Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wil Steinebach inzake Mw. Robbers 31-05-2022

Mijn moeder is 93 jaar. Wasmachine besteld, de volgende dag laat geleverd. ( zaterdagavond om half tien)
De wasmachine is niet aangesloten. Wel service betaald.
Ze moet maandag maar naar de zaak bellen, dan komen ze hem aansluiten.
Slechte service.

Maria 30-05-2022

Snel vriendelijk en soepel,
Toen mn nesteling er was, was d ze binnen 1 dag bezorgd!

M.Oudt 30-05-2022

Goede ervaringen met van Bemmel en kroon, wasmachine op tijd geleverd en geïnstalleerd, prima geregeld!!!!

Jeroen 30-05-2022

Altijd prettig geholpen. Ze denken goed met je mee en houden rekening met je (financiële) mogelijkheden.

Danielle 30-05-2022

Erg tevreden hoe ik ben geholpen bij het bestellen van een nieuwe koelkast (ordernummer BKI1092228). Levering was goed en flexibel (voor mij) geregeld!

Tiny 30-05-2022

Heb het gasfornuis in de winkel uitgezocht en gekocht.
Vriendelijk personeel en bezorging ook uitstekend.

ZTW1094810 30-05-2022

Tot nu toe alles volgens afspraak en goed geregeld. We hebben de machine nog niet uitgepakt maar ga ervan uit dat deze in orde is, en als er wat is dat het netjes wordt opgelost.

Rowan 30-05-2022

De website voldoet aan prijzen die marktconform/goedkoper zijn dan concurrenten. Bezorging via Dynalogic die ook prima service leveren.

Matheus 30-05-2022

Aantrekkelijke prijs voor een top inductie kookplaat. Binnen één dag thuis geleverd, zelfs in het weekend.

Goede en vlotte service 29-05-2022

Wij werden uitstekend geholpen bij het uitkiezen van een inbouw vaatwasmachine. Dubbele controle of we wel het goede model hadden besteld.
De levering was prima, en ook de installatie door AJ Tec dik in orde.

Igor 29-05-2022

Goede service, kosteloze bezorging zelfs op zondag. De verkoper begreep wat ik nodig had en kon mij het juiste product geven. Belde keurig terug volgens afspraak en deden snel zaken. Zelfs na sluitingstijd kon ik betalen en werd het nog verwerkt, terwijl normaal gesproken je dan weer een nieuwe bezorgafspraak zou moeten maken. Super service en zeer snel binnen een werkdag mijn Liebherr CNd 5204-20 ijskast geleverd.

Jan 29-05-2022

Prima uitleg over het te leveren product en nemen daar voor alle tijd. Ze hebben kennis van zaken!

Ron 29-05-2022

Goede informatie en zeer snelle levering. Zaterdagmiddag besteld, zondag begin van de middag in huis.

H Nieman 29-05-2022

Prima shop! Duidelijk en overzichtelijk om de juiste keus te kunnen bepalen. Bij installatie bleek dat onze installateur nog een aanvullende informatie nodig had voor de aansluiting, na telefonisch overleg werd hij uitstekend en adequaat naar volle tevredenheid geïnformeerd. paaskorting was een leuke meevaller en de moeite waard! Dus géén moment spijt van beslissing en aanschaf van onze quooker kraan!

Kristel Berghmans 29-05-2022

Overzichtelijke website, uitstekende hulp via telefoon en prima alternatieven aangeboden gekregen als een gekozen toestel niet direct voorradig of beschikbaar is. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

KB 28-05-2022

Gisteren mijn nieuwe wasmachine besteld en vandaag staat die al in mijn nieuwe huis, geïnstalleerd en al. Snelle en goede service! Ook de mannen van de bezorging waren vakkundig. Zeker een aanrader!

Zewie55 28-05-2022

Had hier al eerder besteld . Toen óók zeer tevreden. De mannen die de wasmachine kwamen brengen waren zeer vlot en vriendelijk. Het klusje was snel klaar , oude wasmachine meegenomen . Heel goede service.

Nico Dusseljee 28-05-2022

Vriendelijke en deskundig geholpen door de medewerkers en de winkel geeft een nette uitstraling 👍 Het is zeker een 10 waard

Henriëtte 28-05-2022

Heel fijn dat er steeds gemaild werd over de aankomsttijd. Precies op de aangegeven tijd geleverd. Respectvol behandeld door de mensen die het product hebben gebracht en product netjes waterpas neergezet. Heel fijn. Waterpas ligt hier alleen nog. Ik bewaar hem voor het geval iemand in de buurt is om hem op te halen. Nogmaals dank

R Grit 28-05-2022

Na een negatieve levering ervaring met de Samsung webshop was ik toch op zoek naar het zelfde type wasmachine. Toen kwam ik uit bij Bemmel en Kroon welke de wasmachine tegen dezelfde prijs aanbood. Echter door verder te scrollen op de site van Bemmel en Kroon viel mijn oog op een ander model van Samsung welke maar €10 in prijs duurder was maar maar wel meer was capaciteit had en ook nog in energie klasse A viel en niet in B.
Tijdens het bestellen had ik een klein probleem maar met advies van de vriendelijke klantenservice was dat gauw opgelost.

De bezorgers van Dynalogic waren mooi op tijd en zeer vriendelijk. Mensen die het vak van aflevering op locatie beheersen.

Met andere woorden ik ben zeer tevreden met Bemmel en Kroon en de geboden service.

Zeer tevreden 28-05-2022

Ik was blij met de goede en vriendelijke hulp met de nodige vakkenis die mij hielp met het kiezen van de wasmachine die snel en correct bezorgd werd.

Cor 28-05-2022

Wasmachine gekocht, snelle plaatsing zonder deze waterpas te zetten. Is geen service

Arie Tulp 28-05-2022

Zowel een combimagnetron als een wascombinate gekocht. Zeer snelle levering en uitmuntende service

Hans 27-05-2022

Prima duidelijke site. Ook goed en adequaat te woord gestaan door een medewerker. Product snel en goed geleverd.

Egbert J. Blijham 27-05-2022

Shop ook op zondag telefonisch bereikbaar. Binnen 15 minuten de offerte ontvangen. De gewenste Quooker niet op voorraad. Maandag direct besteld. Enkele dagen later na binnenkomst direct levering afspraak gemaakt op hemelvaartsdag voor de volgende dag.