Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Cornelis Basoski 10-06-2022

Geen enkel probleem om te leveren wat ik wilde: een koel-, vriescombinatie die al geruime tijd dienst had gedaan vervangen door een nieuw exemplaar. Gewoon, vanzelfsprekend geen enkel probleem. En nu staat ‘ie al op z’n plek. En ook nog een vaderdagprijsje! Ja! Ze spannen de kroon!

Simone 10-06-2022

Wasmachine besteld, die werkt naar behoren. Snel en goed geleverd. Zeer tevreden.

Hans Kouwelaar 10-06-2022

We bespraken de onduidelijke levertijd. We maakten een afspraak over de aankoop met de afspraak dat als het product elders kon verkrijgen ik dit zou doen. Was geen probleem, verkoper had hier begrip voor, maar wel werd afgesproken dat ik dan zou bellen. Alles keurig verlopen verder, de levertijd bleef beperkt en een tussentijdse prijsverhoging werd niet berekend. Verder levering volgens afspraak. Kortom een tevreden klant.

Ron 09-06-2022

Ik had keukenapparatuur bij de k**kenl**ds (=concurrent) besteld maar daar ging helemaal wat mis zodat ik de bestelde apparatuur niet kon installeren op de dag dat de keuken geplaatst werd. Ik heb toen gezocht op de apparaten die ik besteld had en kwam via Internet uit op Bemmel en Kroon. Ze hadden alles op voorraad (zelfs een combi magnetron wat ik bij de concurrent besteld had en wat nog weken zou duren voordat die geleverd werd) en heb de bestelling geplaatst op vrijdag middag, deze bestelling hebben ze in minder dan 24 uur geleverd op de volgende zaterdag zodat alsnog de keuken volledig en compleet geïnstalleerd kon worden. Gewoonweg super! Vooral in deze tijd waar de levertijden lang zijn. Mijn vrouw had ook telefonisch contact gehad en werd ook super en vriendelijk geholpen door de desbetreffende medewerker.

Jo Buts 09-06-2022

Duidelijke omschrijving en super prijzen.
In vergelijking met andere winkels springt deze er absoluut boven uit.

adrie 09-06-2022

lg amerikaanse koelkast gekocht goede prijs snelle levering en service bij aflevering

G.Egging 09-06-2022

Heel goed geholpen netjes en snel juiste uitleg gehad en wordt met je meegedacht.
Dus een perfecte behandeling.
Aflevering thuis was ook prima je wordt goed en kort op de hoogte gehouden van afleveringen.

Ferenc Ober 08-06-2022

Goed, betrouwbaar, duidelijk, makkelijk bestellen en alles conform afspraak.

Diny kompanje 08-06-2022

Blij met deze kook plaat .zeer tevreden over het bedrijf Bemmel en kroon .goed geholpen door de medewerker .
Kreeg duidelijke informatie .

Sonja 08-06-2022

Prima begeleiding bij aankoop via telefoon. Er is goed met ons meegedacht. Goederen zijn netjes thuis afgeleverd.

Kurt S. 08-06-2022

Eerste ervaringen met deze leverancier. Perfecte correspondentie en snelle levering in België ! Top !!

JakobJ 08-06-2022

Goede prijs, goede service, snel geleverd volgens afspraak. Erg fijne winkel. Was voor mij een alternatief voor een grote duitse dozenschuiver die bijna alle speciaalzaken om zeep heeft geholpen. Fijn dat Bemmel & Kroon ook concurrerende prijzen heeft en daarnaast ook nog service biedt. BKI1097197

railscard 08-06-2022

Beste prijs voor een wasmachine die ik kon vinden. Zeer snelle levering en installatie.

Ton 08-06-2022

Duidelijke site, ruime keuze en leuke prijzen. zeker als er een aanbieding bij is. Bezorging was uitstekend. 2 hardwerkende en vriendelijke mannen hebben de zware machine geplaatst.

Danny H. 08-06-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle verzending en ontvangst zoals het hoort te zijn.

Mark 08-06-2022

telefoon werd direct opgenomen, bestelling kon ik direct plaatsen en de dag erop vond de levering al plaats. Meer dan tevreden.

Bernadette Posno 08-06-2022

Bemmel en Kroon spant gewoon de kroon.
Goede producten van kwaliteit.
Met de zeer duidelijke gegevens van bezorging en stipt op tijd !!
Service en garantie is uitstekend.
De beste prijzen ook nog uitgerekend !
Voor alle artikelen in en rond uw woning.

Ja echt. De klant is koning !!

F. Baks 08-06-2022

De shop heeft een ruime sortering en wij kwamen voor de aanschaf van een nieuwe wasmachine en een droger.
De voorkeur ging uit naar Miele, omdat we er goede ervaring mee hebben.
De verkoper was vriendelijk en de uitleg omtrent de beide machines was zeer goed en duidelijk en we hebben dus beiden machines gekocht met de meest recente nieuwtjes. Geen zeeppoederluchtjes meer. En een warmtepompdroger. Heel veilig.
Ook over de bezorging aan huis, één al lof. Keurige heren die zelfs mijn vloertje schoonmaakte. Complimenten.
En de oude machines hebben we gedag gezegd.

Bas 07-06-2022

Op zoek naar een nieuwe vaatwasser hebben ze ons bij B&K super snel en correct geholpen. Ze wisten precies welke vaatwassers in onze inbouw paste. Levering was snel en de montage vakkundig.

Patrick 07-06-2022

De prijs en levering van de E-kookplaat waren uitstekend. Voor de perilux aansluiting had ik graag aanvullende informatie gehad. De bijbehorende accessoire was een kabel met stekker. De kabel kon niet vervangen worden en kon alleen de nieuwe en de oude kabel koppelen. In plaats van de kabel had een stekker voldoende geweest. Dat had goedkoper geweest en een nettere oplossing geweest. Mijn vraag of de stekker al gemonteerd kon worden vanuit B&C kreeg ik beantwoord met: "u kunt a 99,- de plaatsingsservice bestellen". Voor het aanzetten van een stekker die ook in de winkel geplaatst had kunnen worden een niet redelijk aanbod.

ton 07-06-2022

Een inductiekookplaat op 06-06 besteld en 07-06 al in huis, dat noem ik nog eens zeer snelle service als je bedenkt dat 06-06 ook nog eigenlijk een feestdag is! Top bedrijf!

C. Bartels 07-06-2022

Wij zijn zeer tevreden met de aanschaf van een vaatwasser bij Bemmel en Kroon . Correcte levering en goeie uitleg bij de aankoop.

Jeanette 07-06-2022

Super vriendelijk aan de telefoon, en goed geholpen want was blij dat ik door de snelle levering de volgende dag nog "iets" uit de vriezer kon redden maar helaas zat er een probleempje bij de vervoerder waardoor alsnog alles in de kliko verdween, dus zo'n bon zou wel heeeelll leuk zijn, dan kan ik de vriezer weer vullen 😅

Wick 07-06-2022

Uitstekende service en levering. Een ander model besteld die ik met spoed nodig had. Bleek niet op voorraad, na 1 belletje meteen een passende oplossing geboden. Met dit soort service onderscheiden zij zich van de grootgrutters. Plaatsing met oog voor detail en zelfs geholpen met het tillen van de droger. Super bedrijf!

J. van de Graaf 07-06-2022

Site met goede gebruiksvriendelijkheid, een fijne shop. De levering keurig volgens afspreek en binnen tijdslot dat we door hebben gekregen per sms. Ordernummer BKI1097244