Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Een erg ontevreden klant 09-11-2021

Verschrikkelijk slechte service na de koop. Bij een vraag over het gekochte produkt waar enorme kleurverschillen in kookpitten zat heb ik 3 keer moeten mailen en wel 6 keer moeten bellen. Er werd niet teruggebeld, er werd niet goed vastgelegd wat er afgesproken was, er werd gemopperd op de leverancier en mij werd verwezen naar hem en uiteindelijk ben ik afgewimpeld met de opmerking dat ik die kleurverschillen maar gewoon moet accepteren. Ongekend slechte service. En het betreft hier een kookplaat van 650 euro van het merk Bertazzoni. Dan verwacht je toch wat kwaliteit en service. Heel ontevreden

Adrie 09-11-2021

Goede communicatie over de telefoon en per email. Keurig juiste apparatuur en op Afgesproken tijd geleverd

Bert - Almere 09-11-2021

Oude inbouw koelkast werkte niet meer.
Een nieuw model inbouw koelkast zou volgens de producent id bestaande kast passen.
Bemmel & Kroon, waar ik eerder dit jaar tot volle tevredenheid een nieuwe wasmachine heb aangeschaft, heeft het model in voorraad.
Zekerheidshalve voor de maten gebeld met Bemmel & Kroon. De verkoopmedewerker wist vakkundig en vriendelijk uit te leggen dat de inbouw koelkast zeker zou passen en de bestelling was snel gedaan.

4 werkdagen later is het product vakkundig bezorgd en geïnstalleerd en staat alles er weer als nieuw bij.
En de nieuwe koelkast functioneert perfect.

Vanaf de bestelling t/m de installatie is het proces probleemloos verlopen.

Ik raad Bemmel & Kroon ten zeerste aan!

Andrea 09-11-2021

De site en service waren goed aangeschreven vandaar de keuze voor Bemmel & Kroon. Tevens was de wasmachine waar wij naar op zoek waren meteen leverbaar tegenover andere winkels waar we een aantal weken moesten wachten.
Aandachtspuntje: iets meer uitleg bij productinformatie/wat meer specificaties. Ik heb bij andere website meer informatie opgehaald over de wasmachine.

Marianne 09-11-2021

Eerst offertes aangevraagd zeer snel antwoord dan bestelling geplaatst zeer snelle levering we zijn zeer blij met onze nieuwe combi magnetron en afzuigkap

Willy de Vassy 09-11-2021

Keurig op tijd geleverd, geplaatst en zelfs, omdat hij niet op de koelkast paste, wat eigenlijk de bedoeling was, dit omgewisseld. Goede informatie over tijd van levering. De verpakking en het oude apparaat meegenomen en dat was gratis!!

Peter E uit Zeist 09-11-2021

Prima prijs kwaliteit verhouding service en geboden product. Het product (kookplaat) werd keurig de volgende dag bezorgd.

Dino 09-11-2021

Ordernummer: BKI1032565

In de avond besteld en volgende ochtend is mijn wasmachine afgeleverd. Netjes op tijd en top service, zoals aangeven naar boven gebracht, aangesloten en gecontroleerd op werking. Oude wasmachine ook meegenomen, echt super! In de toekomst ga ik zeker weer hier bestellen! Veel betere service dan bij bedrijven zoals mediamarkt en bcc.

Hans 09-11-2021

Nieuwe Miele stofzuiger via website willen bestellen. Dit verliep snel totdat bij afronden de betaling een astronomisch bedrag werd gemeld (mogelijke fout in de software). Telefonisch contact opgenomen en werd direct te woord gestaan. Desbetreffende medewerker bood excuses aan i.v.m. het ongemak. Hierna supersnel geholpen en de betaling met IDeal link afgerond. Volgende ochtend al de bestelling in ontvangst genomen.

JHM Weijers 09-11-2021

Ik heb AEG wasautomaat gekocht en een AEG wasdroger ik ben goed geholpen en ook thuis bezorgd was heel goed ze waren netjes en beleefd goed werk van de jongens bedankt ook de verkoper was beleefd ook bedankt.
Bemmel en Kroon is een goed winkel ik geef een 9, was blij met alles hoe het gaat, bedankt

Bert 08-11-2021

Correcte en snelle levering aan een zeer concurrerende prijs. Zeer tevreden.

E. Kalwij 08-11-2021

Wij werden erg vriendelijk geholpen, waren op zoek naar een Siemens vaatwasser. Verkoper nam echt de tijd voor
ons. 23 okt. Hadden we het gekocht. 29 okt.werd het geplaatst. De oude machine namen ze gelijk mee.
Het is een fijne geruisloze machine.Wij zijn er erg blij mee!

