Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Freek 07-06-2022

‘s avonds mijn inbouw combimagnetron besteld en de volgende dag om 15.30 uur gebracht.
Dus zeer snelle bezorging!De bezorgers waren heel beleefd en brachten de magnetron helemaal naar binnen.Ik ben over deze winkel zeer tevreden.

Tevredenklan456 07-06-2022

Keurige website met snelle verzending. Helaas was de bezorging niet goed gegaan, de oude wasmachine werd door het vervoersbedrijf (wat niet van deze website zelf is) niet meegenomen omdat er geen opdracht voor zou zijn. Direct gebeld met Bemmel&Kroon, nu wordt deze de volgende dag opgehaald. Wel erg vervelend, maar in ieder geval snel opgelost door de klantenservice. Nu hopen dat het morgen inderdaad goed en snel is afgehandeld!

Arnold 07-06-2022

De site is goed te gebruiken en zeer gebruiksvriendelijk. Via google bij Bemmel & Kroon terecht gekomen omdat zijn qua prijs 150,00 goedkoper waren als een andere site en goede reviews hebben. de levering vond plaats op de afgesproken dag en door een vriendelijke bezorger. Het apparaat is in goede staat ontvangen en ben er erg blij mee.

Hans H. 07-06-2022

Toen vorige week de wasmachine (20 jaar) de geest gaf wist ik al wat ik wilde hebben. Bij Bemmel & Kroon was deze voorradig en de recensies van de winkel waren goed. Dat bleek terecht! Vandaag de machine op tijd geleverd en keurig en netjes geïnstalleerd. Een aanrader dus.

Nol 07-06-2022

Apparaat was keurig verpakt en de bezorging was exact op tijd geleverd. Bezorger was heel behulpzaam en vriendelijk.

Herman Deinum 07-06-2022

Via google bij Bemmel & Kroon uitgekomen, prima kwaliteit / prijsverhouding voor mijn nieuwe wasmachine en oven / magnetron combinatie. perfecte aflevering volgens afspraak !! geen enkel minpunt te bekennen, dit bedrijf hoort bij de top !!! mijn eventuele volgende aankopen gaan via deze webshop winkel.

D 07-06-2022

Overzichtelijke site, afspraken worden nagekomen en er wordt behoorlijk nauwkeurig aangegeven hoe laat er bezorgd wordt, erg handig. Bezorgers vriendelijk,behulpzaam en snel.

Mark 07-06-2022

Goed bereikbaar. Vakkundig advies; ook telefonisch weet je direct dat degene die je aan de lijn hebt weet waar hij het over heeft. Gegeven advies is ook niet zozeer gebaseerd op maximaal winst maken, maar op maximaal resultaat voor de klant. Ook al betekent dit dat de klant goedkoper uit is. Dit geeft een vertrouwd gevoel!
Verder duidelijk proces van bestellen en vlotte levering.

Peter 07-06-2022

Goede prijzen, zeer correcte afhandeling.
Snelle levering door goed gekozen koerier.
Zeer tevreden!

A.Tan 06-06-2022

Goede en snelle service
Ik ben zeer tevreden
Koop hier wel vaker spullen 😁

Ed van B 06-06-2022

Duidelijke website en bovenal concurrerende prijsstelling. Snellere levering dan verwacht.

Karen Jansen 06-06-2022

Ze waren netjes op tijd. De wasmachine netjes geïnstalleerd en de oude meegenomen. Het waren vriendelijke mannen. Dus een tevreden klant

Emile de Heer 06-06-2022

De levertijd van de oorspronkelijk bestelde kookplaat werd zo lang, dat we genoodzaakt waren om een andere kookplaat te kiezen. Na montage bleek de geinstalleerde kookplaat krom. De installatie monteur weet dat aan de hellingshoek van het aanrecht. Toen ik dat controleerde met een waterpas, bleek de hellingshoek van de kookplaat identiek aan de hellingshoek van het aanrecht. We zijn dus niet tevreden met de geleverde kwaliteit van deze kookplaat van € 800.

