Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

A.William 14-10-2021

Ik ben prima en klantvriendelijk geholpen door de heer Bob van deze zaak. Ik heb zes apparaten hier gekocht en ze zijn op de afgesproken dag goed afgeleverd. ik beveel deze zaak aan.

Yvonne van Nimwegen 13-10-2021

Super snel en efficiënt bedrijf! Vaatwasser uitgezocht en die blijkt in mijn geval niet te passen. Zeer snel met mij gecommuniceerd en daarbij gelijk een alternatief geboden! Ik ben zeer tevreden!

Kim 13-10-2021

Gebruiksvriendelijk, reageren snel. Eerste koelkast was toch niet wat we zochten, is dag daarna keurig omgeruild voor een andere, zonder extra kosten.

Frits 13-10-2021

De bestelling is correct en snel geleverd. Gisteren de order geplaatst en vandaag al geleverd.
Prima functionerende webshop. Aanbevelingswaardig!!

Daniëlle 13-10-2021

Het bestelde artikel was op voorraad en de volgende dag netjes geleverd.
Voor de zekerheid even gebeld om zeker te zijn dat hij ook paste in onze vaatwasser

GB 13-10-2021

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, gemakkelijk te bestellen en snelle levering.

Jan 13-10-2021

Nu voor de tweede keer een machine gekocht bij Bemmel en Kroon. Ook nu weer en prima aankoop voor een heel goede prijs in vergelijking met andere winkels. Tevens heel snel geleverd en aangesloten bij ons thuis. In een woord gewoon TOPPY .

W.C.J. van der Helm 13-10-2021

Bemmel en Kroon is een zaak met een goede service, leveren kwaliteit en bezorgen in dit geval een vrieskist GRATIS op elke gewenste plaats in de woning en bij mij was dit op zolder.
De avond voorafgaand aan de levering ontvang je een e-mail met tijdsindicatie voor een dagdeel waardoor je niet de gehele dag hoeft te wachten op de levering. Ca 5-10 minuten voor aankomst word je gebeld dat ze binnen de aangegeven tijd arriveren.

Fam Costerman Boodt 13-10-2021

online onze aeg wasmachine besteld bij Bemmel& Kroon.Op afgesproken tijd afgeleverd.Snelle levering.
Prijs kwaliteit prima prettige vlotte afhandeling . Vriendelijke bereidwillige bezorgers. Netjes geinstalleerd en oude machine meegenomen.
Hoop er lang veel plezier aan te beleven en zal zeker bij andere aankopen bij Bemmel& Kroon terugkomen.

Rens 13-10-2021

Vriendelijke service and goed advies m.b.t. de aankoop van een nieuwe koelvriescombinatie.

Hennie 13-10-2021

Gisteravond een nieuwe wasmachine besteld en om 15.30 al geplaatst en wel al gevuld met nieuwe was. Twee goed verzorgde vriendelijke heren hebben de wasmachine geplaatst en de oude meegenomen. Zo is een handeling waar ik erg tegen op zag, zo gefixt. Mijn dank.

Wiert 13-10-2021

Prima shop, eerlijke prijzen en goede service. Ik heb een Siemens kookplaat besteld. Die bleek uitverkocht. Ik kreeg een 'upgrade' voor hetzelfde geld een iets betere kookplaat. Supersnel bezorgd.

John Adema 13-10-2021

Wij hebben al aardig wat witgoed afgenomen door de jaren heen bij Bemmel en Kroon. Meestal is het op voorraad direct beschikbaar. Als installatie nodig is duurt het soms een paar dagen met de vaste installateur. Nog steeds erg tevreden.

Steef 13-10-2021

Vakkundig personeel. Goede service en een breed assortiment. Samengevat breed assortiment tegen concurrerende prijzen.

Medifast 13-10-2021

Topbezorging door twee zeer vriendelijke en behulpzame jongemannen. Hulde! Oude apparaat meegenomen, zat bij de service in. Alles ging snel en vlot en zonder zorgen.

Mark 13-10-2021

Website was erg toegankelijk. Helaas bleken de levertijden alleen veel langer dan aangegeven. Op zich vond ik dat nog niet eens heel storend, ware het niet dat ik niet op de hoogte werd gesteld van vertraagde producten, maar er zelf steeds achteraan moest bellen. De spullen zijn uiteindelijk wel zeer netjes geleverd. Samengevat, kwaliteit en prijs zijn prima, qua service nog wat verbeterpunten

Hester 13-10-2021

Snelle en betrouwbare levering. Keurig aangesloten en de oude wasmachine ontkoppeld en meegenomen. top service!

Gulten 13-10-2021

Een hele goede service. De wasmachine die ik had besteld werd niet meer geleverd en kreeg ik een andere, die was iets duurder en ik hoefde niet bij te betalen.

Familie Duhen 13-10-2021

Goede toelichting op het product. Deze mensen weten waar ze het over hebben.
Goede productinfo ook op de site, heldere communicatie over transport, bezorgd binnen afgesproken tijdsblok op de onze voorkeursdag. Vriendelijke chauffeurs.

Joke 12-10-2021

De service van Bemmel en Kroon is opvallend: flexibel, vriendelijk en snel. Door onvoorziene omstandigheden in onze verbouwing moest ik een paar keer iets wijzigen in de al geplaatste order en de afleverdatum werd twee keer uitgesteld. Geen enkel probleem. Na het sturen van een mailtje volgde heel snel antwoord, zelfs laat op de avond. Ik ben heel tevreden.

Henny 12-10-2021

Goede service en en erg klantvriendelijk. Mooie producten en verzorgde levering.

Helena 12-10-2021

Snel besteld, prima prijs, je kan de bezorgdag zelf kiezen en tijdstip bezorging wordt duidelijk vermeld en kan je volgen, heel handig!

Jaap 12-10-2021

Vragen over mijn order werd door vriendelijke mensen op vrijdagavond en op zaterdag netjes beantwoord.
Het betrof een kookplaat waarvan de prijs moest worden opgevraagd.
Ze waren bovendien het goedkoopst en…… gratis levering op de Wadden !

Mbvdh 12-10-2021

Top shop. Artikelen op voorraad. Nette vriendelijke en behulpzame installateurs/chauffeurs.

Marijke van Haafen. 12-10-2021

Alles was in orde, netjes aan de telf, de site is duidelijk.
De levering wordt goed vermeld, de bezorging erg netjes, keurige vriendelijke jongens en ze kijken goed uit met het naar boven brengen, dat er geen beschadigingen komen aan je huis en apparaat.
netjes alles aangesloten en oude apparaat mee genomen.
zeer te vreden.👍🏻