Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ronald 11-11-2021

Eenvoudig winkelen tegen hele aantrekkelijke prijzen en netjes op de aangegeven tijd geleverd.

Joery 11-11-2021

Goede service. Telefonisch contact gehad en netjes en professioneel te woord gestaan. Goede prijs goedkoper dan sommige grote bekende ketens

Maria 11-11-2021

Product voldeed aan verwachtingen maar boven verwachting was het contact met de firma. Ik kreeg heel snel reactie op mijn mail, je ontvangt regelmatig updates over de bestelling, levering kon ik zelf een dag voor uitkiezen en gebeurde conform afspraak. Van a tot z dus een prettige ervaring.

Lucienne 11-11-2021

Ik belde met een verkoper van Bemmel en Kroon omdat ik er niet uit kwam wat ik nu precies nodig had. Het ging om een inbouw of onderbouw koelkast. Ook vond ik het super dat hij ook direct mijn gegevens erbij toverde vanwege een bestelling uit het verleden . Het was heel snel schakelen, een prettige en duidelijke uitleg en de volgende ochtend werd de koelkast geleverd. Complimenten! Ik weet waar ik in het vervolg weer moet zijn.

Xiaoling 11-11-2021

We hebben een koelkast besteld via Bemmel en Kroon. Vooraf gemaild over levertijden en montage. Binnen een paar uur werd een antwoord gegeven op onze vragen . De montageservice via Bemmel en Kroon was uitmuntend. Net geen 10 omdat de bezorgers vergeten zijn te vertellen dat we onze koelkast niet gelijk mochten aanzetten. We moesten 12u wachten ermee ivm de koelvloeistof die dan weer gestabiliseerd was door de transport.
Desondanks zou ik volgende keer weer bij Bemmel en Kroon bestellen.

Marielle 11-11-2021

Ik heb gisteravond online een Vriezer besteld bij Bemmel&Kroon. Naast het feit dat zij de laagste prijs hadden, waren ze ook het snelst met leveren: namelijk vandaag om 10.30 uur. Ik werd daarbij keurig op de hoogte gehouden wanneer de vriezer geleverd werd en ze waren er op de minuut nauwkeurig. Perfecte ervaring!

Nico 11-11-2021

overzichtelijke site met duidelijke informatie. Met het duidelijke keuze menu kwam ik snel op het apparaat wat ik zocht.

K. van Tent 11-11-2021

Produkt was op voorraad. Telefonisch bestelling geplaatst. Zeer correct en goed geholpen, correct met een vlotte levering op de afgesproken datum.

Willem 11-11-2021

Eerder heb ik al geprobeerd om deze Siemens oven te bestellen, maar er bleek een Europees breed leveringsprobleem te zijn. Op zaterdagmiddag 6 november heb ik de klantenservice van Bemmel en Kroon weer gebeld. Nu kon de oven wél worden geleverd, maar ik moest rekenen op eind november/begin december. Hoe verrassend was het dan ook dat ik op woensdag 10 november een berichtje kreeg dat de oven kon worden geleverd. Vanmorgen (11 november) werd mijn bestelling BKI1032096 op de afgesproken tijd door Dynalogic afgeleverd. Ook voor hen alle lof.

Helsloot 11-11-2021

Goede snelle dienstverlening! Gisteravond besteld en hij staat nu al. Ook monteurs waren vriendelijk en de installatie van de wasmachine was zo gepiept en ze hebben de oude machine en materialen weer meegenomen.
ordernummer BKI1033293

Greet Hubrechts 11-11-2021

Beste prijs, goede en vlotte levering
Keuze in levering , precies op tijd
Goed verpakt

dearmama 11-11-2021

Goede service en snelle levering en dit bedrijf is zeker een aanrader en zou zeker voor de volgende keer weer bij hun een bestelling doen

Mark 10-11-2021

Zeer tevreden.
Het tijdstip en service klopte exact met wat was beloofd. Ook de oude wasmachine werd keurig meegenomen

Tomberg 10-11-2021

We hebben een fijne eerste ervaring met deze shop,gemakkelijk te bestellen vriendelijke bezorger en behulpzaam,precies op tijd
geleverd.Top
OrdernrBK 11032970

Theo Willems 10-11-2021

Top toko. Ik had een probleem met bestellen gehad bij div webshops ivm niet aanwezig product bleek later. Ik belde met Bemmel en Kroon en werd daar meteen goed geholpen. De medewerker zij meneer ik bel u zo terug ik ga voor u bellen met de leverancier. Nog geen 5 minuten later belt hij terug met de mededeling dat de vriezers pas einde oktober weer beschikbaar zijn. Helemaal goed hij was de eerste die dit deed, de andere winkels ik noem geen namen waren nog te beroerd om iets op te zoeken. Dus als dank ook de vriezer bij hun besteld. Hij is vandaag gebracht en hij gaat zo onder stroom. Dus voor mij een heel fijne klantgerichte ervaring.

esther 10-11-2021

Ontzettend makkelijk. Zelfs bezorgen op zondag! Nog goedkoper uit dan bij de winkel waar ik de oven uiteindelijk niet geleverd kreeg!

