Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Menno K. 03-05-2021

Altijd spannend, voor het eerst bestellen bij een bedrijf wat je eigenlijk niet kent. Bij Bemmel & Kroon een AEG wasmachine besteld en ik kan niets dan tevreden zijn. De levering werd netjes op tijd naar 3 hoog gebracht door twee vriendelijke, professionele bezorgers. Het product werkt prima - en ik was bij Bemmel & Kroon terecht gekomen door erkende kijk & vergelijk websites waarbij prijs-technisch B&K ook nog eens als beste uit de bus kwam.

Zal zeker vaker bestellen. B&K bedankt!

Robben 03-05-2021

Makkelijk te bestellen en snelle levering door vriendelijke professionele bezorgers.

ellen 03-05-2021

Heel snelle reactie op vragen, perfecte klantendiens, de oven werd later geleverd dan afgesproken maar werd daar ook meteen van on de hoogte gesteld.
goede ervaring met deze webshop! hartelijk bedankt

Visser 03-05-2021

Via telefoon bijzonder vriendelijk geholpen met de keuze van de Samsung Amerikaanse koelkast. Was ook heel behulpzaam met info over de tijdelijke aanbieding. Koelkast snel en goed geleverd door hun vervoerder Dynalogic. Ik had de oude koelkast wel vlakbij de voordeur gezet en toch netjes meegenomen. Mede bij Bemmel en Kroon gekocht ivm de lage prijs en dat zij ook dealer van Samsung waren.

walter Vork 03-05-2021

Na diverse vergelijkingen op internet. Hebben online en koelkast gekocht bij Bemmel en Kroon. Bij de bestelling konden we aangeven op welke dag we de koelkast geleverd wilde hebben.
We kregen netjes via de mail een bevestiging en een schrijven hoe we moeten handelen bij schade.
s´morgens kreeg we een bericht via de sms met een tijdsvlak van wanneer de koelkast geleverd werd. 1/2 uur voor de levering kreeg ik nog een sms bericht. Bij levering werd nog aangegeven dat we nog 4 uur moesten wachten voordat we de koelkast aanzetten.
Oude koelkast hebben ze weer netjes meegenomen.

Marion Briels 03-05-2021

Duidelijk in communicatie
Levering klopt zoals afgesproken
Uitleg combi oven op site ook precies zoals ze schrijven
Ik zou zo terug gaan om weer wat te kopen bij Bemmel&Kroon

Chris 02-05-2021

Zeer snelle levering en een zeer goede prijs. Ik ben zeer tevreden en zou de volgende keer weer hier bestellen.

Annelies van der zalm 02-05-2021

Hallo
Ik zeer tevreden over de aflevering.
Mooi op de hoogte gehouden over de tijd van bezorgen
Zeer tevreden

A vd W 02-05-2021

Heb voor deze winkel gekozen omdat ze duidelijk,snel en een goede prijs aanbieden .
Zeer tevreden

Riasat 02-05-2021

Op aanraden van mijn dochter , had ik de bestelling geplaatst en zoals beloofd is het ook netjes aangeleverd.

E.Straatman 02-05-2021

Ik vind het een goede shop. En de bezorgservice was uitstekend!!!! Ze waren aardig en stonden mij vriendelijk te woord. En namen alle verpakkingsmatriaal netjes mee. Kortom topservice!

Jacco 02-05-2021

Met een scherpe prijs en hele snelle levering in z’n geheel dus een zeer goede service..!!!

Aanrader..!!!

Vrieskast Liebherr GNP 2313-22 01-05-2021

Veel keuze. Heldere site met uitvoerige productomschrijving (Liebherr GNP 2313- 22. Concurrerende prijs. Snelle, correcte levering. Oude vrieskast gratis retour.

Karl 01-05-2021

Snelle levering met heel goed aangegeven verwachte bezorgtijd, erg fijn! Apparaat staat nu voor het eerst te draaien, benieuwd!

Marieke 01-05-2021

Zeer klantgericht en vriendelijk. Toen een onderdeel niet op voorraad bleek, onmiddellijk bereid om order te annuleren. Geen gedoe, snelle en nette bezorging.

