Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Mevr. M. Brugman 06-05-2022

De monteurs 1 echte en 1 in opleiding
Echte monteur was fantastisch, heel relaxed en heel aardig voor leerling
Leerling zeer leergierig, die komt er wel.
Alles keurig geïnstalleerd door leerling onder deskundige leiding van monteur
Kortom iedereen blij🤗

Peter van den Berg 06-05-2022

Kwam voor orientatie en werd fantastisch geholpen. En besloot toen ook om in te gaan op de verkoper zijn advies. Heel blij met de vaatwasser.

Vandensen 06-05-2022

Zeer goed geholpen in de keuze van de koelvriescombinatie door zowel de klantenservice/verkoopadministratie als het installatiebedrijf

Emile Vijlbrief 06-05-2022

Eigen helemaal niets aan te merken op de producten en service van Bemmel & Kroon. Goede website, scherpe prijzen, heldere informatie en snelle levering. Prima in orde en zeker aan te bevelen. Maar waarom dan toch maar een kleine voldoende? Omdat de transporteur die B & K inhuurt voor de levering, de firma Dynalogic, de boel verpest. Ze zeggen in een bepaald tijdvak te komen, maar komen ruimschoots te laat (18:30 uur ipv tussen 13:00 en 15:00 uur) en als je daar een vriendelijke opmerking over maakt, krijg je een grote mond (ik moet de winkel waar ik het gekocht heb maar bellen, zij leveren slechts af) en de belofte van Bemmel & Kroon dat ze onze oude vriezer keurig meenemen, maakt Dynalogic vervolgens niet waar. Ze hadden zogenaamd geen plek meer, terwijl de auto half leeg was. Jammer. In de wetenschap dat het weer door Dynalogic zal worden bezorgd, kies ik de volgende keer niet voor Bemmel & Kroon.

Patrick 06-05-2022

Kwaliteit wasmachine gekocht van Miele en voldoet aan de verwachtingen. De Levering was snel en ook top afgehandeld door de bezorgers! Super netjes afgeleverd en bovengebracht + installatie. Bemmel en Kroon levert topkwaliteit!

Mar 05-05-2022

Levertijd van de koelkast zéér lang. Dat kan gebeuren maar stel je klant dan op de hoogte!! Totaal geen info ontvangen van Bemmel en Kroon over levertijden, daar moet je écht zelf achteraan.
Maar tóch zij we uiteindelijk tevreden. Dat is níet aan Bemmel en Kroon te wijten maar aan het installatiebedrijf AJTec!
Wát een klantvriendelijk bedrijf is dat! Daar kan B&K nog wat van leren! Vooral doorgaan met deze partner zou ik zeggen!!

Gerard G. 05-05-2022

Prijs ten opzichte van anderen was gewoon goed en het bedrijf is telefonisch goed benaderbaar. Koelkast gisteren besteld en vandaag geleverd. In ieder geval geen enkele opmerking. Gewoon tevreden.

Esther 05-05-2022

Op aanraden van vrienden ben ik terecht gekomen op jullie site. Blij verrast door de diversiteit van de producten. Bestelling was eenvoudig te regelen, duidelijke mails over de levering en het tijdstip en vriendelijke bezorgers. De vrieskist die ik heb besteld voldoet aan de verwachtingen.

peter 05-05-2022

Deze winkel gekozen omdat de prijs goed was en ook meteen de inbouw geregeld kon worden.
Goed advies door verkoper.
Inbouw prima gedaan door inbouw bedrijf.
Kundige monteur.

Tim 05-05-2022

snelle reactie op emails + vlotte levering
vriendelijk aan de telefoon en kennen hun producten

