Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hub 28-11-2021

Onze wasdroger ging na 11 jaar stuk. Na uitzoeken en via een goede kennis kwam Ik bij Bemmel en Kroon terecht. Door hun service kon ik een overtuigende beslissing maken. Een BEKO warmtepompdroger (BKI1039949). Heb toen op de site besteld. Netjes afgeleverd. Prachtig, binnen 24 uur hadden wij een nieuwe droger welke de eerste Job er al met succes op heeft zitten. Top

Steven Koops 28-11-2021

Ik was al bekend met de firma Bemmel & Kroon (via internet). Zeer klantvriendelijk te woord gestaan, n.a.v. informatieopvraag en snelle bezorging (ook door nette mensen gebracht)

Anne 28-11-2021

Fijne winkel. Alles snel geregeld. Net zo vlot bezorgd en aangesloten (partner met Dynalogic) dan de grote online shops. Maar nu steun je ook de Nederlandse ondernemer. Top winkel, volgende keer vertrouw ik ze weer.

Kleine 28-11-2021

Geweldig! Heel veel webshops gezien voor aankoop van vriezer en koelkast maar dit is echt de beste. Naast de beste prijs ook meeste service en bovendien is afleveren op Zondag geen enkel probleem. Keurige email, sms en telefonisch contact, zelfs de bezorging kan je volgen. Nette bezorgers en keurig op tijd. Alles heerlijk soepel verlopen. Echte aanrader!

Marco 28-11-2021

Supersnelle levering zelfs op zondag, oude apparaat netjes meegenomen en dat tegen volgens mij echt de laagste prijs. Kortom meer dan prima!

Audrey sarijoen 28-11-2021

Een was/droogcombinatie gekocht omdat deze bij hun het beste geprijsd was en op voorraad…na betaling een leverdatum kunnen kiezen wat mij het beste uitkwam…
Op de leverdatum een bericht gekregen half uur voor aankomst en bezorgers waren vriendelijk en namen oude machine weer mee en alle afval ook…super snelle levering volgens afspraak ….gewoon Perfect!

Harmen 28-11-2021

Zeer goed apparaat (Miele)dat ,zelfs op zondag ,perfect op tijd is afgeleverd door proactieve bezorgers.
Complimenten!

KvM 28-11-2021

Bemmel en Kroon had de beste prijs voor deze diepvries en hij was tevens voorradig.
Vooraf werden mijn technische vragen netjes beantwoord.
Gratis bezorging op dag naar eigen keuze (kon zelfs de volgende dag al) als extra motivatie om de bestelling hier te plaatsen. De bezorgers hadden een drukke route, maar de diepvries werd vriendelijk uitgeladen en op de plaats naar keuze neergezet.

Hans 28-11-2021

Wij hadden vragen over het aan te kopen product en de vragen zijn door de betreffende medewerker uitgezocht en snel teruggekoppeld aan ons.

MirLub 28-11-2021

Fijne webshop. We werden goed op de hoogte gehouden van onze bestelling van een Siemens inbouw combimagnetron. Goede prijs. We kopen hier graag weer.

Jarno 28-11-2021

De mannen van Dynalogic hebben goed werk geleverd terwijl het echt krap is op de trap (leuning moest er nog af). Ze stonden er op om het goed af te maken. Alleen bijna mens-onterend met wat voor tijdsdruk deze mannen werken. Dus een 9 voor deze mannen (en ook voor website van Bemmel), alleen uiteindelijk een 6 vanwege de minimale tijd die ze krijgen voor plaatsing. Dat kan zo niet.

Tonnie 28-11-2021

In de eerste plaats omdat deze winkel het goedkoopst was.Ben nu aangenaam verrast door de snelle en goede levering en top dat ik mijn oude app. mee kon geven.Ook fijn dat ik op de hoogte werd gehouden wanneer mijn bestelling geleverd werd.

Pieter 28-11-2021

Ik heb meerdere websites bezocht voordat ik de website van Bemmel en Kroon vond een eindelijk een duidelijke omschrijving las. Vervolgens was de prijs de laagste die ik was tegengekomen. En als klap op de vuurpijl werd mijn bestelling ook nog eens binnen 24 geleverd. Kortom: een welverdiende vette tien voor Bemmel en Kroon!

