Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Johan 13-08-2021

De prijs was goed, snelle levering en nette bezorgers.
Keurig een tijdvak en strak aan gehouden.

Eba 13-08-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding .Prima service wanneer en hoe laat de chauffeur aan bezig.

Marten 13-08-2021

Site is goed toegankelijk, makkelijk in gebruik. Aanklikken, winkelmandje vullen en bestellen, betekent een aanbieding krijgen. Was bij andere aanbieders niet zo eenvoudig. Ook tevreden over het gemak om al eerder te bestellen en later te laten leveren. Ging precies zoals in de beschrijving stond. Enige kritiekpunt: je moet zelf goed weten wat je nodig hebt, de beschrijvingen zijn minimaal. Maar goed, je bestelt niet voor niets apart de keukenapparatuur ;-). Betreft order: BKI978755.

Anne Dbsx 13-08-2021

Factuurnummer: 1004616 / Bestelnummer: 507457
Niet makkelijk om een inbouw vriezer van 122 cm te vinden, en vooral op voorraad.
Ruime keuze bij Bemmel en Kroon, en meer tegen een prijs die elke concurrentie trotseert.
Zeer snelle levering: donderdag om 19:30 uur besteld ... zaterdag om 10:50 uur geleverd !
Veel e-mails voor het volgen van bestellingen.
Volgende aankoop: een inbouw oven ... als mijn financiën het toestaan. Ik heb al een aantal interessante modellen onder een indrukwekkende keuze gezien.
Ik beveel deze verkoper ten zeerste aan.

Esther 13-08-2021

Altijd een top zaak met goede service en vakmensen die nog met je mee denken !!

Herman 13-08-2021

Dit is een goed bedrijf gebleken. Alles klopt. De site is duidelijk, overzichtelijk en snel. Ik kreeg voor de wasmachine de beste prijs (dankzij de zomerkorting). Maar...spullen verkopen via internet kan iedere gek. Het is bij de aflevering van de koopwaar, dat de jongens van de mannen worden gescheiden.

En die bezorging ging werkelijk perfect. Vandaag besteld, morgen in huis. Check. Ik woon in het uiterste zuiden, tegen Aken aan, dus ga maar na.
Het allerbelangrijkste bij de bezorging zijn betrouwbaarheid, communicatie en fatsoen. B&K gebruikt een bezorgdienst met de naam Dynalogic. En die dienst is goed hoor. Om acht uur 's-ochtends zag ik op de tracker dat ze tussen 11:00 en 14:00 zouden komen dus ik kon op mijn gemak ontbijten en boodschappen doen. Om 11:00 uur zag ik dat ze tussen 12:00 en 13:00 uur kwamen, zodat er nog tijd was voor een praatje met de buurvrouw over de heg die ik net wilde gaan knippen. Om 12:25 uur kreeg ik een SMS dat ze op 12:35 uur zouden arriveren. Om 12:34 uur stond ik bij de poort en jawel bingo.
Twee vriendelijke jonge kerels reden precies waar ik ze hebben wilden, pakten de oude machine op en zetten de nieuwe neer in een onbeschadigde verpakking. Om 12:45 reden ze weg en lieten mij achter met een brede smile.

Lydwil 13-08-2021

Mooie nette winkel en vriendelijk personeel
Goed geadviseerd.en mooi op tijd bezorgd.bezorging ging ook goed.oude machine meegenomen

Femke 13-08-2021

Super fijn, gisteren een bestelling gedaan en vandaag precies op de afgesproken tijd alles afgeleverd. Dankjewel voor de fijne service!

Peter 13-08-2021

Goede afstemming over de levering met de afdeling verkoop. Prima aflevering van het apparaat door Dynalogics.

Bertine 13-08-2021

Mooie website, duidelijke communicatie en snelle levering. Gasfornuis gekocht.

Karel Cras 13-08-2021

Snelle levering is de goedkoopste met zomer korting, tijd van aflevering kan beter gepland worden zodat je niet onnodig zit te wachten. Voor de rest SUPER ! Ordernummer 1005938

Han van der Heide 13-08-2021

Prima bedrijf met goede voorlichting.
Snelle afhandeling van de aan koop en precies op de afgesproken tijd afgeleverd thuis, mede dankzij de Track&Trace.

