Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Renée 12-02-2021

Heldere informatie, supersnelle reactie van de klantenservice, laagste prijsgarantie ook echt waargemaakt. Fijne bezorgdienst. Produkt bleek niet meteen op voorraad, daarover werd helder gecommuniceerd. BKI940553

Marijke 12-02-2021

De winkel was geadviseerd door een monteur die voor de oude vaatwasser kwam. Laat op de avond besteld en de volgende dag keurig in huis. Goede levering, op de aangegeven tijd waren ze aanwezig.
Soepel en vlot!

Gino d'Angelo 12-02-2021

Wasmachine gekocht bij Bemmel&Kroon online ,goede service ,goede levering ,zeer tevreden ,kan alleen maar deze firma aanbevelen aan iedereen ,👍

Fred 12-02-2021

Eerste keer bestelling geplaatst en is geheel perfect verwerkt en bestelling precies op tijd afgeleverd. Zeer tevreden met Bemmel & Kroon en zal hier zeker vaker bestellen.

liqueange 12-02-2021

snelle levering goede prijs kwaliteitsverhouding via berricht houden ze je goed op de hoogte wanneer het product afgeleverd wordt

Els Berntsen 12-02-2021

Normaal gaan we altijd naar de winkel aan de Neckar. In deze corona tijd helaas niet mogelijk maar hebben het apparaat via de uitgebreide website gevonden. Na het bestellen super snelle levering op afgesproken tijdstip. Top service.

familie Alberts 12-02-2021

Het bestellen van een nieuwe inbouw koelkast LEEK een simpele zaak, maar bleek veel complexer dan gedacht.

De afmetingen van de deurtjes bepalen de mogenlijkheden en onmogelijkheden. De servicedesk van Bemmel en Kroon heeft ons hierop gewezen en uitstekend bij begeleid.
De uiteindelijke keuze werd een hele ander koelkast dan eerst gedacht.
Maar hij staat er nu zonder enig probleem en wij zijn zeer tevreden!

P.D.Challik 12-02-2021

Aankoop van een vaatwasser en een kookplaat. Door de corona was het niet mogelijk om naar de winkel te gaan, dus telefoneren. in overleg met de medewerker werden de gegevens uitgewisseld en besproken welke 2 machines wij willen hebben. Beiden machines moesten intern geplaatst worden. Er zou gebeld worden naar de firma Ajtec voor het plaatsen van beiden machines. Afspraak gemaakt en op 11-02-2021 werden beiden machines zonder problemen geplaatst. Wanneer je professionele medewerkers heb, dan is het bestellen en plaatsen zo gepiept. Mijn complimenten voor de snelle afhandeling.

Joanna 12-02-2021

Snel ,vakkundig en goed bereikbaar . Bezorgd zelfs tijdens slechte weer omstandigheden . Aanrader !

Claudine 12-02-2021

Gebeld voor advies. Ik werd prettig geholpen. Bestellen en levering ging snel. Kortom een positieve ervaring.

van der Staal 11-02-2021

ik vond het makkelijk bij bemmel en kroon online te bestellen . de comunicatie vond ik ook goed , duidelijke afspraken over de tijd dat de bezorgers zouden komen . en de bezorgers kwamen netjes op de afgesproken tijd , en waren vriendelijk . een echte aanrader !

Yamina 11-02-2021

Keurig zoals aangegeven de volgende dag gelijk bezorgd. Zeer tevreden over levertijd.

Bas 11-02-2021

Duidelijke shop met lage prijzen als er een aktie loopt.
Levering perfect, op afgesproken tijd en keurig op de juiste plek geplaatst.