Oscar 05-05-2022

Mijn schoonmoeder, die op leeftijd is, heeft 2 weken voor haar verhuizing te horen gekregen dat de Siemens apparatuur voor haar projectkeuken in een nieuwbouw appartement niet geleverd kon worden door Siemens (via Bruynzeel). Dat kan gebeuren. Schaarste chips is groot. Wel erg vervelend. Vooral de kookplaat met geïntegreerde afzuiger maakte een alternatieve oplossing moeilijk. Immers geen afzuigkap… Niet voor Bemmel en Kroon: wij zijn echt fantastisch geholpen. Voor alle apparaten is in no time een oplossing gevonden. Voor de kookplaat in het bijzonder. Zelfs het issue rondom de afmeting werd creatief in meegedacht (iets grotere en uitslijpen, anders te weinig overlap). Allemaal kwalitatief en qua looks apparaten in lijn met de oorspronkelijke keuzes. En nu komt het. Toen de vervangende kookplaat met geïntegreerde afzuiging op de dag voor levering en de installatie daarvan (die ook al gepland stond) ineens toch niet nodig bleek omdat Bruynzeel de Siemens onverwacht last minute (1 dag voor levering) tóch kon leveren (ik durfde het nauwelijks te zeggen!), toen werd hierin weer zonder enig probleem super meegedacht en het geld voor de kookplaat dezelfde dag met creditnota teruggestort. De levering van de overige 3 apparaten is 1 dag (!!) later (dus just in time) geregeld. Allemaal heel erg bedankt! TOP!! Echt heel blij voor mijn schoonmoeder, die met de rug tegen de muur stond, dat de stress een week voor de verhuizing weg is. Mijn advies: haal je keuken bij Bemmel en Kroon! Dat doe ik in ieder geval ook. 👌👏💪😀

David 05-05-2022

Je vindt er echt alle toestellen die je maar hebben wilt aan een ongelooflijk goede prijs.
Toestellen worden ook snel aan huis geleverd.
Topservice!!

Brett 05-05-2022

Order met ordernummer: BKI1082002 geplaatst. Betrof een LG koelkast welke snel en goed geleverd werd. Tot op heden zeker geen spijt van de aankoop gehad. Een aanrader voor iedereen die opzoek is naar goede apparatuur voor een degelijke prijs.

N de Haas 05-05-2022

Bemmel en Kroon heeft geregeld scherpe aanbiedingen, waarmee ze goedkoper zijn dan de concurrenten. Al eerder een keer zeer goede ervaring gehad. Dit keer een wasmachine besteld. Tegen 19,95 euro extra kosten werd de wasmachine naar zolder gedragen en aangesloten en werd de oude wasmachine van zolder naar beneden gedragen en meegenomen. En met die extra kosten was deze wasmachine nog steeds goedkoper dan bij concurrenten. Wasmachine besteld vlak voor 22.00uur en ook daadwerkelijk de volgende dag in huis. Voordat ik dat machine bestelde en voor de zekerheid even met klantservice gebeld of de machine daadwerkelijk de volgende dag bezorgd kon worden. De Klantenservice is ook uitstekend! Namelijk tot 23.00u bereikbaar, er werd direct opgenomen door een echte medewerker die ons zeer netjes te woord stond. De verzendig is ook uitstekend: via mail kreeg ik de informatie over de bezorgdiens en dat ik ca een half uur voor de levering een sms zou krijgen. Op de dag van de bezorging kon ik via een link de bestelling volgen. Gedurende de dag werd het bezorgwindow geupdate en was goed te volgens. Zo'n 25 minuten voor de bezorging kreeg ik een sms dat de bezorgers over ca 25 minuten zouden komen en dat klopte ook. Ze waren er ook rond die tijd en toen is de wasmachine naar boven gedragen, geinstalleerd en gecontroleerd dat hij goed is aangesloten en het ook doet. Ook de oude is naar beneden gedragen en meegenomen. Echt helemaal TOP!

Familie.Burgwal - Spaans 05-05-2022

Helaas is het net geen 10 geworden.
Waarom.een 9.en geen 10.
Day ligt hem.niwt zo zeer innde kwaliteit maar.wel in de service.

1- het begint bij de verkoop en de informatie bij je eerste gesprek dit was go2d.

2- wij waren al ruim van te voren beIg .met de indeling dik 2 jaar geleden
De begeleiding in het proces was ook goed.

3- Levering wordt goed voorbereid tijdens het gehele proces kan je alles digitaal volgen en wordt je redelijk op de hoogte gehouden..

4- Levering en dat gaat ook goed datum tijdstip perfect of toch niet. Je hebt de volledige factuur al moeten betalen en dan wordt plotseling uit het niks geconfronteerd met geen kookplaat en geen stoomoven. Vreemd want in je digitale omgevings staat al die tijd dat je kwuken compleet is.
Dan wordt er toe gezwgd dat je minimaal een noodkookplaat krijgt maar niks is opnde dag van levering geen kookplaat.helaas moeten we maar zien hoe we ons eten moeten gaan bereiden.

