Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rodenburg 07-11-2021

Geweldige winkel. Komen hun afspraken na. Vlotte service bij aanpassingen apparatuur. Nette prijzen , geen lange wachttijden en compleet aanbod en duidelijke communicatie. Echt top !

Sue 07-11-2021

Goed uitleg gekregen van de functies en mogelijkheden. Vriendelijk te woord gestaan en helder in uitleg. De kookplaat die ik wilde is niet voor januari te krijgen maar wel meteen alternatieven laten zien die wel meteen leverbaar waren. Gisteren gekocht vandaag al thuis bezorgd!

Annemieke 07-11-2021

Een Bosch wasdroger met autoclean gekocht. Naast dat de wasdroger een super goede koop is, is deze keurig netjes op tijd geleverd. De wasdroger is stil, heeft een uitgebreid programma, wel even goed de beschrijving lezen!
Ik vind belangrijk om te melden dat de wasdroger is afgeleverd door 2 vrolijke jonge mannen, die zichtbaar veel plezier hebben in het werk. Voor mijn klantbeleving belangrijk omdat ik dat ook wel anders mee maak. Ik ben een tevreden klant 😊.

Zeker een lekkere vlotte zaak. 07-11-2021

Goede ontvangst in de winkel engoede uitleg over de producten die verkopen.

Daniel 07-11-2021

Goed en eerlijk advies, over de aanschaf van een combimagnetron en koelkast

Marco 07-11-2021

Duidelijke omschrijving en snelle dienstverlening. Dat alles voor een prima prijs.

Nadine Verheuvel 06-11-2021

Mogelijkheid om aan te geven wanneer de wasmachine wordt bezorgd, mogelijkheid om aan te geven dat het geïnstalleerd wordt. Goede bezorging en levering

Marit 06-11-2021

Ik heb via deze website een scherpe prijs gevonden voor een nieuwe wasmachine. De communicatie van Bemmel en Kroon verliep naar wens en ook de levering en aansluiting door twee medewerkers was erg prettig. Ik zou de volgende keer weer hier bestellen

Mike 06-11-2021

Telefonisch overlegd. Goed voorgelicht een snel afgehandeld. Wasmachine volgende dag in huis.

Robin 06-11-2021

Aardige verkoper die verstand van zaken heeft , apparaten snel geleverd met duidelijke aankondiging via mail/sms

Bemmel-Kroon 06-11-2021

juiste shop met veel aanbiedingen, uitstekende service. klantendienst goed te bereiken uitstekend te woord gestaan.

André van Beek 06-11-2021

Wij hebben een eilandafzuigkap besteld, deze voldoet exact aan de telefonisch besproken specificaties. Ook geleverd op de gewenste dag, netjes op de hoogte gehouden qua tijdstip. Wij zijn zeer tevreden

Noortje 06-11-2021

Goede prijs van het product en een goede levering op de afgesproken dag. Levering erg netjes en volledig waarbij de wasmachine op de gewenste plek werd neergezet en alles meteen werd aangesloten. De bezorgers hebben zelfs alvast het reinigingsprogramma aangezet zodat de wasmachine daarna meteen in gebruik genomen kan worden. Hele goede service en scherpe prijzen! Ordernummer BKI1016096

Herman Struijk 06-11-2021

Betrouwbare winkel. Heb er ruim 20 jaar geleden al apparatuur gekocht, dus zeker geen eendagsvlieg. En ondanks de "gevestigde naam" toch ook echt de beste prijs voor mijn vaatwasser betaald.
Goed geholpen door de klantenservice.
Omdat de installatieservice pas over enkele weken geboekt kon worden, kan ik geen 10 geven.

Jeannet 06-11-2021

Ik ben vriendelijk, snel en accuraat geholpen door ***. Hij heeft alle info paraat, wat kan wel en niet in de huidige situatie, leveringstijd en dan ook nog met een week installeren via de firma Ajtec. Ook een prima firma trouwens!
Prijzen worden dagelijks aangepast aan de concurrent, top!
Al met al een aanrader, al het personeel is trouwens vriendelijk.

Gaykema 06-11-2021

Vriendelijke klantenservice; snel handelend, concurrerend en volledige informatie overdracht. prima bestel-systeem.

Jordi 06-11-2021

Heb meerdere apparaten gekocht en bij 2 apparaten is een defect. Gebeld hierover en B&K heeft een mail gestuurd naar de leverancier. Paar weken later, na niets gehoord te hebben nogmaals gebeld naar B&K en wederom weer een email gestuurd naar desbetreffende leverancier. Het betreft twee verschillende leveranciers te zijn dus wel vreemd dat beide geen contact opnemen met mij als klant.

Jannie Landman 05-11-2021

Ik ben zeer tevreden.
Heb al meer gekocht bij Bemmel & Kroon, is zeker aan te bevelen.
Regelen alles snel, werken als een geoliede machine.
Ook complimenten voor de aardige bezorgers.

J.M.C. van der Ploeg 05-11-2021

Aankoopgesprek was vriendelijk. Uitleg over de bediening bleek achteraf te weinig, maar dat werd pas duidelijk toen de afwasmachine was geinstalleerd. Er werd te weinig gelet op onze leeftijd en onze mogelijke onbekendheid met de elektronica.

H. Wong 05-11-2021

De online aankoop was gemakkelijk en de bezorging was de volgende dag snel en goed aangekomen. Tussen de aankoop en levering werd ook goed gecommuniceerd, zodat ik precies weet wanneer de bezorging plaatsvindt. Top service waardoor ik de volgende keer weer bij Bemmel en Kroon zou bestellen.

Heijn268 05-11-2021

Vriendelijke service en perfect geholpen met online bestellen. Er werd prima meegedacht met onze wensen van een nieuwe wasmachine en droger. Apparaat de volgende dag geleverd, aangesloten en oude apparaten mee genomen en alle verpakkingsmateriaal. Dus totaal geen rommel. Zeer tevreden.

Oscar 05-11-2021

Super goede prijs voor een afzuigkap en inductiekookplaat. Snelle offerte en snelle reactie op vragen.

Robert 05-11-2021

Voor 22 uur besteld en de volgende dag in huis. Keurig over de drempel. ( verder in huis kan ook, maar dat is dan voor een kleine meerprijs)
Tot nu toe dus tevreden!

Fire Mars 05-11-2021

Mooie winkel met ruime keuze. Website hebben we niet gehanteerd, prijzen zijn in veel gevallen beter dan andere zaken. In het verleden hebben we al wat andere spulletjes gekocht en altijd kwaliteit. Aardige verkoper met verstand van zaken.

Crista 05-11-2021

Ik zocht een vervanging voor mijn elektrische oven en mijn combi magnetron. In de winkel werd ik deskundig en snel geholpen. Medewerkster voelde precies aan wat ik nodig had. De levering ging ook vlot en goed. Ze namen de oude apparatuur mee en ook al het verpakkingsmateriaal.