Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Uitstekende Webshop 11-02-2022

Heb via de webshop een inductie kookplaat gekocht, voor een hele scherpe prijs, prima contact gehad met de afdeling
verkoop, aangezien de kookplaat niet voorradig was , en bij de fabriek besteld moest worden werd ik door dit
proces keurig op de hoogte gehouden, netjes op de aangegeven dag en tijdvak geleverd.
Al met al een prima webshop van Bemmel en Kroon ,voor mij volgende keer weer.

Guus Worm 11-02-2022

Bemmel en Kroon viel mij op door een prima prijsstelling, een levering waarbij de klant een keuze kon maken voor de dag van levering (al op zeer korte termijn) en een aflevering volgens afspraak. De levering werd 's morgens via een mail en later track en trace aangekondigd en werd keurig aangehouden. Kortom; wij zijn zeer tevreden over de levering van Bemmel en Kroon en zullen dit zeker aan anderen laten weten.

Hans Vorstenbosch 11-02-2022

Top service, informatie, klantvriendelijke een goede prijs en een zeer snelle levering, gewoon Top

Lenne 10-02-2022

Er is erg fijn met mij meegedacht. De medewerkers die voor mij aan de slag gingen, waren beiden attent en deden hun best om te voorkomen dat ik, al was het maar ergens, teleurgesteld zou worden. Duidelijke informatie, geen loze beloftes. Fijn!

Ook over het installatiebedrijf waarmee Bemmel & Kroon samenwerkt ben ik enorm tevreden. Grondig checken, netjes werken, duidelijke informatie vooraf en tijdens het werk, niet opdringerig en tot slot werd het rapport van het bezoek met mij doorgenomen en kreeg ik daarvan een kopie. Top!

John Hermsen 10-02-2022

Tja, al jaren komen wij bij Bemmel en kroon, gewoon omdat ze echt de goedkoopste zijn en de verkopers denken echt met je mee! Wij zijn geen snelle beslissers maar bij Bemmel geven ze het juiste advies en ze hebben een breed scala aan apparatuur.

Jolanda 10-02-2022

Net personeel
Klantvriendelijk word duidelijke uitleg gegeven en weet waar ze het over hebben .
Zelf achteraf nog wat bij kunnen voegen .
Jullie zien me zeker weer terug bij een nieuwe aanschaf.

Pieter 10-02-2022

Perfecte service, uitstekende communicatie, snelle levering en goede prijs.

Jan Feenstra 10-02-2022

De derde inductiekookplaat van AEG voor mijn kinderen besteld bij B&K. Was zelfs een kassakorting verrekend. De levering was snel en correct, binnen 24 uur na bestellen had ik de producten in huis. Degelijk en betrouwbaar.

Vedrana 10-02-2022

Ruime keuze aan goede merken uit verschillende merkklassen. Daarnaast duidelijke informatie over levertijden. Bestellen ging soepel. Dynalogic doet de leveringen en dat ging ook vlekkeloos. Live updates over de levertijd tot 5 min nauwkeurig naarmate de levertijd dichterbij komt. Snel en kundig geleverd en geplaatst. Erg blij met de service en keuzes.

Marloes Aben 10-02-2022

Ik heb gisteren avond een diepvries besteld bij Bemmel en Kroon. Zo fijn want hij is de volgende dag in de middag al bezorgd. De communicatie is top en de tijd indicatie klopte. Heel prettig. Ben erg tevreden met het gekochte product. BKI1065119.

Ronald 10-02-2022

Na een goede ervaring te hebben gehad met Bemmel en Kroon afgelopen september, eind november nog een bestelling van een Smeg koelkast gedaan.

Aflevering zou zijn ca. week 51. dat is dus zonder opgaaf van reden en na zelf een aantal keer te hebben moeten informeren week 5. geworden. Na een laatste telefoontje met de belofte teruggebeld te worden, komt er alleen een email binnen om de afleverafspraak te plannen. Dat gedaan, maar tot op heden nog geen belletje gehad van Van Bemmel en Kroon met de reden van de late levering. Had op zijn plaats geweest, na de lange wachttijd.

De aflevering was prima op tijd door de transporteur. Alleen jammer, dat ondanks de betaalde extra servicekosten voor grote koelkasten de bezorgers niet de moeite wilde nemen om de koelkast naar een achteringang van de keuken te brengen, omdat ze hiervoor via een grindpad door de tuin moesten. Gelukkig hebben we de koelkast zelf naar de juiste plek kunnen krijgen, door de tuin, anders had de transporteur de koelkast weer mee kunnen nemen.

S. de Koning 10-02-2022

Koel/vries combinatie gekocht. Goede prijs, snelle reactie klantenservice en zoals afgesproken afgeleverd.

Trannel 09-02-2022

Vandaag mijn Beko wasmachine mogen ontvangen. Het apparaat is keurig bezorgd en aangesloten. De oude machine namen ze mee. De wasmachine was binnen een dag bezorgd, ik werd keurig op de hoogte gehouden over het tijdstip van bezorging. Prijstechnisch waren ze ook nog de goedkoopste, wat wil je nog meer.

