Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Arie van dijk 27-08-2021

Fijne wasmachine heb 2wasjes gedraaid zeer te vrede stil en schone was prettig levering

Sylvia Broens 27-08-2021

Zeer behulpzaam met het aanschaffen van een nieuwe vaatwasser en ze proberen je niet gelijk een dure machine aan te smeren maar een goede voor een redelijke prijs en ik had hem de volgende dag al in huis. Top service.

Harry 27-08-2021

Ondanks dat de koolstoffilters niet op voorraad waren zijn ze toch binnen een week geleverd. Geheel volgens afspraak.

Bianca 27-08-2021

Prijskwaliteit verhouding.
Website gebruiksvriendelijk.
Door bezorgdienst keurig op de hoogte gehouden wanneer het product werd afgeleverd.
Zeer sympathieke bezorgers.

Erwin 27-08-2021

Afgeleverd binnen beloofd tijdvak en op de dag zelf netjes een update gekregen van de tijd.
Bezorgers kwamen netjes op tijd en alles verliep soepel.
Artikel voldoet aan de verwachtingen.

Geen klachten, prima service.

M.J.T. Pouwels 27-08-2021

De site was overzichtelijk. Alvorens te bestellen hebben we nog gekeken naar reviews. Zagen er goed uit, ook de reviews buiten deze site. Bestellen ging prima. Direct mails met bevestiging e.d. Op dag van de levering 's morgens half 8 al eerste mailtje over de levering en daarna nog paar berichten over het meer precieze tijdstip. En de machine was er ook binnen die tijd. Vervoerders waren vriendelijk en correct. Oude machine keurig meegenomen. Dus alles prima verlopen.

Jessica 27-08-2021

Een inbouw vaatwasser gekocht bij Bemmel en kroon. Zij hadden de scherpste prijs voor de betreffende vaatwasser. Voor de installatie afspraak zijn we vervolgens gecontact door de partij die zij gebruiken voor de installatie. Daarbij werd gelijk gevalideerd of de vaatwasser ook paste. Dat bleek niet het geval te zijn. De installatie partij heeft Bemmel en kroon gecontact en vervolgens is een vergelijkbaar model aangeboden. Hierbij was geen actie vanuit ons nodig en we werden hierbij volledig ontzorgd. Het verschil in prijs kregen we direct netjes teruggestort. De installatie is ook zeer netjes afgehandeld. Al met al heel tevreden.

Richard 27-08-2021

Behalve een scherpe prijsstelling ook een sterke klantenservice! Er bleek fabriekskorting niet juist te staan in de webshop, s'avonds bellen en direct contact, geen probleem en werd keurig en zonder discussie gecorrigeerd. (OrderBKI1010188)

Verlare Den Haag 27-08-2021

Ik koop al jaren al mijn witgoed bij Bemmel&Kroon. Ze geven eerlijk goed advies, hebben de laagste prijzen en nemen je oude spullen ook nog eens gratis mee! En bij meerdere aankopen tegelijk hebben ze soms een speciale prijs. Echte aanrader wat mij betreft

Judith Van Herpen 27-08-2021

Fijne winkel, goed en duidelijk contact. Op afgesproken tijdstip is afgelopen week een afwasmachine geplaatst door een vriendelijke en deskundige monteur. De machine bevalt uitstekend.

CHendrix 27-08-2021

Zeer tevreden over Bemmel & Kroon waar ik mijn nieuwe koelkast heb gekocht , omdat de vorige koelkast het had begeven. Zeer vriendelijke en -meedenkende Bemmel & Kroon medeweker die mij te woord heeft gestaan en adviezen heeft gegeven. Ben daarom zeer tevreden over service vanaf aankoop t/m levering! Absoluut een aanrader qua prijs, snelheid van levering, klantenservice en afspraken nakomen!!

M.Waasdorp 27-08-2021

Bemmel en Kroon krijgt van mij een KROON op de levering!
Voor 22.00 uur besteld en de machine staat de volgende dag in huis en werkt! Daar wordt je blij van en nog blijer van dat Bemmel en Kroon de voordeligste prijs aanbied! Een Win Win situatie😉

Esso 27-08-2021

Via Google terecht gekomen bij Bemmel en Kroon. Bij ons 1ste bestelling zo tevreden dat we daarna nog 2 aankopen hebben gedaan. Tot heden 3 inbouw apparaten gekocht inclusief montage. Goede prijs, duidelijke info middels mails en montage partner Ajtec levert vakkundig werk af.
Zeer tevreden over beide firma's en kan het iedereen aanraden.

Maha Fahad 27-08-2021

Ik vind super goed ... Uitstekend en vrindelijke gedaan. En snel en makkelijk naar ons gebracht .
Nogmaals hartelijk dank voor mooie service.
Maha Fahad.

Jannet 27-08-2021

Zeer snelle levering (volgende dag) van een bijna niet meer te krijgen en niet zo gemakkelijk te bezorgen Amerikaanse koel-vrieskast. Netjes in de intakte verpakking.

