Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michel Kraaijenbrink 04-02-2023

Inductie kookplaat besteld, dag later geleverd, supersnel. Contact gehad met de klantenservice voor een bijbehorende stekker, hier ook goed geholpen.

Frans 04-02-2023

Ik kies steeds voor de winkel omdat het : uittekende, snel, goede service, vriendelijk en deskundig zijn.

H Verberne Heeze 03-02-2023

De eerste ervaringen met deze webwinkel zijn uitstekend.
Kan niet anders zeggen dan dat mijn bestelling geweldig verzorgd was!

A.J.Meesters 03-02-2023

Goede prijskwaliteit verhouding, service en transport , ze doen wat ze beloven, ook het vervoersbedrijf Dynalogic is perfect ,ze houden je constant op de hoogte wanneer hun medewerkers voor de deur staan om de bestelde artikelen af te leveren , helemaal Top !!! , bij een volgende aankoop zeer zeker weer naar Bemmel en Kroon

Peter 03-02-2023

Goede informatie over het product. Aantrekkelijke aanbieding van apparaten.
Veel keuze om te vergelijken.
Supersnelle levering. De volgende dag al.
Prima contact met leverancier over moment van levering. Top.

Theo van Dijkl 03-02-2023

Goede service aan de telefoon, deskundig en vriendelijk. Snel geholpen met bestellen en volgende dag geleverd op de afgesproken tijd. Prijs ook nog eens heel erg scherp.

Veldman 03-02-2023

Deskundig advies bij verkoop, perfect afspraken nagekomen, goed op de hoogte gehouden over de levering, op tijd geleverd dus zeer tevreden.

Geerte 03-02-2023

Duidelijke website, snelle levering en afhandeling!

Binnen 24 uur en track en trace tot op de levering volgbaar.

M Baron 03-02-2023

Vorige week met een oudere dame naar deze zaak gegaan.
Wij hadden onze keuken een aantal jaren geleden hier gekocht en waren tevreden.
Wij waren dan ook zeer verbaasd dat wij onvriendelijk te woord werden gestaan door een oudere mannelijke medewerker.
Wij vroegen info over inductie kookplaten. Of wij de meerkast al hadden laten aanpassen? Of wij wel wisten dat dat duizenden euro’s kostte? Dat hij wel 25 mensen per dag kreeg voor zo’n plaatje??
Ik was stomverbaasd en moest even een rondje lopen om beleefd te blijven. Hier komen wij nooit meer.

Dennis B. 03-02-2023

In de winkel bij aankoop vriendelijk geholpen en voor zover ik kan inschatten deskundig. Ook de levering ging erg soepeltjes

H. Poelmaj 03-02-2023

Goede hulp bij uitzoeken nieuwe vaatwasser, goed advies en snelle levering. Installatie door monteur geeft wel extra wachttijd.

J. Van Riessen 02-02-2023

Geweldig, nieuwe droger op bestaande wasmachine geplaatst, gelijk helemaal waterpas geplaatst.
Met spanband om wasmachine en droger.

G. Dominicus 02-02-2023

Deskundig en eerlijk advies, goede service, je weet dat je marktconforme prijzen betaald, veel keuze. Bezorgen gaat vrijwel altijd vlekkeloos. Goede service als er wat is.

Ruud broosus 02-02-2023

Na n telefonisch gesprek te hebben gehad hebben ze mij duidelijke uitleg gegeven qwa prijs en qwa eventuele bezorging de prijs was zeer goed bij meerdere was het veel duurder.En hele goede info qwa bezorg tijd.Zaterdag 28-1-23 en vandaag 2-2-23 in huis terwijl deze afzuig kap niet op voorraad was dus chapeau voor de snelle levering.

Harrie 02-02-2023

Keurig volgens afspraak geleverd, oude apparaat mee terug. En de beste prijs.........

Joop Stroes 02-02-2023

Een mooie overzichtelijke winkel met enorm veel keus.Bizonder goed geholpen door prettige verkoper die uitgebreid en eerlijk advies gaf en de tijd voor ons nam.
Ik kan deze winkel iedereen aanraden ,je gaat tevreden en met een goed gevoel naar huis.

Seija 02-02-2023

Fijne winkel. Alles ruim opgezet en behulpzaam personeel. Prima geholpen met de aankoop van onze vaatwasser.

Bea 02-02-2023

Machine is energiezuinig en onderhoudsvriendelijk.
Is keurig en op tijd bezorgd door vriendelijke bezorgers.

Tanja 02-02-2023

Super service gisteren besteld en vandaag al in huis. Echt een super vaatwasser niet duur en werkt super goed

Micha 02-02-2023

Prima droger voor een prima prijs!! Prijs-kwaliteit is top. Wat het gebruik betreft, pas paar keer gebruikt, maar lijkt het prima te doen!

Kevin 02-02-2023

Vrolijke bezorgers, de beste prijs, en een hele goede kwaliteit wasmachine en droger!
Ik e
Ben blij😄

silvana birrento 02-02-2023

ik had een Bauknecht wat een slechte kwaliteit. Heb nu de siemens inductie wat een verademing. zoveel programma s en je kan je pannen tenminste goed erop zetten ook als ze breder zijn dan 24 cm. Ziet er ook zeer mooi uit en makkelijk in gebruik heel erg tevreden mee. Ik wordt altijd goed geholpen bij Bemmel en Kroon zijn aardige verkopers staan altijd klaar.

Ed 02-02-2023

Wij waren op zoek naar een stille wasmachine en niet te duur, toen kwamen uiteindelijk uit bij Bemmel en Kroon. Eenmaal in de winkel in het Forrenpark werden wij keurig geholpen en kregen we degelijk en eerlijk advies. Hierdoor konden wij een weloverwogen goede keuze maken en kwamen uit op een mooie siemens wasmachine. Eenmaal thuis bezorgd, wat overigens ook keurig en netjes was gedaan door 2 keurige bezorgers van het bezorgbedrijf, de wasmachine na de test direct uitgeprobeerd en de verkoper had geen woord teveel gezegd, perfecte wasmachine. We moesten af en toe luisteren of die nog aan stond in ons washok. Oh ja we zijn nog even door de winkel gelopen na onze aankoop, wat een supermooie winkel in het Forrenpark.

Ed

Martin en Wilma 01-02-2023

Mooie winkel met een ruim assortiment. Wij wilden een Amerikaanse koelkast. Vriendelijk en kundig personeel. Denken mee met elk budget. Luisteren naar wat je wil. Wij zijn naar tevredenheid geslaagd en zeer tevreden met deze Amerikaanse koelkast. Goede communicatie en prima afgeleverd.

Markus 01-02-2023

Prima geholpen door medewerker bij de bestelling en snelle levering. Scherpe prijs.