezorging als zodanig mag aanduiden, was ik minder enthousiast. Waar Bemmel & Kroon prima scoort tijdens het verkoopproces, schort het aan de afwerking van de order ter zake van de bezorging. Ik ontving nog dezelfde avond een bericht, dat de bezorging op 26 januari zou plaatsvinden en dat het bezorgingstijdstip gelegen zou zijn tussen, tussen 08..00 uur en 22.00 uur. Via track-and-trace zou ik het afleveringsproces kunne volgen. Deze precisering van het tijdstip vond eerst plaats op de dag van aflevering. Die nadere aanduiding van het tijdstip van bezorging had mijns inziens gewoon daags voor de aflevering dienen plaats te vinden. Dan had ik daarop kunnen inspelen en geen hele, maar slechts een halve dag verlof dienen op te nemen. Jammer, het doet afbreuk aan het geheel van het verkoopproces, waarbij het wellicht verstandig is te bedenken, dat de laatste indruk meestal in het geheugen blijft staan; in dit geval de bezorging. Indien aan die “aftersales” door Bemmel & Kroon in de toekomst meer aandacht wordt besteed, ben ik zelfs vanuit Rotterdam geneigd toekomstige aankopen van witgoedapparatuur e.d. bij Bemmel & Kroon te laten plaatsvinden.

Kim 27-01-2023

Doordat mijn wasmachine het begeven had opzoek gegaan naar een nieuwe.
Hierbij kwam ik op de site van Bemmel&Kroon uit. Na een kort bezoek op de duidelijke site, zag ik al snel dat ik hier het voordeligst aan een nieuwe wasmachine zou komen.
De wasmachine en droger moesten na bestelling, besteld worden bij de betreffende fabriek. Binnen 1,5week stond allebei de machines in mijn badkamer!
Ik raad alleen al om de snelle en vriendelijke service van Bemmel&Kroon aan!! Maar de leuke prijs is een goeie bonus! ;)

Tom 27-01-2023

al surfend op zoek naar een aeg wasdroger en op de site van bemmel en kroon gekomen. Zij hadden van alle bezochte sites de laagste prijs (dankzij een speciale winterkorting, scheelde 100 euro!!). Site zag er goed uit, was helder en duidelijk. Laat op de avond nog een vraag voordat ik de droger ging bestellen en dankzij iemand van de klantenservice (het was 21.00 uur) die ik nog kon bellen werd de vraag beantwoord en kon ik gaan bestellen. Zeer tevreden over de service en het nakomen van de afspraak. Ook gedurende het gehele proces werd ik op de hoogte gehouden. Fijn ook dat hun bezorgservice een dagdeel aangeeft zodat je niet de gehele dag hoeft thuis te blijven. Kortom, een dikke aanrader!!!

Wilma 27-01-2023

We moesten even wachten op de levering bestelling BKI1158665. Maar was bekend dat het product niet op voorraad was. Levering was uiteindelijk snel en volgens tijdschema. Tevreden!

Tim 27-01-2023

Snelle levering, wasmachine en droger werden zonder moeite naar zolder getild. Beide apparaten werden ook gelijk aangesloten.

Mike 27-01-2023

Duidelijke product beschrijving op de website, duidelijke communicatie op de mail, kon tijdstip van de levering makkelijk kiezen, de track & trace werkt goed en de droger werd netjes afgeleverd en geplaatst. Dus rondom tevreden.

Jan 27-01-2023

Prima service en snelle levering. Al hoewel de website problemen had, was de service desk snel te bereikenennhet probleem werd snel opgelost.

Jessica 27-01-2023

Duidelijke webshop. Laagste prijs en goede snelle levering. Kortom zeer tevreden

Henry 27-01-2023

Nadat ik de bestelling geplaatst had kreeg ik na een paar minuten de bevestiging van de order en een paar minuten daarna van de koerier een aankomsttijd.
De dag erop(dag van levering)kreeg ik weer een bericht van de vervoerder en dat klopte precies.
Al met al de ene dag bestellen is echt de andere dag ontvangen.
Top service en doen wat ze zeggen