Hagen 12-08-2021

Ik heb Bemmel en Kroon gevonden middels internet. De site was duidelijk zonder poeha. Na de keuze gemaakt te hebben contact opgenomen met Bemmel en Kroon. Ik heb advies gevraagd over een afwasmachine welke te plaatsen is voor een Ikea keuken. De man vroeg maten en was duidelijk en vriendelijk. Dit gaf mij de doorslag om direct het apparaat aan te schaffen.
Het bezorgen was helemaal Top! Heel professioneel hebben mannen deze boven gezet ook zij waren super vriendelijk. Als andere mensen ons vragen om een goede wit goed winkel raden wij jullie aan!

door de vragen welke werden gesteld voor het kopen van de afwas machine. Kortom ze verkopen niet alleen maar denken ook nog mee met clientèle.

marinus 12-08-2021

Er gaat niets boven een kleine zelfstandige vestiging, prima sortering huishoudelijke en keuken appatuur en vooral zeer professionle hulp van bemmel en kroon gisteren besteld vandaag geleverd bezorgers precies op de vooraf afgesproken tijd kan niet beter.

Jet 12-08-2021

Goede prijs-/kwaliteit voor mijn aankoop (vriezer voor in de schuur). Hoewel bij bestelling werd aangegeven dat de vriezer op voorraad was, bleek dit toch niet het geval. Ik heb ze vervolgens zelf gebeld. Afspraak voor begin september ingepland. Tot mijn verrassing kon de vriezer toch sneller geleverd worden (drie weken eerder). Zojuist de vriezer ontvangen. Keurig in de schuur geplaatst. Vooraf tijdblok van drie uur gekregen. En half uur van te voren SMS dat ze onderweg waren.

Rick 12-08-2021

We hadden een goede ervaring bij B&K, dus we zijn weer hier uit gekomen voor onze nieuwe Siemens koelkast. Erg prettige info via de medewerker gekregen, en de bezorging is ook prima verlopen. We zijn erg tevreden met deze winkel.

marta 12-08-2021

Ik ben geattendeerd door een familielid op de firma Bemmel en Kroon voor de aankoop van een wasmachine. Ik ben zeer tevreden omdat alles liep op rolletjes; de informatie online was zeer goed en ook de aankoop ging heel makkelijk. Ik heb zelfs telefonisch contact gehad waarin ik nog verdere informatie kreeg. De wasmachine is keurig geleverd op de afgesproken tijd; ik werd ook steeds op de hoogte gehouden over het tijdstip waarin het gebracht zou worden.

Hans Martens 12-08-2021

We hebben een gaskookplaat besteld bij Bemmel enKroon. Deze kwam geheel volgens afspraak de volgende dag binnen. Helaas had de gaskookplaat een klein productie foutje. Omdat ik deze graag toch wilde monteren omdat de oude gaskookplaat reeds afgevoerd was en het foutje van dien aard was dat wij er mee konden leven kregen wij een aanzienlijk percentage van de aankoop som terug gestort.
Kortom wij waren zeer tevreden met Bemmel en kroon.
Overigens waren zij ook nog de goedkoopste van alle verkoop punten. Knap dat zij dan toch zulke goede service hebben.

Een aanrader!!!

Hans en Gea Martens

Vries De Martin 12-08-2021

Goede informatievoorziening en wat beloofd is wordt ook na gekomen. De wasmachine en droger mooi en netjes geplaatst en de oude meegenomen. Een aanrader.

Schakeltje 12-08-2021

Magnetron besteld bij Bemmel en Kroon en dit als zeer goed ervaren. Duidelijke site, goede prijs. Levering ging top. Op het afgesproken tijdstip met een extra aankondiging kort voor de feitelijke levering. Erg fijn.

y 12-08-2021

goede voorlichting en goede service. Goed meegedacht en een onderdeel (watersafe voor stekker) was eerst meegeleverd, was uiteindelijk niet nodig en meteen vd rekening afgehaald. keurig op tijd geleverd.

Ad 12-08-2021

Kwam bij zoeken naar specifiek model wasdroger op de website van de voor mij totaal onbekende maar zo te zien best grote firma Bemmel-Kroon terecht. Prima foto's en specificaties van het product. Makkelijk door de site navigeren en bestellen. Via mail meteen bevestiging en factuur toegestuurd gekregen + gegevens over levering.Datum en tijdstip van levering goed aangekondigd (via mail en telefoon) en volgens afspraak verlopen. Dit tevreden.

Karin 12-08-2021

Bestellen ging snel, levering ook. Vriendelijke mannen, machine goed aangesloten en oude mee retour. Goed geregeld 👍

AH 12-08-2021

Top! ‘s avonds combi-magnetron besteld, de volgende dag in huis en de oude direct mee retour. Aanbevolen!

Son&Sitz 12-08-2021

Na eerdere goede ervaring zijn wij terug gegaan voor de aanschaf van een nieuwe wasdroger. Weer uitstekend geholpen, er werd goed geluisterd gevolgd door een goed advies. Belangrijk: zonder te pushen of aan te dringen om te kopen.
Nadat we besloten hadden te kopen, heeft de verkoper gezorgd voor levering en plaatsing zonder extra kosten.
De wasdroger is de volgende dag geheel conform afspraak geleverd. Zeer tevreden.