Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wendy Scofield 02-02-2022

Goede, vriendelijke service. Mooie zaak en 100 procent tevreden. Duidelijk informatie over de levering en keurig op de aangegeven tijd afgeleverd. Top!!

Ankit 02-02-2022

Bestelde een Inbouw koelkast, vriezer en combi-magnetron. Uitstekende service een levering!

Irene 02-02-2022

Snelle reactie op mail en correct aan de telefoon
Vakkundig en snelle levering van de apparatuur.
Goede service

Yvonne 02-02-2022

Duidelijke website, fijn de tekeningen voor inbouw. En ook gelijk duidelijk wat wel of niet op voorraad is, en dat is nu echt wenselijk. De bezorging was snel, en mijn vaatwasser is keurig ingebouwd. Ook een kleine wijziging die nodig was werd snel en netjes gedaan. Ik ben zeer tevreden.

Erjavec 02-02-2022

Met nam is snel antwoord via mail wisseling erg prettig. Dus geen keuze menus op telefoon en maar wachten en verkeerd uitkomen. Indien je bestelling code genoemd is heel snel en adequaat antwoord ! Chapeau !

Afzuigkap snel geleverd, zonder verzendkosten. 02-02-2022

Bemmel en Kroon was voor onze afzuigkap de goedkoopste keuze. Niet eerder daar besteld, maar de ervaring is zeker positief. Geen verzendkosten en ook nog de mogelijkheid om zelf af te halen, dan wordt het nog goedkoper. Prima dus.

Jacques 02-02-2022

Na mijn vaatwasser was deze keer was mijn wasmachine kapot. Gisteravond weer op de website een nieuwe besteld en vandaag om 12:00 uur stonden ze alweer voor de deur. Naast dat Bemmel&Kroon de laagste prijs had was de machine ook echt op voorraad! De bezorgers hebben de loodzware machine (102 kg!) naar de zolder gesjouwd, keurig aangesloten, de oude machine en verpakkingsmaterialen weer meegenomen. Voor de 2e keer zeer positieve ervaring!

peter van den Berg 02-02-2022

goed en overzichtelijk en een vlotte afhandeling en service
Nog nooit zaken met het bedrijf gedaan ,maar zeker een aanbeveling

Rob 02-02-2022

Zeer gebruiksvriendelijke site! Bestelprocedure verliep soepel en vlot en de bestelde producten zijn keurig op de aangegeven tijd bezorgd. De bezorgtijd is tijdig doorgegeven en de bezorging ging supersnel.

Marieke A 02-02-2022

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding, makkelijk en goed contact met de klantenservice toen ik een vraag had over de levering en een goede transportdienst! Ik zou hier zo weer bestellen. De website is ook duidelijk en als je een prijs aanvraagt krijg je snel antwoord.

L. boualy 02-02-2022

Ik ben erg tevreden met de goede en snelle service. Besteld en de volgende dag gelijk thuis. Hartelijk bedankt

fam de Jonge 02-02-2022

Super hoe we bij Bemmel & Kroon zijn behandeld. de prijs was goed en de contacten waren keurig.
Ze bellen van te voren hoe laat het product wordt bezorgd, ze waren in de tijd die genoemd is aanwezig. ze tilden de wasmachine zelfs in huis.
Het is een aanrader.

Leo 02-02-2022

Overzichtelijke website en goede communicatie met de verkoopmedewerkers. Apparatuur wordt netjes geleverd en de installatie is ook top.

Arjan 01-02-2022

Fijne winkel met veel keus en een duidelijke website waar je alles goed op kan vinden.
De levering van het bestelde apparaat is snel als het op voorraad is.