B. van der Woude 10-11-2021

De verkopers in het Cruquius filiaal waren zeer transparant en voorkomend in hun service. Alle uitwisseling van informatie verliep vlot en wij hadden geen gevoel van over sell. Deskundige mensen. Enige wat ik adviseer is bij extra verlengen garantieperiode de verzekeringsvoorwaarden ook digitaal bij de factuur mee te sturen.

Roelof G. 10-11-2021

Snelle levering. Doen wat ze zeggen. Scherpe prijzen. Ben erg tevreden over deze winkel. TOP.

John 10-11-2021

Kalk en reinigings tabletten. De chauffeur kwam met 4 grote dozen iedere doos bevatte een klein pakketje met voornoemde tabletten. Dit had allemaal in 1 doos die zelfs kleiner mocht zijn gepast. Het is mij een raadsel waarom al dat karton? Ben wel zeer te spreken over de transporteur en stel het regelmatig sturen van bezorg updates zeer op prijs.

Frans Noordwijkerhout 10-11-2021

uitstekende duidelijke website met goede prijs/kwaliteit verhouding van de aangeboden producten.
Als er voor jouw product af en inbouw nodig is, wordt dat uitgevoerd door hun installatiebedrijf (aJtec) waar ik ook hele goede ervaringen mee heb. Van aanbod tot aflevering en oplevering prima in orde. Zeker aan te raden.

Han 10-11-2021

Je Bemmel en Kroon een Siemens wasdroger gekocht. Erg blij mee want door de schaarste waren bijv. alle Bosch wasdrogers al uitverkocht.
Op de afgesproken datum en tijd kwam het koeriersbedrijf de wasdroger brengen, keurig in onbeschadigde verpakking.
Geen op of aanmerkingen dus een 10 😊

Jordi 10-11-2021

We kwamen voor een model koelkast die niet meer leverbaar was maar een nieuwer model wel, was wel duurder maar door de vriendelijke verkoper toch nog korting gekregen. Aflevering was goed en keurig wat ze hadden gezegd. Alles was aanwezig en na aansluiting ook goede werking. Zeker een aanrader.

Ravensbos 09-11-2021

Bemmel en Kroon in de Cruquius is een degelijke en zeer stijlvolle zaak met een grootte diversiteit aan gebruiksartikelen. Keuken, Inbouw apparatuur, Witgoed en Huishoudelijke apparatuur. Je wordt er echt als klant geholpen en dat spreekt ons erg aan. Er werken medewerkers met passie, die oprecht naar je luisteren en meedenken. Wees eerlijk, dat is tegenwoordig niet overal meer zo, Wij worden hier blij van. Zij krijgen van ons een welverdiende 10. De showroom met keukens gezien, een plaatje, ik helemaal om, dat wordt onze volgende aankoopt. Een nieuwe keuken. Alle lof voor Bemmel en Kroon

J. Verheesen 09-11-2021

Het was geen bewuste keuze om bij Bemmel en kroon uit te komen. De combinatie van een goede prijs en snelle levering gaf voor mij de doorslag om bij hem te bestellen. De gehele afhandeling was vlot en geleverd door een keurig transportbedrijf met een goede trac&trace. Helaas had de bestelde wasdroger schade, maar na een email en bijgevoegde foto's, kwam er al zeer snel een bericht om een omruilafspraaknte maken. Als extra service werd het apparaat kosteloos op de juiste plaats gezet. Prima service en nazorg. Ik zou er een volgende keer zeker weer met vertrouwen bestellen.

Een erg ontevreden klant 09-11-2021

Verschrikkelijk slechte service na de koop. Bij een vraag over het gekochte produkt waar enorme kleurverschillen in kookpitten zat heb ik 3 keer moeten mailen en wel 6 keer moeten bellen. Er werd niet teruggebeld, er werd niet goed vastgelegd wat er afgesproken was, er werd gemopperd op de leverancier en mij werd verwezen naar hem en uiteindelijk ben ik afgewimpeld met de opmerking dat ik die kleurverschillen maar gewoon moet accepteren. Ongekend slechte service. En het betreft hier een kookplaat van 650 euro van het merk Bertazzoni. Dan verwacht je toch wat kwaliteit en service. Heel ontevreden