Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

BMA74 06-03-2021

Vriendelijke bezorgers, vlot, duidelijk en netjes! Duidelijke tijdsindicatie en communicatie over de levering via Dynalogic.. Ontvangen wat ik heb besteld op de dag die ik had aangegeven en in goede orde. Niks te klagen!

Anja Kok 06-03-2021

Super winkel ik had 4 weken geleden een atag oven bij hun besteld en laatst gebeld hoelang het nog ging duren voor de oven geleverd wordt ze hadden de leverancier gebeld en was nog niet leverbaar ik kreeg van FRANK van Bemmel en Kroon een alternatief om een andere oven te nemen die in voorraad was of wachten op de eerder bestelde oven wat nog langer kon duren ik heb voor de alternatief gekozen en de volgende dag werd het al aan huis geleverd ben waanzinnig tevreden hoe FRANK dit voor mij heeft opgelost ben super blij met de oven

Winkel met een prettige prijs en prima service 06-03-2021

Koelkast gekocht en laten bezorgen. Allereerst bleek de prijs van de koelkasten net zo gunstig als bij de "prijsvechters"
Via soepel telefonisch contact de keuze gemaakt en de laatste details besproken. Twee dagen later werd de koelkast Coronaproof bezorgd en vakkundig en veilig de toch zeer smalle en draaiende trap opgetild.

JMM Janssen 06-03-2021

Laagste prijs voor wasmachine die ik zocht, levering duidelijke aangekondigd en voor aankomst door chauffeur bevestigd en keurig uitgevoerd: tevreden

Maartje 06-03-2021

Het was moeilijk om in Corona tijd een oven en oven magnetron uit te kiezen, je wil toch graag even in de winkel kijken en je laten voorlichten. Maar helaas kon dit niet.
Toch ben ik heel tevreden over der service die ik kreeg via de telefoon. Binnen een half uur kreeg ik steeds een offerte toegestuurd, er werd met mij meegedacht en de medewerkers waren vriendelijk.
Ook ben ik zeer tevreden over het installeren van de ovens, er moest flink wat aangepast worden en dat is vakkundig gedaan.
Al met al ben ik zeer tevreden over van Bemmel en Kroon, ik zou er zo weer iets kopen.

Joël 05-03-2021

Goed service snelle levering hier ga ik vast wel weer een keertje wat bestellen.

van Deursen 05-03-2021

Duidelijke informatie per telefoon. Goede communicatie over de levering en op tijd gebracht.

Marga 05-03-2021

Vriezer via internet gekocht. Kreeg bericht dat dit type niet meer geleverd kon worden.
Kreeg een duurder type zonder bijbetaling.
Werd keurig op tijd geleverd.
Prima service!!

Koster 05-03-2021

Bestelling zeer snel en exact op de afgesproken tijd bezorgd.
(donderdag besteld en vrijdag in huis)

M.v.Dongen 05-03-2021

Correcte en nette bezorging van bestelde Droger. Geplaatst, aangesloten, getest en oude meegenomen. 👍👍

Bieke 05-03-2021

ik was terughoudend om een bestelling te plaatsen omdat ik bij andere leveranciers slechte tot heel slechte ervaringen had.
Ik plaatste de bestelling omdat er aangeduid stond dat het toestel dat ik wou bestellen in voorraad was. En binnen de week ontving ik een e-mail die de levering aankondigde. Keurig geleverd op de datum die voor mij paste met een accurate opvolgingsmethodiek.

Marcel 05-03-2021

Ondanks dat het natuurlijk niet mogelijk was om de showroom te bezoeken toch via de website en de telefonische hulp van de afdeling verkoop heel goed geholpen en onze aankoop kunnen doen. Top!! Jullie begrijpen het helemaal!
Groeten,
Marcel

kitty 05-03-2021

Vriendelijk en vakkundig te woord gestaan aan de telefoon, zo mijn vaatwasser kunnen bestellen.
Prima service!
Heel fijn: de installateur heeft de nieuwe vaatwasser bij zich en neemt de oude mee.

F. Sjardijn 05-03-2021

Bij Bemmel en Kroon zijn de prijzen lager dan ooit. De service is geweldig en over de bezorging wordt je vanaf het begin tot levering aan huis super goed op de hoogte gebracht.
Voor mij geen ander witgoed winkel meer!!

Peter de Brabander 05-03-2021

Telefonisch nieuwe vaatwasser besteld en deze is inmiddels geleverd en geplaatst.
Liep allemaal op rolletjes.
Hulde voor de geweldige service !!

Tarik 04-03-2021

Duidelijke informatie bij aankoop en professionele monteurs die zorgvuldig mijn nieuwe wasmachine hebben aanesloten.

f.steutel 04-03-2021

Bestelling ging vlot en betrouwbaar; zelf een keuze voor afleveren, zelfs op zondag. Aflevering met installatie: goed geinstrueerde bezorgservice goede technische en sociale vaardigheden. Goed geregeld zogezegd!

Van der Linden 04-03-2021

Heldere informatie over het product voor de verkoop.
Snelle aflevering /installatie.
Meedenken na misverstand bij eerste poging van afleveren.

Barry 04-03-2021

Vaatwasser besteld betaald, waar bleek dat deze niet meer voorradig was. Prima de opvolger van het type nummer voor de zelfde prijs aangeboden. Helaas daardoor niet direct uitgeleverd echter 2 weken later!
Prima geïnformeerd over de voortgang en vervolgens de afgesproken vaatwasser mogen ontvangen

C. J Heemskerk 04-03-2021

Bij van Bemmel en kroon.
Is je aankoop net een droom.
Altijd netjes en goed.
Zoals het eigenlijk moet.

Stevelmans Rob 04-03-2021

Super correcte behandeling per telefoon en komen afspraak strikt na.

Kreeg nieuwe keuken doch keukenfirma kon vaatwasser, welke al 2 maanden was besteld bij Siemens, niet tijdig leveren.

‘s Avonds gebeld met Bemmel en Kroon, dag erna om 14.00u al geleverd (exact het type dat de keukenfirma ook zou leveren conform offerte).
Chapeau voor deze service, hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Willem Heijdacker 04-03-2021

Ik heb nog niet zo'n snelle en heldere uitleg ontvangen dan hier bij Bemmel&Kroon, via de internet telefoon direct iemand aan de lijn. Met goede informatieverstrekking van het product, waarna ik direct gisteravond om 19.00 uur het product besteld heb.
Vandaag is het product bij ons afgeleverd om 13:45 uur, geïnstalleerd en is het oude product inclusief verpakking etc. mee afgevoerd.
Super en bedankt

Michael 04-03-2021

Goed product voor een schappelijke prijs. De levering duurde even, maar werd uiteindelijlk keurig opgelost, door een medewerker.

Sonja Vieille-Nijholt 04-03-2021

Ik kende deze winkel niet (ik woon in Frankrijk) maar mijn ouders wel en zij stonden erop dat ik een MIELE vaatwasser (op internet) voor ze uitzocht. Duidelijke site, prima betaalmogelijkheden en vooral, ze houden zich aan hun woord! De volgende dag werd de machine gebracht, in de door hun aangegeven tijden, en de oude werd meegenomen. Faktuur werd direct opgestuurd na aankoop. Kortom, een prima winkel en een hele fijne ervaring.

Kaspar 04-03-2021

Quick, good service, great price. Nothing to complain. Will use again when the need arises.