Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Blije klant 13-12-2021

We werden goed geholpen bij de keuze van een vrieskist (no frost)
De bezorging was goed. Vrieskist werd op zijn plaats gezet en de oude vrieskist werd (zoals afgesproken) een paar dagen later opgehaald. Goede service

Marieke 13-12-2021

Na wikken en wegen en meerdere sites te vergelijken, kwam ik uit bij Bemmel en Kroon.
Het viel mij op dat ze continue de laagste prijs hadden, wat betrouwbaar over komt.

Gisteren, op zondag om.13 uur, de knoop doorgehakt en het vrijstaande ETNA 2 fase inductie fornuis besteld en ongelooflijk maar waar, vandaag maandag de dag na bestelling, geleverd om 12 uur.

Netjes op de hoogte gehouden van tijd van bezorging.

Ik ben zeer blij verrast en tevreden met de aankoop bij dit bedrijf. Een echte aanrader.

Ik kijk uit om vanavond te koken op deze mooie en ruime inductie plaat.

Een zeer tevreden nieuwe klant.

Paul Greeve 13-12-2021

Heel eenvoudig bestellen uit het ruime assortiment via de site.
Eenvoudige betaling.
Filters geven goede selectie van wat je zoekt.
Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van het tijdstip.
Meerdere keren bij Bemmel en Kroon besteld nu en steeds heel tevreden.

Jolanda van Essen 13-12-2021

Online mijn nw Beko wasmachine gekocht. Eerst goed onderzoek gedaan en de recensies van de winkel en wasmachine waren goed. Zaterdag middag de bestelling gedaan en zondag middag stond de machine hier al te draaien. De bezorgers deden een kwartier voor aankomst een berichtje zodat ik precies wist wanneer ze kwamen. (Voor die tijd kon je via Track en Trace zien waar ze ongeveer waren) De machine netjes op de plaats gezet en aangesloten en de oude weer mee retour.
Ik ben erg tevreden over de duidelijke website, de snelle levering en vriendelijke bezorgers. Zeker een aanrader en zou hier zo weer iets bestellen mocht dit nodig zijn.

Bianca 13-12-2021

Heel fijn telefonisch geholpen, levering precies zoals afgesproken. En altijd een scherpe prijs!

MNW Immers 13-12-2021

Wij vinden Bemmelenkroon een heerlijke zaak waar je vriendelijk word ontvangen zowel in de winkel als aan de telefoon. Keurig op de hoogte gehouden van een bestelling die gemaakt is. Meegemaakt dat een bestelling heel laat leverbaar was en wij een andere optie kregen om een soort gelijke uit te kiezen die wel voorradig was. Hele goede service en monteurs doen goed hun werk...zeer tevreden.

Marion 13-12-2021

Correct geholpen, duidelijk, goede uitleg, goede afhandeling en de perfecte monteur toegewezen!

Glasbergen 13-12-2021

Legde ons probleem uit en verkoper dacht met ons mee. Kwam zelfs nog met een beter voorstel wat ook nog goedkoper uitpakte. Snelle levering en plaatsing.

Jan Bruin 12-12-2021

Het is het derde 4e grote apparaat die we bij Bemmel en Kroon hebben gekocht. Na wasmachine, afwasmachine en de koelkast, was nu de vriezer aan de beurt. Duidelijk advies gekregen door deskundige, vriendelijke, no nonsens, verkoper. Goede prijsafspraak. Ook de montage verliep vlekkeloos, volgens planning. Zeer tevreden. Top bedrijf.

Willem Charko 12-12-2021

Eerlijk en duidelijk verhaal
Doen wat ze beloven en weten waar ze mee bezig zijn
De goedkoopste van internet

Super en snel 12-12-2021

Ze doen wat er op de site staat, ondanks dat wij niet geloofden dat ze zo snel konden en dat op zondag. De prijs is goed en telefonisch vriendelijk te woord gestaan, bedankt hoor.

