Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ruben 17-03-2022

Een AEG kookplaat werd keurig geleverd en vakkundig geïnstalleerd. ordernummer BKI1071

Gerard 16-03-2022

Ik was online aan het zoeken naar een inductiekookplaat en kwam bij Van Bemmel en Kroon uit. Hun aanbod was groot en staat keurig op de site omschreven wat het apparaat allemaal kan en heb ook alle reviews gelezen en kwam tot de conclusie dat ik de koop bij dit bedrijf ging doen.
heb deze online besteld en kreeg keurig een bedankje en overzicht van Bemmel en Kroon wat ik besteld had.
datum afgesproken van levering en ben steeds op de hoogte gehouden van wanneer en hoe laat geleverd zou worden door welk bedrijf. alles keurig geregeld en ben ook zeer tevreden kreeg zelf op de dag van levering nog bedankje van bedrijf.

Corazon 16-03-2022

Snelle levering. Goede communicatie omtrent tijdstip bezorging. Vriendelijke bezorger. Produkt ziet er netjes uit.

Serge 16-03-2022

Scherpe prijzen. Eerder besteld en omdat levertijd langer was dan op de site stond, duurder exemplaar voor hetzelfde geld gekregen. Enige minpunt is dat er nu weer stond 'op voorraad' en na bestellen krijg je een mail dat het besteld wordt bij de leverancier, duurt dus paar dagen.

Bea 16-03-2022

Goede prijzen en service. Bestelde producten helaas met lange levertijden maar wel duidelijke communicatie hierover.

Bos 16-03-2022

Wij werden in tweede instantie goed te woord gestaan door de verkoper. Duidelijk op onze vragen antwoord gekregen.

D 16-03-2022

Een amerikaanse koelkast besteld en de volgende dag al bezorgd.
Ik kwam hier ook het goedkoopste uit vergeleken met andere aanbieders.
De bezorgers waren ook super vriendelijk.
Ik ben er blij mee!

Jorden 16-03-2022

Service was goed! wasmachine en droger goed aangesloten door 2 vriendelijke mannen. Alleen zijn ze vergeten de spanband om de wasmachine en droger heen te doen.

MMG 16-03-2022

In eerste instantie was B&K bij mij niet bekend, was aan het zoeken naar mijn product. Prijs was goed dus waarom niet.

Manon Menthen 16-03-2022

Super aardige gasten! Top service!
Waren heel netjes met het tillen van de wasdroger.

Ron de Jong 16-03-2022

Het tijdstip van aflevering van het product (tussen 07.30 en 10.15 uur) was -gelet op de leeftijd van mijn moeder (96 jaar)- een beetje aan de vroege kant. Het was ook niet mogelijk deze tijdspanne te wijzigen omdat het betreffende bericht de vorige dag pas om 19.36 uur werd verstuurd.
Verder heb ik voor uw bedrijf gekozen omdat dit bedrijf de mogelijkheid bood om de gasslang -weliswaar tegen betaling- aan het fornuis te koppelen. Voor mensen met twee "linkerhanden" en uit oogpunt van veiligheid vond ik het nodig/gewenst deze werkzaamheden te laten uitvoeren door deskundig personeel.

Zees 16-03-2022

Bemmel & Kroon biedt een enorme keuze uit keukenapparatuur. In de showroom staat alles duidelijk uitgestald en word je prima geholpen door vakkundige mensen. De machine van mijn keus was niet op voorraad door het overbekende chiptekort. Maar een alternatief was snel gevonden. Die was wel meteen 40% duurder. Dat vond ik het enige minpuntje, maar dat ligt aan de fabrikant en niet aan Bemmel & Kroon.

L. van Leeuwen Weipoortseweg 45 Zoeterwoude 16-03-2022

Bemmel en Kroon Zoeterwoude.
Zeer klantvriendelijk, goed advies en prima service .
Ben al jaren vaste klant en al jaren zeer tevreden .

D. Van Duivenvoorde 15-03-2022

Zaterdag naar de winkel in Zoeterwoude geweest. Wij zijn goed geholpen, de verkoper heeft meegedacht, kortom het advies was uitstekend, binnen een half uur was de koop gesloten. Vandaag is de koelkast geleverd

Fam. Barendse 15-03-2022

Erg vlot geholpen bij het bestellen van een nieuwe wasmachine. Uiteraard als de oude machine het begeeft wil je graag op zeer korte termijn een nieuwe wasmachine op de plek van de oude hebben staan zodat je weer snel de was kunt draaien. Goede webshop met concurrerende prijzen, vlot te woord gestaan en na bestelling de volgende ochtend gelijk bezorgd en geïnstalleerd. Had al eerder naar tevredenheid bij Bemmel en Kroon besteld en ook deze keer weer een prima service.