Edwin 01-02-2022

Duidelijke webshop en goede prijs deed ons besluiten om de vriezer bij Bemmel en Kroon te bestellen. De levering duurde veel langer dan verwacht. Bij vragen hierover werden we altijd heel snel beantwoord. Dat het zo lang duurde lag niet aan B&K, maar aan de fabriek.
De bezorging verliep ook heel voorspoedig met de firma dynalogic.
De webshop, communicatie en bezorging zijn zeker wel een 10 waard. Toch een 8 gegeven, omdat volgens mij best wel op de website gezet kan worden dat de levering geen paar dagen, maar een paar maanden is, ondanks dat B&K er niets aan kunnen doen.

Nelis 01-02-2022

Veel keuze uit diverse modellen. Goed advies van personeel in de zaak bij Cruquius. Goede prijs voor product

Marianne&Edwin 01-02-2022

Bemmel & Kroon heeft een zeer scherpe offerte gestuurd.
Op alle vragen meteen een antwoord gekregen.
Helaas duurde het langer om de vaatwasser te leveren maar dit ligt niet aan hen.
Gisteren is de vaatwasser (Inbouw vaatwasser FSK93848P van AEG ) bezorgd en oude vaatwasser retour genomen.

Ruud Stinissen 01-02-2022

Gebeld waar mijn bestelling blijft en werd door medewerker keurig en netjes te woord gestaan en heeft zijn woord gehouden qua bezorgen en de volgende dag had ik de droger in huis.
top.
Ik beveel dit bedrijf aan.

Nikki 01-02-2022

Aardige werknemers en snel in contact! Ze houden je goed op te hoogte van wanneer het product bezorgd wordt. Super tevreden en mooi apparaat!

Marcel 01-02-2022

Prima prijs, uitstekende klantenservice, perfect afgeleverd en gemonteerd. De bestelling kwam twee dagen te laat, maar daar werd eerlijk over gecommuniceerd na melding.

Tom 01-02-2022

Er wordt met de klant meegedacht en dat is een groot pluspunt t.o.v. andere aanbieders. Jullie doen wat jullie zeggen en een perfecte prijs-kwaliteit verhouding. Zowel via internet, telefonisch als in de shop zeer aangenaam geholpen. De afspraken op korte termijn i.v.m. levering ook prima en verlopen zoals jullie van tevoren hadden aangekondigd. Zeer klantvriendelijk! Een echte aanrader om huishoudelijke apparatuur te kopen. Wij hebben een wasmachine en droger van AEG gekocht.

Maa 01-02-2022

Zoekend naar een wasmachine en droger kwamen we uiteindelijk uit bij Bemmel&Kroon. Duidelijke website, produktbeschrijving en ook nog een scherpe prijs. Bestelproces is duidelijk en dw bezorging was snel en correct. Echt een aanrader. Net geen 10 gescoord omdat betalen met creditcard niet mogelijk bleek. Verder TOP!!!

Indra 01-02-2022

Altijd de goedkoopste met ruime marge. Daarbij nog eens super service, altijd snel antwoord en geen gedoe. Indien op voorraad nog eens super snel verzonden ook! Al meerdere keren hier besteld en kom zeker weten terug. (review over order ZTW1046108)

Iris 01-02-2022

Op zoek naar een goede condensdroger en was hier aan het juiste adres. De website is overzichtelijk en ik kon makkelijk kiezen uit de drogers. Bij de bestelpagina gelijk een afvoerslang mee besteld. Erg duidelijke beschrijving en het bestellen ging makkelijk. Erg snelle service binnem 24 uur geleverd. Levering konden we blijven volgen en kregen we een update van. Erg overzichtelijk. Kortom duidelijke website, snelle service en betrouwbaar!

Bert B. 01-02-2022

Dit is nu n voorbeeld bedrijf voor het veilig en vertrouwd online shoppen. Chapeau! Prettige en duidelijke website. Duidelijke informatie over de zeer snelle levering. Je kunt je pakket tot op het nauwkeurige volgen, zodat je niet de hele dag zit te wachten. Een klasse stofzuiger daar gekocht. Ik ben blij verrast met het bedrijf Bemmel & Kroon. Ik geef niet snel een 10, maar nu dik verdiend!