5- plaatsen keuken dit waren echt vakmannen wat eennklasse apart. Echt toppers daar moeten ze trots op zijn bij Bwmmel en Kroon deze mannen hebben wel een 10 verdien en die hebben E ook gekregen.

6- Aftershave het is en blijft stil jammer genoeg wordt er geen info gedeeld met je en wordt er ook geen compensatie geboden voor de geleden schade al was het maar een bosje bloemen het tenslotte om.het idee.
Maar nee het is stil en blijft stil maar.de In hieronder zou je toch zeggen dat er iets toch niet helemaal goed goed gaat bij Bemmel en Kroon.
Afspraak is afspraak

MC 04-05-2022

Zoals op de website staat, voor 22:00u besteld morgen in huis! En dat is ook zo gegaan. De bezorgers waren vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben de wasmachine geplaatst, aangesloten en getest. Daarna verpakkingsmateriaal opgeruimd en alles netjes achter gelaten. Helemaal top!

Luuk 04-05-2022

Op aanraden van mijn broer die ook wasmachine en droger heeft gekocht hier hebben mijn verloofde en ik het ook gekocht. Zeer te vreden over de levering en het plaatsen van de wasmachine en droger! Heel klant vriendelijk en super goed geholpen. Ik raad het iedereen aan om hier je wasmachine/droger te kopen dan heb je zeker kwaliteit en word je met een warm gevoel achtergelaten.

Carel vd Valk Weesp 04-05-2022

bestelling en betaling vlot geregeld, voor goede prijs levering volgens afspraak, bestelling was goed te volgen via track en trace

Willem 04-05-2022

Fijne website
Makkelijk een bestelling plaatsten en direct de keuze hebben om een leverdatum in te vulllen.
Ook de extra service zoals naar welke verdieping het apparaat moet en de oude mee retour nemen is makkelijk aan te geven op de website

Eddy 04-05-2022

Aanschaf van een nieuwe inbouw koelkast. Bemmel & Kroon heeft een ruim assortiment voor een voordelige prijs. De leveringssnelheid is uitermate goed.

H. Nieman 04-05-2022

Ik bestel in korte tijd een oven, een wasmachine en een droger voor 2.083 euro. Een week later zie ik dat deze spullen 103 euro goedkoper worden aangeboden door Bemmel & Kroon. Als ik dan een e-mail stuur meldt de verkoper mij dat Bemmel & Kroon in zijn recht staat om te doen met de prijzen wat ze willen. Dat is ook zo. Ik betwist dat niet. Maar ik had in mijn geval een tegoedbon van ca. 50 euro verwacht, ook omdat ik meer dan 2.000 euro betaald heb.

Saskia 04-05-2022

Zeer klantvriendelijk en goed bereikbaar via telefoon en mail. Heel fijn! En daarbij mooie prijskwaliteit verhouding. Wij zijn tevreden!

Henk 03-05-2022

order nummer BKI1087090
Perfect geholpen. In eerste instantie telefonisch contact over de beschikbaarheid van de wasemkap. Vervolgens was het eenvoudig om de bestelling te plaatsen op de website. Ten slotte was de levering uitermate snel: De wasemkap hadden we de volgende dag in huis!

Sander 03-05-2022

Scherpe prijs, heldere communicatie en stipte bezorging. Dat ging helemaal niet helemaal prima: de bezorgers wilde aanvankelijk de oude wasmachine niet mee terug nemen omdat er nog water in zou zitten. Maar ook nadat we ter plekke de laatste druppels eruit hadden geschud, was hij daar nog steeds niet toe bereid. Pas nadat zijn baas uit de bestelbus kwam en de situatie bekeek, kon het plots wel. Eind goed al goed!

Roger 03-05-2022

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat de prijs van het product het beste is.
Maar wat me het meeste verraste was dat toen ik het artikel bestelde me verteld werd dat de bezorging kosteloos is en ook nog op zondag bezorgd wordt.
Wat handig is als je met zijn tweeën moet werken.
Zij doen waar anderen reclame mee maken .
De service is tot 23:00 uur bereikbaar, geen wachttijden, duidelijk antwoord op mijn vragen.
En ik ben een behoorlijke criticus.
Alleen maar respect voor deze winkel, ik zal hier dus ook vaker wat bestellen in de toekomst.