D.J Janssen 15-03-2022

Bemmel en Kroon een echte aanrader!
Via de shop een Wasmachine, Koelkast en Gaskookplaat (bestelnummer 532975) gekocht voor de goedkoopste prijs en beste service.
Vandaag besteld is ook morgen geleverd! Levertijd via mail ontvangen en op de dag zelf een belletje van de vervoerder hoe laat hij de producten komt leveren.
Zeer uitgebreide product specificatie bij ieder productie is echt top!
Vandaag voor de 4x een bestelling geplaatst, zeer fijn dat alles zo goed is geregeld

marleen 15-03-2022

alles is top verlopen , produkt is zoals het hoort en levering was ook top, ik kan deze winkel ten zeerste aanprijzen

Ro Yo 15-03-2022

Prima service! In Corona tijd besteld via de site. Tel contact was prima en levering volgens afspraak en plaatsing correct!!

Kweekel 15-03-2022

Hele goede service, qua tijdsaanduiding. Je wordt telkens via een mail en bericht op de hoogte gehouden wanneer ze voor de deur staan. Werknemer vroeg of ik het grondje waar de oude apparaten stonden nog wilde schoonmaken, heel fijn. Ben heel tevreden.

Anna 15-03-2022

Ik vond de service helaas heel erg onder de maat: ik heb een inbouw combimagnetron online besteld, voor deze leverancier gekozen vanwege de snelle levering (“de volgende dag geleverd” stond er bij de artikel), extra garantie gekocht en ook de installatie door de monteur, op zaterdag de bestelling geplaatst. Op maandag heb ik gebeld naar het bedrijf om te vragen wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, had een onvriendelijke en geïrriteerde medewerker aan de lijn, die mij vertelde dat omdat ik ook de installatie heb geboekt kan het langer gaan duren. Ik wilde toch meer concrete informatie, ik had eigenlijk verwacht dat deze medewerker ook met de vervoerder/installateur contact zou opnemen, maar kreeg alleen de telefoonnummer van de vervoerder/installateur en moest het dus verder zelf gaan uitzoeken/regelen. Ik heb uiteindelijk zelf de vervoerder/installateur gebeld over mijn bestelling, blijkbaar hebben ze helemaal geen order doorgekregen en moest ik opnieuw de verkoper gaan bellen om dat uit te zoeken! Belachelijk! De verkoper heb mijn met een smoes gerust willen stellen dat “net toen ik heb opgehangen” de vervoerder mijn order door had gekregen…Nog maals: belachelijk! Ik zou deze verkoper zeker niet aanraden. Hopelijk doen ze wel iets constructiefs met deze feedback.

Constant 15-03-2022

Prachtige winkel, veel apparatuur opgesteld ( wij zochten een warmtepompdroger). Prettige verkoper (.....) en een lage prijs in vergelijk met andere witgoedwinkels. Lekker makkelijk 3 minuten van de snelweg en een parkeerplaats voorhanden. Bezorging ging ook prima waarbij wij op de dag van levering via track & trace op de hoogte werden gehouden van het tijdstip van levering.

Wouter 15-03-2022

Goede prijs en snelle service. Nette bezorging waar de vriezer netjes naar binnen werd gebracht,

Stegink 15-03-2022

Bestelling gedaan incl service aansluiten.
3 weken later geleverd zonder service. Weg zonder aansluiten.
Moeten bellen en afspraak gemaakt volgende dag tussen 8 en uiterst 13u wegens werken.
Kwamen pas 13.30u.
Wel volgens reclame ergens goedkoper
Korting gekregen👍👍

Luc van den Berg 15-03-2022

IK vond het per toeval. Maar ik ben blij met hoe alles verlopen is. En dat de winkel ook 's avonds te bereiken is. Dat maakt het in deze drukke wereld wel zo makkelijk!

J.M.P.(Hans) Urbanus 15-03-2022

In de winkel werden wij zeer duidelijk en vakkundig geholpen en geadviseerd. Daarbij zijn alle mogelijkheden die voor ons van toepassing zouden kunnen zijn doorgenomen. Uiteindelijk heeft dat onze keuzen bepaald voor de Quooker 22+XRVS. Ook de prijsstelling en de montage waren gunstig en voordelig.