Bemmel en Kroon 08-11-2021

Prima geholpen door klantvriendelijk personeel en grote keuze uit aanbod in De Cruquius.

Hans 08-11-2021

De gehele aankoop was gewoon top.
Hebben de service lijn gebeld voor informatie om te kijken of het artikel op voorraad was en daarna ging alles super snel.
En het apparaat werd de volgende dag al geleverd, wat ook weer super geregeld was.
Kan alleen maar zeggen een top service, en zeker voor herhaling vatbaar.

BJM 08-11-2021

Keurige service en snel! Goede producten en kwaliteit.
Zeker aanbeveling waard.

Jos 08-11-2021

Goed advies. Snelle en goede aflevering . Bezorgers zeer netjes en Corona waardig

Mevrouw Boelen 08-11-2021

Personeel van Bemmel en Kroon is benaderbaar, maar laat je eerst rustig rondkijken in de winkel. Nemen daarna goed het initiatief om je te komen helpen. Medewerker was erg vriendelijk. Vroeg eerst waar ik naar op zoek was en wat voor informatie ik wilde. Gaf vervolgens goede uitleg en antwoord op al mijn vragen. Er werd ook echt de tijd genomen om met je mee te denken. De afspraak voor de levering van de wasmachine kon zonder problemen gewijzigd worden toen dit onverhoopt nodig was. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de datum en tijd van bezorging. Verder snel geleverd en aangesloten. Erg blij met de aanschaf en met de service!

Aad Stoppelenburg 08-11-2021

Koop hier al meer dan 25 jaar mijn witgoed en inbouwkeukens. Deskundige verkopers, ze werken met een installatiebedrijf dat steeds weer vakwerk aflevert en netjes werkt. Afspraken zijn betrouwbaar en de prijzen zijn ok.

Dolek 08-11-2021

Ik heb een vaatwasser van Bosch gekocht die nergens meer leverbaar was.
Binnen 2 uur kreeg ik een bericht van B & K, dat zij het ook niet meer op voorraad hadden. Ik kreeg een duurdere variant met een minimale bijbetaling(€25 i.p.v €225) . De vaatwasser is de volgende dag op tijd geleverd. Het probleem is netjes opgelost.

Ingrid T 08-11-2021

Bemmel en Kroon verkoop van de Beko droger 8536gxo zeer hun best. Een droger die links en rechtsom draait zoals de technische gegevens laten zien.Helaas droogt het ding niet. Na drie uur nog in elkaar gedraaide natte was.De trommel draait slechts een enkele slag naar links om dan weer een half uur naar recht te drasien. Bemmel en Kroon heeft deal met Beko: bij klachten laat Beko iemand langskomen. Beko schuift weer ijverig naar Bemmel en Kroon omdat de deal tussen koper en verkoper is. . Verder geen reactie van Bemmel en Kroon.
Onbegrijpelijk dat de consumentenbond deze machines als beste koop heeft gelabeld. Legt het testpanel ook alleen maar de technische gegevens naast elkaar?

Creator788 08-11-2021

Een fijne winkel die met scherpe prijzen ook een goede prijs kealiteits verhoudung biedt. Product was niet op voorraad masr toch in een week geleverd en keurig ingebouwd. Ook goede kennis van producten aanwezig

John 07-11-2021

In een tijd dat bijna niemand de door ons gekozen oven kon leveren, hadden we bij Bemmel en Kroon binnen een dag de door ons gekochte oven in huis.
Helemaal TOP geregeld en een goede voorraad bij Bemmel en Kroon, ik kan deze firma van harte aanbevelen als leverancier.
Vlug en Veilig en netjes in de keuken afgeleverd door transportbedrijf DynaLogic top van de berzorgers.

Miedema 07-11-2021

Zeer vriendelijk en behulpzaam ,duidelijk site.

Ook de bezorging was zeer correct geregeld.

Het pakket is ook zeer goed verpakt en goed bij ons binnen gezet dikke pluim voor bemmel en kroon en bezorgdienst👍👍

Stephanie 07-11-2021

We hebben onze vriezer voor een goede prijs gekocht bij Bemmel en Kroon, de website zit overzichtelijk en duidelijk in elkaar, ook al lag de leveringsdatum (op ons verzoek) best ver in de toekomst, Bemmel en Kroon deed nergens moeilijk over terwijl andere winkels dat wel deden. Ook de levering verliep soepel.

Huub Bierman 07-11-2021

Goed bereikbare helpdesk, gedegen advies en meedenken aan oplossingen. Het scherp geprijsde product geleverd conform afspraak keurig op tijd.