Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

D. Tuma 25-05-2022

Lieberherr Vrieskist CFD 2085-20
Mooie vrieskist, vlot afgeleverd en neergezet op de gewenste plaats.
Oude vriezer en verpakkingsmateriaal mee teruggenomen.
Service kon niet beter.
Hoe de vrieskast qua prestatie e.d. is weten we nog niet, maar gaan ervan uit dat het gewoon goed is.
(Liebherr kennende)

Renerijsw 25-05-2022

Hier een Bosch koelkast gekocht. Ik twijfelde tussen een Liebherr en een Bosch. De Bosch was 500 euro goedkoper dan de Liebherr. Ik heb even gebeld met Bemmel en Kroon en kreeg heel snel een vriendelijke medewerker aan de lijn en die met mij meekeek wat de verschillen waren tussen deze twee koelkasten. Er waren wel wat verschillen maar in de ogen van de medewerker en mijn mening was dit geen 500 euro waard. Uiteindelijk via de website deze koelkast gekocht en de volgende dag al bezorgd door twee hele vriendelijke medewerkers.

E Scherbeijn 25-05-2022

Apparatuur op voorraad, zeer scherp geprijsd, had contact met contact center omdat ik nog wat specificaties door wilde nemen. Ben prima geholpen. Gelijk aan de telefoon bestelling verwerkt in systemen. Vandaag al geleverd! Echt top mensen die het kwamen installeren (Wasmachine en droger op 2de etage)!! Zonder te piepen naar boven gebracht (respect)! Geïnstalleerd en advies gegeven. helemaal top.

Louise Zandbergen 24-05-2022

Ruime winkel groot aanbod, kundige verkoper. Redelijke prijzen. Duidelijke uitleg over de machine en de mogelijkheden.

Ed 24-05-2022

Cijfer: 10

Waarom geef ik het cijfer 10?

Fijne ervaring zowel de telefonische ondersteuning als de webshop van de firma Bemmel en Kroon. Het was simpelweg een superaanbieding van van de Inductie Kookplaat voor een spotgoedkope prijs en zelfs nog een extra RVS Pannenset erbij cadeau, waar vind je dit voor deze prijs? Ik bestelde mijn bestelling met ordernummer BKI1092089 en had het de volgende dag direct al in huis, dus supersnel geleverd. Echt super blij dat ik de firma Bemmel en Kroon tegen kwam op het internet.
Groetjes, een zeer tevreden klant.

Rik de Waal 24-05-2022

Laagste prijs en ook nog eens de snelste, gisteravond had ik besteld en zelfs ...... kon vandaag niet leveren. Keurig verpakt, bezorgers hebben het apparaat netjes op zijn plek gezet.

Ton 24-05-2022

De tijd van de levering werd vaak doorgestuurd.
Dit is wel goed. Werd ook in de gang gezet. En deze medewerker was zeer vriendelijk.

Jt Geertsema 23-05-2022

Superservice. Bijna op de minuut af gepland. Zeer aardige medewerkers!
Wasmachine top geplaatst en oude meegenomen, de verpakking ed ook. Als onze oude droger kapot gaat zou ik zeker een nieuwe bij bemmelenkroon bestellen. Dank

Marieke van Noppen 23-05-2022

De prijs kwaliteit van de wasmachine en droger was super. De site was fijn, de service snel. Echter, de eerste transporteurs die de machines boven (2e etage) zouden brengen wilden dit niet doen bij aankomst in ons huis, ze maakten excuses zoals dat de wasmachine Miele - te zwaar zou zijn en gevaarlijk om dit boven te brengen. Ik heb direct Bemmel en Kroon gebeld en zij gaven een goede service; Uiteindelijk kwamen er andere transporteurs - 2 dagen later - die de machines wel naar de aangegeven plaats brachten. Ik ben blij dat Bemmel en Kroon dit zo snel heeft opgelost maar de eerste ervaring met Dynalogic was niet goed. Gelukkig was de tweede levering helemaal in orde en de transporteurs waren aardig, daadkrachtig en professioneel. Uiteindelijk goed geïnstalleerd en ben ik tevreden.

Lies 23-05-2022

Een tweetal keer liep het mis en bestelde ik een product dat uiteindelijk niet geleverd werd en niet meer op voorraad bleek te zijn. Maar ik kan niet zeggen dat ik niet op een correcte manier behandeld werd. Bij Bemmel en Kroon zijn ze ontzettend goed bereikbaar (vooral telefonisch gaat snel) en zoeken ze mee naar een oplossing. Uiteindelijk is alles goed gekomen, vlot verlopen en klantvriendelijkheid ook zeker ook. Interessante prijzen ook.

Hoogendoorn 23-05-2022

Fijne shop en super snelle levertijd. Voor 22 uur besteld, de volgende dag bezorgd. Handige track en trace en netjes afgeleverd.

