Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Koos Muller 29-12-2021

Duidelijke site, goeie informatie, makkelijk alles vindbaar en hele snelle levering

Mirjam van Lunteren 29-12-2021

Een snelle en voorspoedige levering. Koelkast werd keurig binnengezet en ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Vriendelijke bezorgers.

Zoutman 29-12-2021

Voor advies gebeld met Van Bemmel en Kroon. Hebben sinds eind september 2021een Siemens TE657F03DE koffiebonenmachine. Hiervoor advies gevraagd gekregen via Frank. Zoals besproken ook gekregen en geleverd de originele Siemens onderhoudsset.
Zeer tevreden over het advies en de levering.

Remco 29-12-2021

Erg veel keus en super snelle levering ze houden je goed op de hoogte
En de mensen die het komen leveren super vriendelijk en behulpzaam

Ed Ipenburg 29-12-2021

Geef een 9 ,ben zeer tevreden.
Goede communicatie,
Met betrekking levering.
En de heren van het vervoer waren zeer behulpzaam en correct.

Bert 29-12-2021

Inderdaad, voor 2200h besteld, volgende dag bezorgd en geïnstalleerd door vakkundige en aardige mensen. Kan niet beter.

Herman R. 29-12-2021

Na 24 jaar was het tijd om onze keukenapparatuur te vervangen. Bemmel@Kroon is al jaren een bekende naam in en rond Den Haag en dus onze eerste keus om eens te gaan kijken. Toen we op de A4 met 100 Km/u langs de winkel reden zei de smartphone al dat we de bestemming hadden bereikt, maar even later waren we er dan echt. Een prachtige zaak, we werden prima geholpen door verkoper Bob en we waren er vrij vlot uit. De door ons gekozen apparatuur (oven, kookplaat en koelvriescombinatie) was op voorraad en kon dus vrij vlot (na 14 werkdagen) worden geplaatst. Over het bedrijf AJTec, dat de apparatuur installeert voor Bemmel @ Kroon, ook niets dan lof. Alles netjes gedaan en de kastdeurtjes van de koelkast ook prima recht afgesteld. We kunnen van Bemmel&Kroon dus zeker aanraden.

Fam. Lavalaye 29-12-2021

We hadden vlak voor de kerstdagen een nieuwe wasmachine nodig. Met twee kinderen staat de wasmachine hier elke dag wel eventjes aan. Wat fijn dat er dan zo’n snelle service is van Bemmelen Kroon. De volgende dag hadden we de wasmachine al in huis. Vlotte service en de monteur had de machine zo geïnstalleerd. Heel fijn! En dik tevreden!
Lavalaye
BKI1048940

Jos 29-12-2021

Perfecte service van Bemmel&Kroon. 's avonds om 19:00 besteld en de volgende dag om 11:20 geleverd. Transporteur bijzonder attent en correct.

Bas van der Burgt 29-12-2021

Ik deze week bij Bemmel en Kroon een wasdroger besteld. Heb wel voor extra service gekozen omdat de machine naar de zolder moest. Vandaag is de droger geleverd. De levering is netjes aangekondigd per sms. De bezorging zelf was vlot en deskundig. Ze waren erg voorzichtig met het dragen van de machine via de trap. Na een korte instructie hebben ze de oude machine meegenomen. Inmiddels heeft de machine al zijn eerste was gedraaid. Kortom, ben heel tevreden.

Ben 29-12-2021

Kwaliteitsproducten aan scherpe prijs die stipt en correct worden geleverd. Een aanrader!

E. Idema 29-12-2021

supersnelle levering, track and trace perfect, kortom aanrader, werd in huis afgeleverd, goed verpakt

M 28-12-2021

Goed advies en zeer snelle levering. Product naar verwachting en werkt goed
Bellen ook nog vlak voordat ze komen

Pieter Mantel 28-12-2021

Zeer duidelijke levertijd en top service met aansluiten van de wasmachine en afvoeren van de oude. Heerlijk product met goede aflevering.

Doppie57 28-12-2021

De laagste prijs was voor ons de reden om dit artikel bij hun te kopen, ook omdat de reviews over hun zo goed zijn. Het up to date houden van de bezorging en het zelf uitkiezen van de afleverdatum was ook doorslaggevend, toppie!

Marja Hoogduyn 28-12-2021

Bestelnummer: 521768
Bosch wasdroger type WTG86402NL.
Ben heel tevreden over Bemmel en Kroon, super aardige bezorgers, op tijd, heel behulpzaam. Zeer tevreden over de droger.
Ik raad deze winkel ZEKER aan! Mijn volgende aankoop doe ik weer bij Bemmel & Kroon.!

Ton Deijkers 28-12-2021

Prima behandeling telefonisch, antwoord op alle vragen. Geen antwoord op een vraag, even in de wacht om collegea te consulteren. Snelle levering

Nick Hiemstra 28-12-2021

Ik ben aangenaam verrast door de service van Bemmel en Kroon. Het is voor mij geen bekende partij, maar ze doen niet onder aan de grote spelers. De bestelling werd keurig netjes geleverd volgens afspraak. Zeer tevreden.

Hans van Gent 28-12-2021

Ben bij Bemmelen en Kroon terecht gekomen, omdat het ze de scherpste prijs hadden voor onze Bosch inductie kookplaat.
Ze waren zeer snel met verzenden.
Kreeg een track en trace code van de bezorger. Kon stap voor stap de bezorger volgen. Murat de bezorger, zeer vriendelijk, heeft hem perfect afgeleverd. Zeer tevreden over deze aankoop.

A.J.M. (Fons) Ubert 28-12-2021

Zeer ervaren verkopers met prima adviezen zowel vóóraf (welke acties zijn nodig voor de overstap van gasgestookte plaat naar een inductie-kookplaat) als t.a.v. de keuze van het apparaat mede rekeninghoudend met levertijden apparaat en onderdelen.

Ronald 28-12-2021

Bestelling op tijd geleverd volgens afspraak !
Snelle levering ! En duidelijke communicatie

Monique 28-12-2021

duidelijke informatie op de site en gebruiksvriendelijk. communicatie verloopt goed via de mail en ruim van te voren een belletje van de bezorgers. Bezorgers waren netjes, vriendelijk en behulpzaam.

Mevr. Gerits-Canjels 28-12-2021

Dochterlief heeft vorig jaar al van jullie goede service genoten, daarom heb ik een bestelling gedaan.
Gekozen Wasmachine zou toch later geleverd worden, 's avonds telefonisch mijn order BKI1048772 nog omgeruild voor een die wel op voorraad was en vandaag de 28e al bezorgd. Wat een service. Dank jullie wel. Wens jullie een fantastisch goed 2022 toe.

Mike van El 28-12-2021

Duidelijke website. Supersnel geleverd. Goedkoopste van allemaal. Levering precies op tijd door de vervoerder Bravo!.....

M.Palmen 28-12-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding
Reeds 2x witgoed aangeschaft: goedkoper dan de bekende websites
Super snelle levering, met bijna op de minuut correcte info wanneer artikel arriveert
Goede service van de bezorgers