Ingrid Sintnicolaas 28-11-2021

Prima geholpen bezorging ook verteld over de voordelen en de jongens van de bezorging netjes

Lizzy 28-11-2021

Overzichtelijke Site
Binnen 24 uur geleverd echt top
Er stond op de site bij om oude apparaten mee te nemen
Helaas werd mijn stofzuiger niet mee genomen, hij zat niet in een doos

Adriaan Pijl 28-11-2021

Ik kocht recent een gasfornuis bij Bemmel & Kroon via de website (ordernummer BKI1030151). De website is gebruiksvriendelijk en biedt een groot aanbod. De prijzen zijn alleszins redelijk. De schriftelijke communicatie via e-mail met Bemmel & Kroon verliep snel en accuraat. In mijn omgeving is Bemmel & Kroon algemeen bekend.
Het gasfornuis werd afgeleverd vroeg in de ochtend door twee jonge medewerkers, die zeer vriendelijk, geestig en servicegericht waren. Zij gaven goede aanwijzingen over het gebruik en de mogelijkheden van het fornuis.
Het oude gasfornuis (dat een etage hoger in mijn oude woning stond) namen zij mee. Zonder enig protest sjouwden zij het de trap af. In mijn wooncomplex is geen lift(!).
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, de service en de bezorging.

Liz 27-11-2021

Ruime keuze, goede prijs, fijne klantenservice en top bezorging (tijd en service)

Simon van Renssen 27-11-2021

Goede prijs. Zeer vriendelijk en met humor te woord gestaan bij het callcenter door deskundige medewerkers. Juiste product (PlasmaMade Airfilter) binnen 24 uur in huis.

Jacintasaris 27-11-2021

Vriendelijke hulp aan de tel, jammer dat er geen bericht kwam de Machine was niet voorradig (pas in April) moest zelf bellen na een week. Alsnog een andere was machine genomen Aflevering van twee monteurs was perfect

Therese 27-11-2021

Een duidelijke website, genoeg info over de artikelen. Vergeleken bij andere winkels was deze het goedkoopste. Snelle levering. Fijne service dat je op de hoogte wordt gehouden met een sms en via mail wanneer de levering precies plaats vindt. Dus je hoeft niet de hele dag thuis te blijven. De chauffeur heeft het ook netjes afgeleverd. Ben reuze tevreden dat ik deze winkel gekozen heb.

Merel 27-11-2021

Hele fijne en duidelijke website. Makkelijk om te bestellen en heel snel in huis. Heel fijn dat je 30 minuten voor bezorging een bericht krijgt, zo heb je toch het idee dat je niet heel de dag op je bestelling hoeft te wachten. Tevens erg vriendelijke bezorgers. Ik zou deze site zeker aanraden.

Kim 27-11-2021

Vriendelijk, kundige mannen. Werken erg netjes. Goede uitleg. Mooi op tijd.

K. v. W. 27-11-2021

Via internet een droger uitgezocht en telefonisch besteld i.v.m. het speciale leveringsadres. De man aan de telefoon was ter zake kundig en snel met het verwerken van de gegevens. De order werd direct tijdens het telefoongesprek al gemaild, evenals de factuur. Na betaling wederom een factuur met gegevens over de betaling enz. De levering was binnen 2 dagen en werd op ons verzoek uitgepakt en gebruiksklaar afgeleverd (extra kosten). Door de snelheid en het gemak waarmee alles werd geregeld, heb ik een goede indruk van deze winkel gekregen. Een aanbeveling waard. K.v.W.

Miniatuur54 27-11-2021

Heb voor deze shop gekozen door de test door de Consumentenbond. Het artikel was niet op voorraad maar kon snel geleverd worden. Levering verliep ook heel goed. Werd goed op de hoogte gehouden van wanneer de bestelling geleverd zou worden, dus hoefde niet uren thuis te wachten.

Kees 27-11-2021

Makkelijk besteld, snel geleverd. Vriendelijke en behulpzame bezorgers. Goede melding van tijdstip levering. Vandaag voor 22:00 uur besteld, morgen geleverd is waargemaakt. Ook wanneer besteld wordt op Black Friday.