Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

RB 09-03-2022

Snelle en correcte levering door klantvriendelijk personeel. Geleverde product werd op plek geïnstalleerd en uitleg gegeven hoe te gebruiken.
Levering binnen afgesproken tijdslot zoals ook bedrijf de dag was gecommuniceerd.

L. de Wit 09-03-2022

Heel netjes geholpen met een keuze voor een vaatwasser, order BKI1063475 . Ook een fijn installatie bedrijf.
Een volgende keer zal ik weer de keuze op Bemmel & Kroon laten vallen.

Bert 09-03-2022

Uitstekend in de chatbox krijg je snel een reactie en geven de medewerkers ongevraagd handige tips.
Ook de installatie van de koelkast is uitstekend uitgevoerd

Max 09-03-2022

Uitstekende service. Vragen goed vantevoren de informatie op en of komen er op terug. Komen afspraken na en werken snel en secuur

Frenkie 09-03-2022

Top zaak. Goed advies gekregen en na onderhandelen een mooie prijs gekregen voor de koelkast en vriezer. Spullen waren eerder beschikbaar dan voor heen gedacht. Aflevering kon ik ook 3 weken later plannen. Levering zelf was ook zoals afgesproken en vriendelijk personeel. Helemaal tevreden!

Martin 09-03-2022

Order BKI1072339 volgens afspraak geleverde door vriendelijke en deskundige bezorgers. Informatie goed verzorgd.

Kippieassen 09-03-2022

Mijn zoon heeft plm. 2 jaar terug een wasmachine aangeschaft via internet bij Bemmel en Kroon en is zeer tevreden over de keuze en prijs. Onze wasmachine gaf de geest en kon niet meer gerepareerd worden waarna wij ook hebben besloten om dezelfde wasmachine bij Bemmel en Kroon te bestellen. De snelle levering en prijs hebben wij gewaardeerd. De eerste wasjes hebben al gedraaid.

Gertjan 09-03-2022

Ik heb hier eerder een wasmachine besteld, en deze keer een zuinige wasdroger. Tevreden met beide machines. De informatie op de website was duidelijk net als het bestelproces. Ik had de machine pas laat op de avond besteld, maar toch werd deze de volgende dag al bezorgd. Dankzij de extra service werd voor een kleine meerprijs de oude machine van zijn plek gehaald en de nieuwe machine neergezet op de tweede verdieping. Fijn dat ik niet zelf hoef te tillen want het zijn zware machines (zo'n 50 tot 75 kg).

MJ V. 09-03-2022

Snelle en correcte service. Vriendelijke en behulpzame bezorgers.
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Walter van Gils 08-03-2022

Uitgebreide keuze en collectie. Fijn en snelle offerte mogelijkheid, voor merk apparaten waarvoor nog geen prijs is bekend.
Zeer vriendelijk telefonische hulp bij vragen en bestelling met korte levertermijn.
Voor mij de (web)winkel waar ik, zodra nodig, het eerst naar witgoed zal zoeken.

Pebk 08-03-2022

Site had product wat ik wilde voor mooie aanbiedingsprijs wat aantrekkelijk was. Na betaling bleek product echter helaas niet op voorraad. Levering duurde vervolgens een week maar informatie over de levering was erg nauwkeurig. Product is erg mooi!

Jannie 08-03-2022

Prima winkel met vakkundig en vriendelijk personeel.
Wij zijn blij met onze inbouw nieuw koel/vriescombinatie die vakkundig is ingebouwd door de firma waar Bemmel & Kroon zaken mee doet.

Kleine 08-03-2022

Gebeld naar aanleiding van de aanschaf van een kookplaat, op zondag middag. Samen even verder uitgezocht wat het beste paste. Super geholpen en prettig gesprek en de volgende dag al in huis! Bedankt!

Toon bergh 08-03-2022

Bemmel en kroon is zeker een aanbeveling voor de prijs en service die er geleverd wordt ook de afgesproken levering op de gewenste dag , ook het personeel is zeer correct en netjes mijn dank er voor

M.Bruins 07-03-2022

Snelle reactie tijd op vragen, artikel was niet op voorraad aangegeven levertijd
klopte en oven werdt keurig afgeleverd.

SB 07-03-2022

Wij hebben bij Bemmel en Kroon een geavanceerde Siemens vaatwasser gekocht. Niet voor de eerste keer merkten we dat B&K een zeer concurrerende prijs hanteert. Wij zijn erg tevreden. En dat is niet voor de eerste keer; enkele jaren geleden vervingen wij een inbouw koelkast en een inbouw vriezer en ook die apparaten hadden bij B&K een zeer concurrerende prijs. Als wij in de toekomst weer witgoed moeten vervangen melden wij ons bij Bemmel en Kroon.

Frits 07-03-2022

Supersnelle levering binnen 24 uur maar helaas het verkeerde artikel geleverd.

Jennifer 07-03-2022

Super service! In het weekend snelle reactie op de mail en goed advies voor een alternatief. Levering binnen 1 dag :) en te volgen via track en trace

PH real estate 07-03-2022

Snel, correct, efficiënt, fijn personeel, Flexibel, groot assortiment, aanrader.
BKI1071706

Fred 07-03-2022

Goede prijs en super snelle levering
Top …
Duidelijk aflever moment
Krijgt per email de exacte leeftijd door en deze klopt ook

Ilse 07-03-2022

Ik heb een combi-oven en koelkast gekocht BKI1064861. De oven was nog niet leverbaar, maar de koelkast wel; dit werd duidelijk gecommuniceerd en overlegd of ik deze al eerder wilde.. erg fijn!

Ook op vragen via de mail wordt snel gereageerd, zelfs in de avond.

Bezorging verliep vlekkeloos tot over de drempel en was gemakkelijk te volgen met de track&trace.

Kortom: erg tevreden en ik zou zeker weer bestellen!

Ingrid 07-03-2022

Super geholpen, de amerikaanse ijkast was zelfs goedkoper, als andere winkels..en ik bestelde hem in de ochtend ,en hij werd de volgende dag al geleverd! Met het meenemen van de verpakking! Super geregeld...

Beste Witgoedzaak 07-03-2022

Meest voordelig en professionele witgoed zaak! Onze tweede keer! Matthijs Heim is voor ons de meest vriendelijke en vakkundige verkoper!

AA Elken 07-03-2022

Mooie prijzen goede service voor 22.00 besteld volgende dag in huis TOP bedrijf

G.Hoogeboom 06-03-2022

Na lang zoeken en vergelijken, bleek Bemmel en Kroon de goedkoopste te zijn met de Etna inductie kookplaat die mij beviel. Voor de aankoop, heb ik eerst nog een mail met foto's gestuurd, met de vraag , of zij konden zien of ik een 2 of 3 fase aansluiting geb. Nadat ik al snel abtwoord terug kreeg, heb ik de indyctie plaat besteld. De dag erna werd hij al bezorgd door Dynalogic, een goede vriendelijke bezorgdienst. Alles bij elkaar, de service van Bemmel en Kroon en de bezorging door Dynalogic, gewoon geweldig, ik ben zeer tevreden.