Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

doen wat zij beloven! 04-01-2022

Mijn combimagnetron gisteren ontvangen. Na installatie de magnetron uitgeprobeerd en die werkt goed! Nu nog de oven uit proberen, maar ik neem aan dat deze ook goed werkt! De combinatie is makkelijk schoon te maken en het kookboekje is in het Nederlands in tegenstelling wat in de reviews vermeld wordt en dus niet alleen in het Frans.

Vanian 04-01-2022

Snelle bezorging, vriendelijk personeel maar niet betrouwbaar wanneer het moest.

Zo had ik afgesproken dat de monteurs terug zouden komen de volgende dag om alles in orde te maken. Nou bleek de afspraak nog niet eens ingeland te zijn terwijl ik telefonisch meerdere keren bevestigd heb gekregen en gerustgesteld werd dat ze zouden komen.

Dit is onacceptabel, vooral als je een baby hebt waar de was van gedaan moet worden.

Cees Verhaert 04-01-2022

Snelle levering. Netjes neergezet door Dynalogic. Duidelijke en snelle communicatie. Door Corona was helaas geen bezoek aan de winkel mogelijk. Op advies van Bemmel en Kroon een nieuwer type Siemens genomen (WM14N275NL) omdat die trommel beter was voor de was. Ruime trommel, Maakt erg weinig geluid. Bediening is eenvoudig. Was komt wel wat vochtiger uit deze machine dan bij onze vorige.

Rochana 04-01-2022

Helaas is binnen 2 jaar het fornuis van mijn moeder kapot gegaan. Het binnenglas plaat van de oven is tijdens het gebruik kapot gegaan waardoor er meerdere onderdelen van de oven kapot zijn gegaan. Helaas weigert Bemmel en Kroon om met een gepaste oplossing te komen en bieden ze mijn moeder alleen aan om de ovendeur op de kosten van mijn moeder te vervangen of ze willen het fornuis kosteloos ophalen. Er is duidelijk bewijs dat zij er niks aan kan doen dat dit is gebeurd. En toch schuiven ze de schuld bij mijn moeder dat het haar eigen schuld is omdat ze gebruik heeft gemaakt van de oven. Ik neem aan dat je daarom een fornuis met een oven koopt om daar gebruik van te maken? Ik mag van een wonder spreken dat er verder niks ernstigs is gebeurd. Als verkoper moet je wel je verantwoordelijkheid nemen als je een product levert met een defect erin. Klantenservice en dit bedrijf krijgen van mij daarom een 1, zelfs dit is teveel op dit moment.

Bemmel en Kroon 04-01-2022

prima service. De wasmachine werd keurig geleverd en geïnstalleerd. een pootje was niet stabiel afgesteld.

HB 04-01-2022

Prima productie assortiment en scherpe prijzen. Daarnaast ben ik zeer tevreden over het installatie bedrijf die de afzuigkap netjes hebben geïnstalleerd. Ook de communicatie was uitstekend.

D.A. Parlevliet 04-01-2022

De belofte voor 22.00 besteld volgende dag in huis klopte niet. Maar dat zal door de periode rond oud en nieuw komen.
Toch een vlotte levering en nieuw duidelijke afspraken.

Mark 03-01-2022

Super informatieve webshop met scherpe prijzen. Op 31 dec besteld en maandag 3 jan geleverd

Mark 03-01-2022

Duidelijke webshop. Even gebeld of het artikel op voorraad is en wat de levertijd dan is. Prima geholpen. Enkel leek de koeriersdienst heel flexibel en zelfs op zondag (eerst aangeboden mogelijkheid) te bezorgen, echter werd dat op zondag geannulleerd (beetje slordig), maar op maandag keurig geleverd.

Linda Spil 03-01-2022

Top service: Snelle en duidelijke communicatie, gebruiksvriendelijke wasmachine , stipte levering en mooie prijs

Jacco Folkersma 03-01-2022

Goed telefonisch bereikbaar en krijg deskundig advies, snel geregeld en prima prijzen!

Roberto di Gregorio 03-01-2022

Product was op voorraad en snelle levering met up to date informatie om het pakket te volgen. Bestelling was op tijd geleverd.

Alberto 03-01-2022

Zeer toegankelijke website, ook kundige en vriendelijke klantenservice.
Scherpe prijs, snelle bezorging, top!