Sylvia 27-08-2021

De shop beoordeling is boven gemiddeld. Medewerkers zijn behulpzaam, luisteren en komen met eventuele nodige tips. Zelf al vooraf de keuze gemaakt en deze met de medewerkers besproken. Ondanks de drukte in de winkel, konden ze ieder klantvriendelijk te woord staan en hun aandacht verdelen. Helaas was mijn product niet aanwezig, waardoor ik geen hoger cijfer kan geven. Bezorging ging snel, behouden en dus goed. Wel iets te snel, waardoor de vragen die opkwamen toen zij alweer wegwaren. Over het geheel enthousiast!

Tinkman 26-08-2021

Warmtepompdroger besteld om 21.30 uur en volgende dag begin van de middag geleverd!
Ik wilde een bepaald model en deze was het goedkoopst bij B&K. Tevens 5 jaar garantie erbij genomen.
Kreeg ongeveer half uurtje van te voren een berichtje wanneer de droger bezorgd zou worden. Mannen hebben de droger vervolgens keurig geïnstalleerd in de kelder en alle troep en de oude droger meegenomen.
Als mijn wasmachine. Binnenkort moet worden vervangen ga ik zeker eerst bij B&K zoeken.

Boudewijn 26-08-2021

Ik heb via de webshop een koelkast gekocht. Ordernummer BKI1006214. Wat ik jammer vind is dat er vooraf geen duidelijke levertijden worden aangegeven. Je moet dan eerst bellen. Dat heb ik gedaan waarbij is aangegeven dat er een levertijd van 2 weken op zou zitten. Aangezien we eerst nog op vakantie gingen was dit voor ons geen probleem. Na de vakantie gebeld wanneer de koelkast zou komen. Wordt me verteld dat dit nog 2 week langer zou duren als de leverancier tijdig zou leveren. Wat ik jammer vond is dat dit bedrijf hun leveringsproblemen afschuiven op hun leverancier. Ik koop bij Bemmel en kroon, zij zijn verantwoordelijk voor de levering naar de klant toe en niet de producent. Na enig aandringen mocht ik annuleren of gebruik maken van een alternatief. Deze zou dan wel de volgende dag geleverd kunnen worden. Alternatief kwam wel gelijk per mail binnen. Dit was wel weer netjes. Helaas heeft deze koelkast wel een ander ophangsysteem voor de deur wat ik dan zelf nog laten aanpassen. Ik geef een 5 omdat ik de levertijden misleidend vind. Als ik dit wist had ik hem ergens anders gekocht. Daarnaast moet ik nu een klusjes man laten komen om de deur te laten aanpassen. Hiervoor werd er geen compensatie aangeboden. De gesproken medewerker was wel zeer vriendelijk en handelde netjes en snel.

Albert 26-08-2021

Deze week moest ik mij onverwacht verdiepen in de aanschaf van een nieuwe wasmachine. Het technische deel was daarbij belangrijk maar ook de keuze van de leverancier. Het werd een AEG wasdroogautomaat en vanwege eerdere, zeer goede ervaringen koos ik wederom voor Bemmel & Kroon Keukens en Witgoed. De bestelling plaatste ik gistermorgen en hoewel de IDEAL betaling in eerste instantie niet lukte, ontving ik wel direct de orderbevestiging van Bemmel & Kroon (order nr. BKI1010265). Na een geslaagde financiële transactie ontving ik wederom direct een bevestiging tot opdracht van levering met daarbij de factuur.
Vroeg in de avond volgde nog een bericht van ingeplande levering voor vandaag, te verwachten tussen 9:00 en 12:00 uur. Het werd rond 10:30 uur, vooraf aangekondigd met een telefoontje van de chauffeur. Keurig nette aflevering, de oude wasmachine ging mee en de ruimte werd opgeruimd achtergelaten. Hartelijk dank voor de goede en snelle service.

Kayleigh 26-08-2021

Goede snelle service en aardige bezorgers.
Tevens de beste prijs voor het bestelde product, dus kortom niets op aan te merken!

Sandra Steijger. 26-08-2021

De levering was dik in orde. het is een koelvries combinatie van Inventum, de prijs was prima.
En wat het geluid betreft, muisstil echt toppie. Ben dus helemaal tevreden.

Riekie Rompa 26-08-2021

Via de site besteld en ik had een foutje gemaakt. Daarna telefonisch contact gehad en werd direct veranderd. Prima service via de telefoon. Bezorging liep vlekkeloos en kwam overeen wat er afgesproken was.

Gerard 26-08-2021

Een heldere website en punctuele en correcte aflevering. Een bedrijf dat thuiswinkelen leuk en betrouwbaar maakt.

k.Jakobs 26-08-2021

Omdat onze vaatwasser na ruim 12,5 jaar het niet meer deed, moest er snel een vervanger gevonden. Zoeken op het internet resulteerde vaak op dat de machine niet op voorraad was en ben daarom naar Bemmel&Kroon gegaan. Na een vriendelijk ontvangst vroeg de verkopee mij om het type nummer van de defecte machine en wees meteen een goede vervanger aan. Deze was op voorraad en kon de volgende dag al geleverd worden.

Yvonne 26-08-2021

Duidelijk overzichtelijke site en telefonisch goed te bereiken. Je krijgt antwoord op je vragen door vriendelijke medewerkers. Niets op aan te merken.