Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

MM 29-03-2021

Op basis van eerdere ervaring heb ik weer voor deze winkel gekozen. Het aanbod is breed, telefonisch zijn ze goed bereikbaar en vriendelijk. Bezorgers zijn ook vriendelijk en behulpzaam.

Mevrouw C. C. van der Zwan 29-03-2021

Ben super blij met de nieuwe wasmachine Miele. Gisteravond besteld vanmiddag al bezorgd. Ik heb al een was je gedraaid en hij is heel stil. Goede service en fijn gesprek gisteravond gehad en goede uitleg van de verkoper en mooie prijs.

Ellen 29-03-2021

De bestelde inductiekookplaat werd sneller geleverd verwacht. De bereikbaarheid van het bedrijf is top en de medewerkers die ik gesproken heb waren super vriendelijk

N van 't Wout 29-03-2021

goede site, snelle reactie via mail, prijs vriendelijk, snelle levering, keurig op tijd , vriendelijke en behulpzame bezorgers en het belangrijkste de wasmachine wekt perfect. Dit bedrijf en product zou ik zeker aanbevelen.

Vincent 29-03-2021

Concurrerende prijzen. Zeer klantvriendelijke (telefonische) service. Snelle bezorging.

Hans 29-03-2021

Goed advies, levering en montage goed geregeld. Prettige winkel, lage prijzen, deskundig personeel. Montage snel en professioneel.

Monique 29-03-2021

Snel en comform afspraak geleverd. Eén besteld product was er niet meer. Heel snel een mail met bericht dat er een alternatief en beter product wordt geleverd zonder meerprijs. Snel, duidelijk, helder. Fijn om op deze manier te bestellen. Levering van wasmachine, droger en vriezer via een extern bedrijf. Ook de levering heel netjes en goed. Ik zou er zo weer wat bij dit bedrijf bestellen.

A.Groeneweg 29-03-2021

Deze shop kende ik niet ,toevallig tegen gekomen .Was verbaast over de winkel ,zo mooi en groot .Vriendelijke mensen ,heel fijn geholpen ,en ja heb hem aangeraden bij buren ,hebben ook daar hun fornuis gekocht ,Heeft daar een tijd in de stalling gestaan ,door omstandigheden verbouwing . Is vandaag bezorgd in de keuken neergezet (niet uitgepakt0 Beleefd maar haastig

FransR 29-03-2021

Prima shop, duidelijke site en schappelijke prijzen.
Zondagavond besteld, volgende dag netjes op tijd afgeleverd uitgepakt en geplaatst.
Vriendelijke bezorgers, netjes en vakkundig geplaatst.

Ruud 29-03-2021

Goede afspraak op tijd gemaakt en nagekomen, vlotte bediening in winkel en afspraken gemaakt over levering

Kees Clarijs 29-03-2021

Zondag laat in de middag besteld. maandag 10.30 afgeleverd. Ontzettende snelle service. Bovendien een scherpe prijs.

Aline Teekema 29-03-2021

Wij waren al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe koelkast en eenmaal voor ons de juiste gevonden, zagen wij dat bij Bemmel & Kroon de laagste prijs was. Online de bestelling geplaatst en via de mail afgesproken wanneer deze geleverd zou worden. Vlak voor levering kregen we de factuur, niet veel later werden we gebeld door een werknemer om te vertellen dat de koelkast in de aanbieding zou komen. We moesten de factuur vergeten, er werd een nieuwe gestuurd met de aanbiedingsprijs van die komende week. Dit was echt super!

Ken 29-03-2021

Snelle een erg scherpe offerte voor alle apparatuur samen. Top service en order/bestel procedure is zo geregeld. Volgende keer weer hier :)

(BKI949732)

Elizabeth 28-03-2021

Prima levering (op zondag!) superhandig, wordt middels bericht op de hoogte gebracht van de tijdstip van levering.
Bij aankomst vakkundig uitgepakt en neergezet op de juiste plek. Top! 21.45 besteld op zaterdagavond en op zondag 14.45 geleverd en voor 18:00 de was droog !!

Muriel 28-03-2021

Zaterdagochtend bleek de wasmachine stuk, zondagochtend was de nieuwe afgeleverd, geïnstalleerd en de oude meegenomen. Perfect geregeld!

Zoe 28-03-2021

De wasmachine zelf nog niet uit kunnen proberen, maar super fijn om op zaterdagavond een wasmachine (bestelnr. ) te kunnen bestellen die dan de volgende dag gewoon in huis staat! Communicatie over bezorging is erg helder, waardoor je duidelijk weet waar je op de dag van bezorging aan toe bent. Wasmachine is ook goed ingepakt en beschermd afgeleverd. Bezorging zelf was ook snel en professioneel. Daarnaast was het model dat wij hadden besteld uitverkocht, maar we kregen zonder extra kosten een nieuwer model aangeboden, heel netjes.

As 28-03-2021

Fijn geholpen, direct duidelijke antwoorden op telefonisch gestelde vragen en een prima prijs voor mijn nieuw wasmachine.

yvonne 28-03-2021

Levering liet langer op zich wachten; bij bestellen stond het als voorraadartikel en na bestellen kregen we gelijk een mail dat dit artikel besteld moest worden.

rutger 27-03-2021

prima winkel niks mis mee... al 3 keer eerder besteld.. oven...vriezer en nu een kookplaat

al moet ik wel zeggen dat ik bezorgdienst Dynalogic niet wil aanbevelen
bij bij de oven was de bezorger super netjes... bij de vriezer hadden ze wel erg veel haast.. en bij de kookplaat eerst schudden met de doos daarna werd hij ruw uit de doos getrokken (op de grond) om er foto van te maken ...gelukkig stond ik bij
hij ging erg slordig met de spullen om

met een andere bezorgdienst zeker een 10

Henk 27-03-2021

Bemmel en Kroon biedt een ruime keus, scherpe prijs stelling, snelle en correcte leverings procedure

jurgen steegmans 27-03-2021

duidelijke, aangename webshop. keuze uit veel verschillende modellen en de prijs was veruit de beste.
toestel was niet op stock en moest besteld worden bij de fabrikant, desondanks was het toestel binnen 5 werkdagen reeds geleverd.

Richard 27-03-2021

Prima winkel, al diverse aankopen gedaan. Nu een oven. Service is OK. Schakelen derden in om het werk bij de klant thuis te doen.

jan van den burg 27-03-2021

keurig netjes gisteren besteld vandaag binnen jongens werken hard om die wasmachine binnen te krijgen Keurig verlopen

J. Hoek 27-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van een NEFF inductie kookplaat bij Bemmel en Kroon. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, ģoede inbouw service via het gelieerde bedrijf AJtec. Perfecte begeleiding bij aankoop en inbouw in de nis in het graniet met afwijkende nismaat en de aanpassing van de elektriciteit.

brand 27-03-2021

Heldere informatie. Duidelijke instructies. Perfecte afwikkeling, ook van de bezorging.