Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Daniel 12-04-2021

Ik was op zoek naar een specifieke vaatwasser. Bij Bemmel en Kroon was deze gelukkig beschikbaar :-)
De website vind ik behoorlijk overzichtelijk en duidelijk. Het &-teken in het logo vind ik lelijk, maar dat is een kwestie van smaak.
De filteropties zijn duidelijk. Bij vaatwassers doen ze het anders dan bij Coolblue. Bemmel en Kroon toont vooral de basics, terwijl Coolblue veel technische filters toont en je exacte maten moet invoeren. Ik vind de opzet van Bemmel en Kroon makkelijker. En ik vermoed dat het niet mis zal gaan wanneer de installatie gedaan moet worden.
Overigens bellen ze nog na om een afspraak te maken en checken dan gelijk telefonisch de maten (erg handig).

BKI967629

Rob 12-04-2021

Supersnelle levering en duidelijke website. gisteren mijn bestelling geplaatst, en vandaag geleverd. Het oude apparaat werd netjes door de bezorgers meegenomen.

Henny van Beek 12-04-2021

Goed overzicht en goed geprijsd. De aflevering ook top gelijk de vlg dag in deze drukke tijd dus gewoon top !!!

Michello 12-04-2021

Goede service en communicatie. De levering werd netjes geplaatst en even getest.

Pijordo 12-04-2021

Top service! Heb lang moeten zoeken naar een aanbieder die een goed (normaal) service beleid had. Order gisteravond geplaatst, en hij was er de volgende ochtend. Binnen 20 mijn stond mij wasmachine er en was de oude meegenomen. Ze hebben zelfs de moeite genomen de oude wasmachine te legen aangezien ik niet wist hoe dat moest. Goeie volledige service, en ruim de goedkoopste die ik kon vinden als aansluitkosten/service worden meegerekend. Erg fijn ook dat aansluitkosten vast staan en er niet moeilijk word gedaan of extra kosten worden gerekend als er complicaties optreden.

René 12-04-2021

Bemmel en Kroon heeft een uitgebreid assortiment in haar overzichtelijke webshop. Wat je zoekt is eenvoudig te selecteren n.a.v. de wensen en eisen die je van je nieuwe apparatuur wil verwachten. Ik vergelijk graag prijzen omdat ik niet teveel wil betalen. B&K was tot mijn verbazing zelfs voordeliger dan de 2 grootste en bekendste webshops van Nederland. Voor een klein extra bedrag worden de oude machines retour genomen en worden de nieuwe machines naar de 2e verdieping gebracht en keurig netjes aangesloten. Verpakkingsmateriaal gaat ook direct mee de bakwagen in. Het moment van levering wordt nauwkeurig voorspeld en is bijna real-time te volgen via een app/site. Daarnaast wordt je via mail en sms op de hoogte gehouden over het moment waarop de bezorgers voor de deur staan. Bezorging gaat ook uiterst correct, vriendelijke medewerkers die weten waar ze mee bezig zijn. Service gericht, scherpe prijzen en snelle levering (in mijn geval zondagmiddag besteld maandagochtend geleverd). Als ik weer apparatuur nodig heb ga ik niet zoals voorheen gebruikelijk naar de 2 grootste spelers maar eerst naar Bemmel en Kroon. Top zaak.

Jan 12-04-2021

Wasdroger gekocht, heeft slechts één keer gewerkt, daarna niet. Doorverwezen naar AEG. Na diverse malen telefonisch contact met AEG, kunnen die over anderhalve week komen. Bemmel & Kroon hierover gebeld, maar die willen hierin niets doen. Nemen artikel ook niet retour, ondanks dat dit binnen 14 dagen is en er sprake was van aankoop op afstand. Zeer teleurstellend.

Guus 12-04-2021

Super gemotiveerd personeel, ze nemen de tijd voor je, en hebben beslist geen haast. Goede uitleg over het product dat je wilt aanschaffen. Je voelt je welkom en bent beslist geen nummer.