M. Meerman 01-05-2021

Goede prijs, gisterenavond besteld vandaag in huis. Levering in duidelijk tijdsvak met net voor aankomst een sms bericht zodat je niet thuis hoeft te blijven.

Peter 01-05-2021

Bemmel en Kroon heeft de laagste prijs garantie helemaal waar gemaakt. Reactiesnelheid waar menig callcenter jaloers op mag zijn. Alles is binnen 24 uur verlopen; van onze vraag over de lagere prijs elders t/m de levering aan huis.
Wat wil je nog meer wensen, dus van ons krijgen ze een 10.

Harry Poel 01-05-2021

Mooie combi-stoomoven van AEG uitgezocht op het internet door van alles te vergelijken. Daarna bij alle webshops gezocht naar de laagste prijs en een goede beoordeling. Toen op zondag een e-mail gestuurd naar Bemmel & Kroon met de link naar de laagste internetaanbieding in België die aanzienlijk lager was dan de Nederlandse prijzen (ook t.o.v. adviesprijs). Per omgaande een nog betere aanbieding toegestuurd gekregen. Deze gelijk geaccepteerd. Factuur gelijk toegezonden gekregen en betaald. Oven bleek niet in voorraad, maar werd toch nog vrijdags geleverd. Fantastisch.

Petra 01-05-2021

Duidelijke web site en volgende dag snelle levering met track tracé en goede uur tijds vak van levering.
Goede product en prijsverhouding
Eigen bezorgdienst

Vivan Hoogvliets 01-05-2021

De service bij bestelling tot de bezorging aan huis, was prima !
En ik ben heel tevreden met mijn aankoop.

Stefan 01-05-2021

Omdat onze wasdroger kapot was ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Online aan het kijken geweest welk model onze voorkeur heeft. Al snel onze keuze laten vallen op de warmtepompdroger van Siemens. Daarna online gaan kijken waar we de beste prijs konden winden. Zo kwamen we op de site bij Bemmel en Kroon uit. Daar stond de droger die we wilden en op de site stonden nog meer kenmerken en uitleg over de gekozen droger. De prijs was zeer aantrekkelijk want er was ook een lentedeal, nog eens €25,- eraf!! Online bestelling gedaan en betaald. Direct een mail gekregen met info over levering en de factuur.
Andere dag netjes op de aangegeven tijd de bezorgers voor de deur. Hebben het nieuwe apparaat op zolder geplaatst en aangesloten en het oude apparaat mee retour genomen. Nog geen 24 uur tussen bestellen en leveren!! Prima geregeld dus.

WillemR 01-05-2021

Op 7 april 2021 een warmtepomp droger besteld van AEG. De communicatie is prima verlopen en op 26 april is het apparaat bezorgd en netjes geïnstalleerd. Dezelfde dag keek ik nog een keer op de website en zag dat de AEG droger nog goedkoper was geworden dan wat ik had betaald en dat was al wat goedkoper. Maar toch, voelde het een beetje zuur dus mailde ik of ik het voor die laatste (nog lagere) prijs kon krijgen. Daar werd niet moeilijk over gedaan en is Bemmel & Kroon meteen in actie gekomen waarvoor hartelijk dank. Kijk, dat is nou pas echt service en daarom een dikke 10!

Van Tol 01-05-2021

Fijn dat we de koelkast in de showroom konden bekijken. Stuk voordeliger dan direct via Mieke. Twee dagen later werd ie al geleverd en geïnstalleerd. Keurige monteur die niet eerder vertrok dan dat alles werkte, deuren waterpas waren etc. Werden ook netjes 20 minuten vooraf gebeld dat hij onderweg was.

Snelle actie en voor herhaling vatbaar. Ook al hopen we natuurlijk dat deze koelkast pas over een jaar of 15 hoeft te worden vervangen 😉

Andy 01-05-2021

Bestelling gedaan op de dag voor koningsdag en de bestelling werd netjes op koningsdag op tijd geleverd. Top service!! Je wordt goed op de hoogte gehouden waar je product is.

Marco 30-04-2021

Top bedrijf, aardige vlotte jongens met bezorging. Geen schades en een goeie uitleg.