Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hbb 07-04-2021

Top Service! gisterenmiddag een vaatwasser besteld, vandaag thuis ontvangen!

Elmo 07-04-2021

BKI967660
Service van Bemmel en kroon is super. Ik ben van a tot z op de hoogte gehouden van de levering. Hierdoor kon ik op tijd thuis zijn vanuit mijn werk en kost mij geen hele dag vrij. Bezorger was aardig en behulpzaam.
Mijn volgende product bestel ik hier weer.
Maar waarom geen 10? Ja geen idee dus.

R 07-04-2021

Aardig personeel. Ik kreeg goede antwoorden op me vragen en het was snel in elkaar gezet!

Lionel Pieters 07-04-2021

Ik vind dat Bemmel en Kroon een zeer goede en betrouwbare shop is die hoog kwaliteit producten verkoopt. En de bezorging was uitstekend en op tijd met vriendelijke bezorgers. Ik raad iedereen aan in deze shop te kopen

Ruud 07-04-2021

Goede service en snel geleverd. Mooie magnetron met veel mogelijkheden en grill. Prijs was en is super scherp.

peter van der vliet 07-04-2021

prima bedrijf, snel , zeer behulpzaam . Altijd goede prijs . Deskundig advies

John 07-04-2021

Orderproces goed, overzichtelijk en duidelijk. Ook de levering was snel en accuraat, alles conform planning. 1 week na aankoop de vaatwasser geleverd en gemonteerd (had nog sneller gekund, lag aan onze beschikbaarheid).
Dus top geregeld!

Corrie 07-04-2021

Super vriendelijk , we werden netjes gebeld dat er deukjes in ons showmodel zaten en na overleg gratis bezorgd en kregen we toch nog een extra korting .
Bezorgers ook keurig op tijd.
Top service

LM 07-04-2021

Product en levering prima in orde. Ging om een vaatwasser, bijzondere maat. Vantevoren werd alles goed afgecheckt en doorgesproken.

charll hoogstraten 07-04-2021

Prima geregeld! Had een amerikaanse koelkast besteld, en in no time stond die op zijn plek. Ook met de drempel hadden de bezorgers geen moeite!

In de winkel ook prima geholpen

Fam. Brejaart 06-04-2021

Prima shop, al eerder een koelkast besteld. Beide keren nette behandeling: snel, accuraat en duidelijk. Aanrader!

Marina 06-04-2021

Duidelijke en makkelijke site met een groot aanbod.
Zoeken naar specifieke apparaten gaat makkelijk.
De levering was correct en zoals beloofd.
Voor 22:00 uur besteld, de andere dag in huis!
Wasmachine werd geplaatst en aangesloten.
De verpakking van de nieuwe wasmachine werd netjes opgeruimd en meegenomen.
Ook de oude wasmachine mee retour.

A. Verhagen 06-04-2021

Na telefonisch contact een scherpe prijs ontvangen voor een inductiekookplaat en een Qooker. De levering is snel en volgens afspraak. Prima geregeld.

Jan 06-04-2021

De prijs was in eerste instantie de drijfveer om niet lokaal maar bij Bemmel & Kroon te kopen, alles netjes volgens afspraak geleverd.

Lisa 06-04-2021

Had gebeld , kon meteen afspraak maken, vriendelijk geholpen, en zelfs met goede vrijdag en paasdagen , vandaag al geinstalleerd en mee gekookt. Top

Wilma 06-04-2021

Mijn bestelling werd direct verwerkt en was met 1 week in het magazijn. Ik kreeg overal netjes een mail van. Ik kon de afleverdatum zelf kiezen en mijn fornuis werd netjes bezorgd. Helemaal top

Caspar vL 06-04-2021

Vakkundig geadviseerd over de telefoon, en de installateur was vriendelijk en professioneel. Hij ging zorgvuldig te werk en zorgde dat het resultaat niet alleen functioneel, maar ook aesthetisch in orde was. Enige verbeterpunt is dat ik niet eerder een afspraak kon maken; de agenda van de installatiedienst was te vol. Verder dik tevreden.

Dennis 06-04-2021

Top service. Besteld en volgende dag in huis! Netjes in huis gezet door super vriendelijke bezorgers.

Greta Kamps 06-04-2021

Via internet kwam ik bij deze shop uit!
Ik werd telefonisch prima geholpen en de medewerker was zeer behulpzaam!
Ook met de betaling ging het netjes en ik bleef op de hoogte van de bestelling!
Vandaag kwam de bestelling binnen en het werd keurig naar binnen gebracht!
Alleen maar hulde voor deze 2 bezorgers

Wendy W. 06-04-2021

Goed geholpen in de winkel in Zoeterwoude. Levering al een dag later en via de mail en SMS keurig op de hoogte gehouden over de leveringstijd. Nette heren hebben het gebracht en aangesloten. Tot nu toe dus dik tevreden!

Churendi 06-04-2021

Ik heb een amerikaanse koelkast bij jullie besteld. Top service!! Snelle levering en vakkundig, vriendelijk bezorgd. Ik ga zeer zeker weer hier bestellen. Dank je wel voor de topservice!

Peter 06-04-2021

Prima service en levering! 1 dag later bezorgd dan gepland, maar tijdens het paasweekend kan dat natuurlijk gebeuren. Levering tot in de woning en netjes binnen 10 min alles aangesloten en wordt er middels een kort wasprogramma gecheckt of alles goed is aangesloten en werkt. Ik zou zeker nog eens bestellen bij deze winkel!

Walet 06-04-2021

Vraag gesteld, echt binnen no time een antwoord en in nog geen dag alles geregeld en binnen een week geleverd. Super.

Hanny van Paassen 06-04-2021

De nette en goede service vanaf t begin tot het eind.
Ook op tweede paasdag gewoon geleverd, klasse!

Marij 06-04-2021

Na veel zoeken kwam ik per ongeluk op deze site. De koelvriezer was al mijn keuze en was hier goedkoper dan elders, mooi meegenomen. Je wordt na je bestelling heel goed op de hoogte gehouden via mail en de track en trace. De bezorgers waren ontzettend aardig niks was ze teveel. Ze hebben er een klant bij, helemaal top!