Zeer tevreden een aanrader 22-05-2022

Al meerdere keren goede ervaring gehad. Deskundig advies in de showroom en een correcte prijs gekregen.
Snelle levering en montage .

Ton 22-05-2022

Bemmel&Kroon is een hele prettige zaak met keuze uit (bijna) alle merken. Grote deskundigheid en komen afspraken na.

Ben tempelaars 21-05-2022

Zeer snelle levering in minder dan 24uur vriendelijk en deskundig personeel als je belt voor informatie . Goede site en bijna alles op voorraad en de prijs is goedkoper dan elders

Willemien 21-05-2022

Dit is één van de weinige ovens met een hele goede oven én magnetronfunctie. We hebben lang gezocht maar deze serie is een uitkomst én betaalbaar. Snel geleverd, strakke uitstraling en makkelijk zelf te monteren. Ik bak erg veel maar voor zowel taart als schotels is hij lekker groot. De ventilator maakt wel wat geluid maar al minder dan onze vorige oven. We hopen dat hij lang mee gaat!

Martijn 21-05-2022

Zeer goede website en online klantenservice. Ik heb op een zondag een bestelling geplaatst (miele wasmachine) tijdens een speciale actieperiode. Nog even contact gehad met de klantenservice en via een offerte besteld. Betalen hoefde pas bij levering (was levertijd ivm chiptekort). Na wat weekjes wachten geleverd voor actie prijs. Klein minpuntje vond ik de bezorging. De bezorgdienst dynalogic kwam niet echt proffesioneel over, lang gerommel tussen afgedankte wasmachines en meubels en uiteindelijk werd de wasmachine liggend uit een zijdeur van de bus getild. (Lijkt me niet echt arbo verantwoord, miele wasmachines zijn niet licht, gelukkig wel stevig verpakt).

Edith koster 21-05-2022

Producten werden op tijd geleverd goede prijs kwaliteit
ondanks dat er op deze producten een lange levertijd zit.

Dan 21-05-2022

Ondanks de schaarste van het product, toch volgens de planning keurig binnen de termijn geleverd. Daarnaast heeft de verkoper ons van een uitstekend advies voorzien!

Siep 21-05-2022

Klopt als een bus! Super. Na bestelling meteen een link voor de bezorging, eerst op drie uur nauwkeurig en als de chauffeur onderweg is wordt dat binnen een uur nauwkeurig.

Joke Holkamp 21-05-2022

De 1e keer hier een bestelling geplaatst. Veel informatie gevonden, goed geadviseerd en levering van het product was lekker vlot. Prima.

Complimenten van een tevreden klant 21-05-2022

Website is overzichtelijk, wat ik zocht was snel en makkelijk te vinden. Diverse opties werden getoont, het bestellen was duidelijk en snel te regelen.
Telefonisch overleg gehad i.v.m. twijfel of de door mij gekozen combioven wel zou passen; als zeer plezierig, behulpzaam en zakenkundig ervaren. Mijn complimenten:)
Levering en plaatsing van de combioven: Prima geregeld, plezierige en meedenkende transporteur/installateur.

TB 21-05-2022

Makkelijk bestellen. Prima afspraken maken. Snelle levering. Snelle plaatsing. Prettige monteurs.

Fam. Opstal 21-05-2022

Een bedrijf met een groot assortiment van kwalitatief witgoed. Deskundig en eerlijk advies gekregen bij het kiezen van een wasmachine en droger. Het verkoopproces tot aan levering is virtueel te volgen en daardoor transparant. Levering binnen een kort tijdsblok aangekondigd en nagekomen. Klantvriendelijke service monteurs die de apparaten hebben aangesloten en een korte duidelijke instructie hebben gegeven. Alle verpakkingen zijn net als mijn oude apparaat netjes afgevoerd. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt ….. complimenten Bemmel & Kroon!

Ronald 21-05-2022

Specifiek product gezocht op internet, meerdere leveranciers verkochten dit product maar gaven aan dat het product niet op voorraad was. Bij deze site was hier geen opmerkingen bij . Echter na verloop van tijd gevraagd wat de levertijd was en kwam er toen pas achter dat dit nog lang op zich ging laten wachten. Zou het wel gewaardeerd hebben als zij hier direct wat duidelijker in waren geweest. Uiteindelijk het product ontvangen ruim binnen de uiteindelijk geschatte week nummer.
Bezorging was heel prettig aangegeven met tijden etc. Levering was voor elk ander bedrijf ook lastig geweest in deze tijd dus vandaar mijn cijfer

Geert 20-05-2022

Snelle levering volgens afspraak.
Vriendelijk en attent.
Goede prijs kwaliteits verhouding.
Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze foen.