Gerard F 11-02-2021

Goede service Aandacht voor goed waterpas stellen op een iets hellende ondergrond. Alles goed opgeruimd en oude koelkast netjes meegenomen

Aarnoudse 11-02-2021

Netjes afgeleverd, geplaatst en aangesloten. Oude wasmachine meegenomen. Top 🤙

Patrick Amants 11-02-2021

bestellen, terugkoppeling en levering ging uitstekend
Dynalogic stuurde keurig een track ent race waar je tot op de minuut werd geïnformeerd op je levertijd.
de wasmaschine werd keurig nar de zolder gebracht, aangesloten en gecontroleerd op werking.
de oude werd vanaf de zolder weer meegenomen.
topservice van Bemmel&Kroon en van Dynalogic

Peter 11-02-2021

Snelle levering voor scherpe prijs.
De optie van koelkast laten monteren is ook erg handig!

Lida Koelman 11-02-2021

Geweldig geholpen en een goed advies gekregen. Telefonisch een inductie kookplaat besteld en de volgende dag in huis. Perfecte service.
Als ik geen elektricien kon vinden die de plaat gelijk kon plaatsen mocht ik bellen en zouden ze alsnog hun best doen om zo snel mogelijk een monteur te sturen. Gelukkig had ik dat niet nodig maar het was een prettige gedachte dat iemand/bedrijf zo meedenkt. Want wie kan er nou dagen zonder kooktoestel..? Waarom geen 10....? Het had prettig geweest als er bij gezegd was dat er geen stekker bij geleverd wordt.
Verder alle lof en zeker een aanrader.

Frank 11-02-2021

Webshop gekozen vanwege hoog waarderingscijfer. De vaatwasser die ik had gekocht was niet meer leverbaar, maar na contact met de klantenservice kon ik een ander, gelijkwaardig exemplaar uitzoeken. Kreeg ook nog € 10,- korting.

Robbert 11-02-2021

Zeer correcte en supersnelle service, ondanks deze Corona tijd. Prijzen zijn scherp en aflevering is correct.

Siaoostertje 11-02-2021

Tijdens het zoeken naar een energiezuinige wasmachine op internet, kwamen we terecht bij Bemmel en Kroon. Vandaag besteld en de volgende dag geleverd. Helaas was het door ons uitgezochte type niet meer leverbaar. Onmiddellijk bericht gekregen daarover. Het opvolgende type, een stuk duurder, kon voor ons worden besteld. En dat voor dezelfde prijs. Helaas moesten we daardoor wel bijna twee weken wachten. Maar we zijn erg blij met deze wasmachine. Er is helder gecommuniceerd. De levering was ook goed. Wel even een miscommunicatie met de chauffeur. Die zei dat hij ons oude apparaat niet mee zou nemen, omdat daar een andere wagen voor zou komen, terwijl op de factuur duidelijk stond dat het oude apparaat zou worden meegenomen. Even gebeld naar de klantenservice van het transportbedrijf. Daar werd snel gereageerd. Chauffeur kwam terug om het apparaat alsnog op te halen.

Kees 11-02-2021

Duidelijke website met goede informatie. Daarnaast laagst geprijsd en een levering zo snel die anderen niet kunnen waarmaken. Eerlijk gezegd nog nooit van deze winkel gehoord maar dat is nu veranderd na vergelijkingen op internet. Kortom: perfect.

Dennis 11-02-2021

De website is duidelijk en de prijzen zijn scherp met een ruim aanbod van produkten. Extra fijn is de mogelijkheid van montage service. Wij hebben goede ervaring gehad met de monteur van Ajtec, correct volgens afspraak, goed voorgelicht en duidelijke communicatie via de telefoon en email. Erg blij zijn we met onze nieuwe afzuigkap.

Siemens cm678g4s1 11-02-2021

Ik koop alles bij bemmelenkroon 13 jaar geleden keuken gekocht met alle inbouw apparaten en alles doet het nog ik was aan een combimagnetron die nog uitgebreider is en dat is gelukt .super apparaat

Boy 10-02-2021

Door de hoge waardering op kieskeurig ging ik bij deze winkel kijken. Ze hebben het idd waargemaakt. De goedkoopste en een snelle levering. Oude droger meegenomen en nieuwe geïnstalleerd.
Zeer tevreden.