Prinprofs 12-04-2021

Prijs zeer concurrerend!
Site duidelijk en overzichtelijk.
Snelle en correcte levering.

B.van Kampen 12-04-2021

Zeer vriendelijk ontvangen, deskundige uitleg en advies bij aankoop van een vaatwasser.

Ludmila 12-04-2021

Dit is het tweede vaatwasser dat ik bij Bemmel en kroon koopt .
Goede service, gister besteld en vandaag geleverd. Bezorgers waren vriendelijk en netjes geholpen.

H. Rozema 11-04-2021

Prima shop, goede prijzen. Goede omschrijving van artikelen met duidelijk zichtbaar wat op voorraad is

Souad 11-04-2021

Oven besteld, zeer tevreden. Bezorgers ook top! Netjes over de drempel geleverd.

Wilma 11-04-2021

Top bedrijf, ze hadden niet de vaatwasser van siemens die we wilde hebben, maar ze gaven ons een goede alternatief voor een mooie prijs.
Wij zijn super tevreden met onze mooie Bosch vaatwasser met zeoliet droog systeem!
Vrijdag besteld en de volgende dag was de Bosch vaatwasser al gebracht, super!

Lies 11-04-2021

Prima service, ik had een verkeerd model besteld, geen probleem, kon zo gewijzigd worden. De levering ging ook soepel. Aankomsttijd van te voren bekend. Koelkast ook keurig ingepakt afgeleverd. Als ik nog een iets nodig heb voor de keuken, dan weet ik waar ik moet zijn. Dik tevreden.

Ilse 11-04-2021

Website was duidelijk, bestelproces makkelijk en de bestelling snel geleverd. De machine die we eigenlijk hadden besteld, bleek toch niet leverbaar te zijn, maar in plaats daarvan hebben we een duurdere machine (voor hetzelfde geld) gekregen.
De wasmachine is naar boven gebracht en ze hebben de oude machine naar beneden meegenomen en in de garage neergezet.
Ook de cashback actie was simpel geregeld.
Wasmachine werkt erg goed! Nog even wennen aan alle opties/mogelijkheden die de machine heeft, maar alles is helder en duidelijk, dus dat went snel. De was wordt goed schoon, vlekken in de kleding van onze peuter gaan er goed uit (in tegenstelling tot de oude machine)

eduard 10-04-2021

Laagste prijs en snelle levering inclusief plaatsing. Zeer tevreden met de geleverde service

Maurice 10-04-2021

Goed advies en alles super snel geregeld! Telefonisch een vaatwasser gekocht en past perfect om de oude te vervangen.

Alex 10-04-2021

Goede overzichtelijke site met goede prijzen, aardig telefonisch contact, kortom wij zijn zeer tevreden. Ga zo door.

Fam Kuipers 10-04-2021

Op 9-4 een nieuwe droger besteld en vandaag 10-4 al in huis. Contact met verkoper als fijn ervaren evenals de vriendelijke bezorgers.

Margreet 10-04-2021

Breed scala aan producten, ze zijn zeer goed te bereiken. De klantenservice is vriendelijk en kundig en ze helpen je goed. Ik heb meerdere producten besteld en die zijn allen snel geleverd en met een fijne service.

Remco 10-04-2021

Een goed overzichtelijke webshop met scherpe prijzen. De vaatwasser werkte goed en er was voldoende keus. Tevens een pluim voor de tijdige bezorging. Er zat 14 uur tussen bestellen en bezorgen.

Madeleine 10-04-2021

Gisteren een nieuwe wasmachine besteld. Vandaag al in huis. Super snel en keurig geleverd.

Boris 10-04-2021

Prima service. Snelle levering. De betaling was eerste keer niet gelukt en dat was snel en goed opgelost. Goede servicedesk.

Melger 10-04-2021

Top materiaal meerdere keren iets gekocht goedkoop en goed snelle levering zelfs in de ardennen