Fam. van Wegen 12-12-2021

Ik was aan het goochelen en daarbij was Bemmelen Kroon het goedkoopste.
Ook erg fijn de bezorging op zondag.
Op de website ook makkelijk alles te vinden en bestellen.
Telefonisch contact gehad met een vriendelijke en behulpzame vrouw

Marina 12-12-2021

Op de site een vaatwasser gezien, de oude had het begeven. Vervolgens telefonisch contact gezocht om te checken of deze inbouwvaatwasser wel past in onze keuken. Meteen een vertrouwd gevoel omdat aan de hand van het oude typenr. gezegd werd dat deze vaatwasser zeker zou passen. Ook werd meteen aangeboden om de vaatwasser vrijblijvend te reserveren omdat de voorraad beperkt was. Na sluitingstijd gebeld en weer een hulpvaardige medewerker aan de lijn. Koop gesloten en inmiddels draait de vaatwasser naar tevredenheid.

Ger Braam 12-12-2021

Goed te woord gestaan en zeer behulpzaam toen wij op zoek waren naar een nieuwe afzuigkap en een vlotte levering

J Somers 12-12-2021

Fijn bedrijf en fijne medewerkers
Ik plaatste een bestelling via de site, de betaling was nog geen minute geleden voltooit of ik werd al gebeld dat de bestelling helaas niet compleet op voorraad was.
Na kort overleg werd de bestelling gesplitst en en twee delen verstuurd zonder extra kosten.
Perfect service!

Prijzen zijn ook prima!

M . Wattimena 12-12-2021

Goede avond,
Prettig gewinkeld, een behulpzame verkoper., goede producten en betaalbaar.
Ik ben erg tevreden met de service.

Bosje 11-12-2021

Besteld en geleverd in nog geen 24 uur. Tevens een leuke eindejaars korting gehad. Dus niets te mopperen, gewoon een prima dienst geleverd.

Demi 11-12-2021

De shop heeft veel op voorraad, waardoor we droger de dag erna al konden ontvangen. Daarnaast super service! Gekozen voor de “extra service”, binnen een paar minuten stond de droger op de juiste plek en gereed voor gebruik. Top bezorgers!

GH 11-12-2021

Scherpe prijs. Snelle levering binnen 24h. Duidelijke communicatie over tijdstip levering wasmachine.

henk 11-12-2021

zeer snelle en correcte levering.
woensdag avond 22.00 uur besteld en de volgende dag om 17.00 uur bij de deur.

Annemieke 11-12-2021

Vlotte levering. Gisteravond laat besteld en vanmiddag al geleverd. Beide apparaten netjes op hun plek in de kelder geplaatst en aangesloten. Ook al het verpakkingsmateriaal en de oude apparaten weer meegenomen. Mijn eerste wasje staat al te draaien!

Marjon 11-12-2021

Ben helaas niet in de winkel geweest ivm ziekte dus heb ik telefonisch mijn wasmachine gekocht en ben heel goed geholpen zodat ik mijn volgend aankoop weer bij van Bemmel doe.Heb het ook aan mijn kennis doorgegeven.

Amin 11-12-2021

Top service heb daar elektrische fornuis gehaald koelkast, en afzuigkap zeer vriendelijk en goed geholpen de bezorgers ook toppers👌

Ellen 11-12-2021

Het werd al een dag na bestellen bezorgd en we konden de tijd van bezorgen goed bijhouden. Maar op de website wordt de indruk gegeven dat het geen probleem is om de oude mee te geven aan de bezorgers. Wij hadden de oude apparatuur al gedemonteerd, maar nog in de nis staan. Ze wilde hem daarom niet meenemen. Een buurman kon hem er zo uittillen en nu zitten wij met de oude combi magnetron nog in huis. Dit moet wel op de website vermeld worden vinden wij.
Verder waren ze wel vriendelijk.

marc 11-12-2021

top service, precies volgens afspraak geleverd .. en ook de levering was erg goed met dubbele bezetting.