Bianca van Dongen 03-01-2022

Fantastische service! Wasmachine zou 4-1 bezorgd worden. De 30e bleek ‘s avonds pas dat we de 31e toch thuis konden zijn. Direct Bemmel & Kroon gebeld en ze hebben direct geregeld dat de wasmachine de volgende dag al bezorgd werd. Wat ons betreft echt super klantvriendelijk!!

D. Messchaert 03-01-2022

LG koelkast besteld op 1 januari op zondag 2 januari geleverd. Continu op de hoogte gehouden worden van het bezorg moment. Super geregeld!!

R de Haan 03-01-2022

Prima levering, na contact met de uitstekende klantenservice , de levering 1 dag uitgesteld, vlot te woord gestaan, en daarnaast voldoet het aan alle eisen. Kortom een aanbeveling waard.

Fred 02-01-2022

Snelle levering tegen een zeer concurrerende prijs. Voor een kleine vergoeding werd de zware wasmachine op zolder geplaatst en de oude afgevoerd.

Ruud 02-01-2022

Op 20 dec Bemmel en Kroon gebeld, inductie plaat ontploft. Apparaat van 1 1/2 maand oud ontploft en geen gas en geen voorzieningen om te koken., net voor de kerst. Ze gingen het met spoed doorgeven aan inventem. Nogmaals in de week gebeld omdat ik gewoon werk en ook uit mijn werk trek in een warme hap hebt en het gezin ook. Geen reactie van Bemmel en Kroon gekregen om een alternatief aan te bieden voor de kerstdagen.
Het is totaal een duur grapje geworden om een paar keer een maaltijd voor 5 personen te laten bezorgen omdat er geen alternatief was.
Ik heb het apparaat bij Bemmel en Kroon gekocht en niet bij inventum vandaar dat ik de service van hen had verwacht maar helaas.
Zeer teleurgesteld over hoe dit voor de kerstdagen opgepakt is.
Groet Ruud

St. Jago 02-01-2022

Hele goede service. Op oudjaarsdag om 15.30 uur, een halfuur voor sluiting nog uitgebreid goed advies gekregen en een hele goede deal. De oven is 2 dagen later, ja op zondag 2 januari, zelfs al thuisgebracht
Ik ben er super blij mee. Wel bedankt.

Eddy 02-01-2022

Levering van vaatwassers is op dit moment een probleem. Gebeld met Bemmel en Kroon en gevraagd of de CL836MM op voorraad was en verkoper heeft mij hierbij perfect geholpen. Gelukkig nog op voorraad en binnen een uur alles geregeld. Eindelijk iemand die de moeite neemt en klantgericht te werk gaat. verkoper super bedankt voor je hulp.

Moos 02-01-2022

Wat een fantastische service! Op nieuwjaarsdag bestel je een nieuwe vaatwasser en op 2 jan (zondag!) wordt ie thuisbezorgd! En alerte verkoper belt je na als je een foutje in de e-mail adres hebt gemaakt .! Niets dan goeds over dit bedrijf en zijn bezorgservice!💪👍

A. Versluis 02-01-2022

Ik ben heel blij met de snelle levering van de wasmachine. Een goede prijs ten opzichte van de Mediamarkt. Secuur werk!

Gerrit van Barneveld 02-01-2022

Een Siemens Espresso koffieapparaat gekocht online, keurig als vermeld geleverd, werd tussentijds op de hoogte gehouden van het bestelproces, zeer duidelijke uitleg over de machine, kortom een Topzaak! Zeker een aanrader hier keukenapparatuur te kopen.
Verder zeer tevreden over mijn aankoop.

Monique 02-01-2022

Goedkope producten en goede service. Een medewerker was erg behulpzaam toen ik er online zelf niet uitkwam.
Producten werden binnen het afgesproken tijdsblok geleverd, waardoor ik niet de hele dag thuis moest blijven. 40 minuten voordat de producten geleverd werden kreeg ik een sms. De levering werd tot in mijn keuken bezorgd, wat ik heel erg prettig vond.
De producten zelf zitten nu nog in de dozen, ik kan dus (nog) geen mening geven over de werking van de apparaten.
Kortom; een aan te raden site.

E.H. Cabenda 02-01-2022

Goede ervaring met de shop bij onze vorige bestelling. De aantrekkelijke prijs van het bestelde. De klantvriendelijke behandeling telefonisch en de snelle afhandeling en aflevering. DE keuze van de datum van levering. Goede en overzichtelijke website.