Sandra 06-06-2022

Wat een goede service. Ik kreeg gelijk iemand aan de telefoon die mij uitstekend hielp en de bezorging was de volgende dag goed geregeld. Volgende keer koop ik weer bij deze winkel.

Harry 05-06-2022

Had een specifieke vriezer elders besteld maar die bleek niet op voorraad en leverancier van die webshop kon niet aangeven op welke termijn deze geleverd zou worden. Vandaar even gezocht en bij Bemmel en Kroon bleek deze op voorraad. Voor de zekerheid even gebeld en ik hoefde vervolgens niet eens de order in de webshop op te voeren. Dat ene belletje was genoeg en nadat ik de betaling had bevestigd die ik via email kreeg ontvingen we de volgende ochtend al de nieuwe inbouw vriezer. Fantastsisch geregeld. Overigens vond ik de inbouw instructie van Siemens wel een soort raadsel of puzzel maar daar kan Bemmel en Kroon natuurlijk niks aan doen.

berens 05-06-2022

we kregen een snelle service in de winkel, we hebben nauwelijks gewacht. Ook was er een goede uitleg en duidelijkheid. Als we kozen voor zelf installeren van de vaatwasser kon de vaatwasser vlot bezorgd worden. vrijdags gekocht, dinsdags gebracht. wilden we de installatie laten doen, dan zou het wel 3 weken duren voor ze kwamen. Dat bleek, maar wel tevreden over deze winkel. Ook eerder al eens voor bemmel en kroon gekozen.

RobertoEagle 05-06-2022

Snelle levering en prima communicatie. Scherpe prijs.
Optie om extra garantie bij te kopen, terwijl die er af fabriek al bij zit.

Diana 04-06-2022

Afzuigkap gaf een code aan. Telefonist hielp mee uitzoeken, zocht voor mij uit of het artikel wat vervangen moest worden ook dichterbij besteld of opgehaald kon worden ( ivm tijd en kosten besparing). Alsnog artikel bij bemmelenkroon besteld.
Prima service, correcte en eerlijke behandeling.

Wassink 04-06-2022

Goede info op hun website, s'middags besteld, de volgende dag al bezorgd (zaterdag). De bezorgers brachten de combimagnetron (BKI1096581) zelfs tot in de keuken en namen de oude weer mee, chapeau! Ook de tijdsblokken die we via mail kregen was prettig zodat we niet de hele dag hoefden te wachten.

Kees Laurijssen 04-06-2022

Prima proces. Snel geregeld en perfecte bezorging. Telefonisch goed bereikbaar.

Kees van Vliet 04-06-2022

Bestelling makkie en levering volgens afspraak. Erg prettig dat dit ook op zaterdag kan. Bezorgers van Dynalogic waren prima jongens. Dit is mijn derde artikel die ik via Bemmel en Kroon laat bezorgen, voorgaande waren ook uitstekend. Over product en garantie kan ik niks melden.

Kloppie 04-06-2022

Prettig geholpen en snelle reacties via mail op offerteaanvraag of andere vragen.
Prijzen liggen echt lager dan bij andere bedrijven.
Snelle levering van producten.
Heel tevreden.

Johan van Oevelen 04-06-2022

Probleem met huidige vriezer, kapot….
Gisteren om 13.00 uur besteld en vandaag om 11.00 uur keurig geplaatst en oude vriezer mee retour
We kunnen weer gaan inruimen
Top geregeld

Karin 04-06-2022

De goedkoopste optie. Zeer snelle levering, maar de levering was een uur te laat en werd beschadigd bij het in huis zetten. Bemmel & Kroon gebeld en ie regelen gelijk reparatie. Dus fijne service.

Annemieke 03-06-2022

Zeer fijn geholpen alle afspraken zijn keurig nagekomen. De bezorgers kwamen keurig op tijd en hebben heel netjes een wasmachine van zolder gehaald en een nieuwe geplaats.