Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Rob 26-01-2022

Nou, da's ook eens lekker. Amerikaanse koelkast gekocht bij Bemmel & Kroon. Het was de goedkoopste die we via Kieskeurig konden vinden en dan ook nog eens een goede kwaliteit van site. Vraagje gesteld over de email en binnen 1 uur een antwoord. Alles keurig de volgende morgen afgeleverd, dus prima in orde. Fijn dat dát ook kan.

Mario Verhaeg 26-01-2022

Transparante communicatie over prijzen en levertijden. Supersnelle reactie in het aankoopproces.

Hans van Cruchten 26-01-2022

Prijs kwaliteit is super. Bestellen super eenvoudig en klantvriendelijk. Levering snel en naar behoren. Zeer toegankelijk bedrijf met betrouwbare reviews. Kortom zeer content.

Rob Westerman 26-01-2022

Flexibel meedenken bij een mislukte overgang van gas naar inductie kookplaat, aanpassen van bestelling zonder discussie en directe restitutie van teveel betaalde verschil voor de inductie.
Goed advies over maatvoering beschikbaarheid en bijzonder attente en snelle telefonische reactie.

Jesper 26-01-2022

Super service! Makkelijk om een keuze te maken via de site, goede en duidelijke webshop.
Oven werd erin gezet door een service bedrijf en dat was ook helemaal top. Super bedankt Bemmel en kroon met onze mooie oven die er prachtig ingebouwd zit

Pascal 26-01-2022

Bestellen via de site was makkelijk en overzichterlijk. Vragen over een product werden snel beantwoord en ook toen bleek dat ik een foutje had gemaakt met een typenr werd dit erg snel opgelost.
Helaas voor mij was het 2e product wat ik had besteld niet op voorraad en zat er een lange levertijd op waar ik zelf naar moest informeren. Dit had ik graag op voorhand willen weten en niet na een aantal dagen/week nadat ik de bestelling geplaatst had. Het ene product kon namelijk wel direct geleverd worden, en het andere niet.

John O 25-01-2022

Gisteren 24-01-2022 een vaatwasser besteld. Deze was op voorraad en kon meteen geleverd worden door de heren van Dynalogic.
Netjes afgeleverd en na ontvangst een mail ontvangen voor een Ideal betaling. Dat ging prima ook hadden we eerst afgesproken om via de PIN te betalen. Heb twee keer contact gehad met de klantenservice waar bij ik even in de wachtrij zat maar daarna correct en goed geholpen. (Binnen 24 uur geleverd. TOP)

Oscar 25-01-2022

Telefonisch contact gehad. Vriendelijk en goed geïnformeerd. Email verkeer daarna ging snel en was duidelijk.
Uitlevering vaatwasser via een distributeur die je goed informeert (eerst tijdvenster van 2 uur, daarna 30 min).

M.T. 25-01-2022

Mooie (internet)winkel met veel keuze. Vriendelijk personeel en goed geholpen. (Telefonisch ivm corona sluiting van de fysieke winkel).
Enige minpunt is dat er niet duidelijk aangegeven stond dat er geen snoer en stekker bij geleverd werd, maar ook dit is netjes opgelost.

Jan Angevaare 25-01-2022

Prima service en vriendelijke verkopers die ook behulpzaam en deskundig zijn

Mw. Aertssen 25-01-2022

Wij hadden in ons vakantiehuis ook de wasmachine en droger bij Bemmel en Kroon besteld. En de levering was ruim voor de kerst, maar toen was het water nog niet aangesloten. Met de kerst was het water aangesloten en na de kerst wilde ik mijn nieuwe aankoop uitproberen. En direct bij de eerste poging om de wasmachine te starten kwam deze met een fout melding. En ook naar meerdere pogingen bleef dit zo. Met Samsung gebeld, en toen bleek er intern iets serieus mis te zijn. Toen Bemmel en Kroon gebeld en wat denk je de volgende dag kreeg ik mijn nieuwe wasmachine in huis. Wat een super service. Zeer blij mee.

Lex Ebbe 25-01-2022

Hele prettige winkel en aardig personeel, de oven die ik gekocht had was niet op voorraad.
Na een paar weken werd ik gebeld dat de Siemens oven er was en de dag erop gelijk geleverd netjes op tijd.
Zeer tevreden over de service.

Anz 25-01-2022

Zeer vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Had zelf iets fout gedaan bij het bestellen maar door Bemmel en kroon netjes opgelost. De bezorgers waren vriendelijk en hebben het oude apparaat mee teruggenomen terwijl het niet bij de voordeur klaarstond. Top bedrijf!!!

Stephan 25-01-2022

Goede duidelijke website, makkelijk besteld, goede prijs, snelle verzorgde levering, al met al een aanrader

Gert 25-01-2022

De echte quooker voor de laagste beste prijs, snel geleverd met een logische track en tracé

JHS 24-01-2022

goed en vakkundig professioneel personeel
keuze groot en veelzijdig
aflevering is ook pro

Aad v 24-01-2022

Makkelijk om via de webwinkel van Bemmel en Kroon te bestellen en vervolgens hebben zij mijn diepvriezer keurig en op tijd bij mij thuis bezorgd .

Sabine 24-01-2022

Bemmel en Kroon heeft mij deskundig advies kunnen geven bij het uitzoeken van mijn was droog combinatie.
Daarnaast zijn ze ook zeer flexibel met de levering.

Marcel 24-01-2022

Super snelle en correcte levering van onze bosch koel/vries combinatie. Gisteren einde dag besteld en binnen 24u geleverd! Ik kon prima de zending in de gaten houden waar de chauffeur reed zodat ik toch gewoon nog even snel een boodschap kon doen. Ze waren samen met wehkamp de goedkoopste maar met wehkamp bezorgd met DHL en daar had ik geen goede ervaring mee. Dus volgende keer "Bemmel en Kroon die doen het gewoon" 👍🏾🥳

jolanda 24-01-2022

ik kom al jaren bij Bemmel en Kroon en heb hier dus al meerdere artikelen gekocht en of het nu om een aankoop van €100 is of €1000 de service in de winkel is altijd goed met een goede uitleg word er meegedacht welk artikel het beste bij je past en als er toch een probleem is word dit snel door hun opgenomen en word er samen naar een goede oplossing gezocht dus kan ik zeggen ja dit bedrijf is een aanrader

Gregor Dackus 24-01-2022

Contactueel goed geregeld. Door omstandigheden, die niet aan het bedrijf zijn toe te schrijven, heb ik tot twee keer toe een nieuwe afwasmachine moeten ontvangen. Geen gedoe, bellen en hup de dag erna werd direct een nieuwe geleverd. Goed bereikbaar, begripvol en daad bij het woord.

debruin 23-01-2022

Snelle reactie via de mail. Nog niet alles voorradig, maar de artikelen die wel voorradig waren konden al wel bezorgd worden. Gisteren aangegeven dat het zo snel mogelijk bezorgd mocht worden en vandaag de artikelen al binnen. Fijn systeem om te kunnen volgen hoe laat ze ongeveer bij je zijn. Wij zijn erg tevreden.

Gerrit 23-01-2022

Supersnelle levering en heel aardige bezorgers. Product ziet er goed uit! Makkelijk zelf te installeren.

Jaco 23-01-2022

Goede prijs/kwaliteitverhouding, snelle en nette service. In de buurt, dus korte transportafstand.

Dennis 23-01-2022

Bemmel&Kroon super bedankt voor de snelle en fijne levering van onze nieuwe LG Amerkaanse koelkast, ziet er goed uit en zijn er super 😀 blij mee!! Tot de volgende X 👍