G. Braaij 09-02-2022

Zeer ruime keuze met superscherpe prijzen, snelle levering en goed communicatie.

Tom 09-02-2022

In de winkel de aardige verkoper plat kunnen vragen over een Quooker kokend water systeem. Offerte opgesteld, thuis nog even over nagedacht. Opgebeld om de offerte te bevestigen en binnen een paar weken was het systeem probleemloos bij ons thuis geïnstalleerd en hebben het oude Franke systeem netjes meegenomen. Niets aan te merken aan Bemmel en Kroon bij de aankoop/installatie van dit systeem in elk geval!

vikki 09-02-2022

De bestelling liep vlot, maar toen ik vroeg wanneer de vaatwasser zou komen, bleek de vaatwasser niet voorradig. Ik heb daar over gecommuniceerd en kreeg antwoord dat ze ook niet wisten wanneer hij wel beschikbaar zou zijn. Dat is natuurlijk niet erg behulpzaam. Na een week van afwachten weer geschreven, en hetzelfde antwoord.
Daarna gekeken op hun website waar ze aangeven dat je een vervangend apparaat kunt krijgen. Die informatie heb ik met hen gedeeld en gevraagd of ik een beschikbaar model kon krijgen. Dat kon. De 6 is omdat ze het alleen aanbieden als je er nadrukkelijk om vraagt.
Als je niet verder vraagt, dan wacht je maar. Als je verder vraagt, dan helpen ze je direct. had beter en vriendelijker gekund, en had me een week wachten bespaard. Als je dat voor lief neemt, en zelf opvolgd, kun je best bij ze bestellen

Hilde 09-02-2022

Goed bereikbaar, uitstekend persoonlijk advies en een zeer scherpe prijs. Bestellen ging eenvoudig en de wasmachine werd, zoals beloofd, de volgende dag geleverd en aangesloten. Alle verpakkingsmateriaal en de oude machine werden keurig meegenomen.

Jan van den Engel 09-02-2022

Prima informatie, op tijd en Dynalogic ook weer een 10. Dit is de tweede bestelling maar er gaan er meer volgen.

André Kool 09-02-2022

BKI1064675 Ordernummer.
Had vooraf even gebeld of mijn artikel op voorraad was. Aan de telefoon keurig behandeld en binnen enkele seconden antwoord op mijn vraag.
Apparaat is keurig bezorgd en kreeg telkens update waar de zending was.
Prima bedrijf om zaken mee te doen en de prijs daar kom je zeker voor terug. Heb het aan diverse mensen aangeraden.

Henk. 09-02-2022

Ik heb de inventum IMC6144 RK inbouwcombimagnetron bij Bemmel en Kroon besteld.Een dag daarna al thuis bezorgt.Alles goed bezorgt met een goede bezorgservice.De inbouwcombimagnetron werkt goed.Je moet wel het boekje erbij houden bij het begin om de bediening beter te snappen.maar dat is bij alles wat nieuw is,dat is wennen.met brood in de oven is hij wel sneller warm dan met mijnvorige oven dus misschien iets minder lang instellen.Hij maakt wel meer geluid dan mijn vorige inbouwcombimagnetron..Ik ben er in ieder geval blij mee,Het staat ook mooi in mijn keuken.Voor deze prijs heb je er zeker geen miskoop mee.

Jurgen 09-02-2022

ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van Bemmel&Kroon. Toen na enige tijd het bestelde fornuis niet tijdig kon worden geleverd, kon de bestelling zonder problemen worden gewijzigd in een wel op korte termijn leverbaar fornuis.
Telefonisch goed bereikbaar, kortom zeer klantvriendelijk. Ook de informatie over het tijdstip van bezorging was super.

Viveen 08-02-2022

De service in de winkel was erg fijn. We zijn vriendelijk en goed geholpen. Ze namen alle tijd om de wasmachine uit te leggen. Al meerdere apparatuur bij hun gekocht. Daarom weer voor Bemmel en Kroon gekozen. Snelle levering en de bezorging was uitstekend, vriendelijke en nette bezorgers. De website is ook duidelijk.

Harry Zomer 08-02-2022

Uitstekend geholpen/geadviseerd niet opdringerig en verstand van de producten.
Levering volgens afspraak en netjes geplaatst en aangesloten. Kortom erg tevreden.

Arjan Z. 08-02-2022

De winkel in Hazerswoude is mooi ruim ingericht. De verkoopmedewerker was behulpzaam, luisterde goed naar onze wensen en gaf daarop duidelijke bruikbare adviezen.

De levering was vlot en secuur.

Hans 08-02-2022

Prima site en duidelijke info. Prijzen zijn over het algemeen goed. Ook voor deze aankoop. Ik had voor een droger wel het afleverpakket gekozen waarmee de droger zou worden aangesloten. Helaas is dit niet volledig gebeurd. De afvoerslang is wel in de afvoer gestopt, maar bij dit type droger van Siemens moet je ook nog wat in het ingebouwde waterreservoir aanpassen. Dat hebben de bezorgers niet gedaan.

Kortom prima winkel, bezorgdienst toch net even iets minder.