Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Koper 17-08-2021

Snelle levering van de was machine. Echter de 20. € installatie heb je snel zelf verdiend. Het waterpas stellen werd niet gedaan dus moest ik dat zelf nog doen. Opmerking van de bezorger” dat hoeft niet meer tegenwoordig”.
Het kiezen van accessoires kan beter op de site

darell 17-08-2021

In tegenstelling tot anderen heeft bemmelenkroon geen voorbehoud op het tijdig leveren vanwege corona. De levering was ruim op tijd en goed te volgen. De prijzen zijn doorgaans lager dan waar ik gebruikelijk mijn bruingoed bestelde.

laura 17-08-2021

veel artikelen op voorraad en snel leverbaar, snelle service en goede telefonische bereikbaarheid

G. Asveld 17-08-2021

Wij hebben gekozen voor jullie, omdat het advies zeer kundig is. Dankzij het advies hebben wij voor jullie gekozen voor onze Miele vaatwasser. De levering was door jullie zeer sneld.(Dus geen handmatige afwas hoeven te doen😄) Leendert bedankt. Wij zijn er blij mee, super gelopen.

Wolf 17-08-2021

Shop gevonden via het internet. Super goede en snelle service. Levering ook heel erg snel. Alles top!!
Heel erg fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Ga zo door :-)

Annemarie 17-08-2021

Zeer goede service. Vriendelijke bezorgers. Binnen de afgesproken tijd geleverd. Top bedrijf.

MJV 17-08-2021

Goede en snelle service tegen concurrerende prijzen. Bij onverhoopte uitgestelde levering wordt naar een oplossing gezocht waardoor deze toch op tijd geleverd kan worden.

M. den Uijl 17-08-2021

Soepele bestelling, soepele bezorging, product was niet op voorraad (en zou dat ook niet meer komen) en kregen kosteloos een beter/duurder alternatief. Bezorging super gedetailleerd te volgen en mooi klein tijdvak

danker 16-08-2021

Prettige website, duidelijke informatie, het is prettig om de bezorgdag te kunnen kiezen; de bezorging en installatie verliepen prima, veel humor en werkplezier bij de bezorgers, erg gelachen.

Wim 16-08-2021

Prima, gewoon zoals het hoort. Geen loze belofte afspraken die men niet na komt. Gewoon doen! Prima

Harm 16-08-2021

Duidelijke site, scherpe prijs. Geleverd wat besteld is, compleet en snel! Beter kun je niet wensen.

Johan 16-08-2021

Prima geholpen nadat ik een foutje had gemaakt in de bestelling.
Levering prima te volgen via track en tracé en keurig volgens afspraak geleverd.

MYT 16-08-2021

Nette afhandeling zowel het digitale deel alswel de bezorging.
Een kleine oneffenheid op de aankoop werd netjes en tot volle tevredenheid afgehandeld. Ik beveel deze shop zeker aan

Koen Hollenberg 16-08-2021

Er werd meermaals vermeld wanneer de bestelling zou binnenkomen. Half uur van te voren bericht gekregen wanneer ze exact zouden komen. Ideaal

Bokkie 16-08-2021

Door de informatie op de site een snelle beslissing kunnen maken. De levering was ook binnen een dag.

B. Hekkema 16-08-2021

Niks mis mee. Zeer ruime keuze. Duidelijke website en de volgende dag al afgeleverd.

G A Rijkeboer 16-08-2021

Prima prijs en levering na telefoontje binnen de afgesproken tijd en plaatsing door vriendelijke bezorgers

Richard 16-08-2021

Prima service bij aankoop via de winkel. Alles snel geregeld en een afspraak gemaakt om nog dezelfde week onze gekochte vaatwasser to mogen ontvangen. Vriendelijke bezorgers die hun afspraken nakwamen.
Aan te raden als bedrijf om te kopen, bepaald door service vooraf t/m de levering aan huis.

Arnaud 16-08-2021

Very quick delivery, service has been very efficient and the product I was looking for in stock

Irma,ron 15-08-2021

Wij zijn super tevreden over jullie zowel de site als de snelle en goede levering super tevreden.

Kitty 15-08-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding en goede tijdige bezorging. Mogelijkheid bezorgingstijdstip te kiezen.

Michel van der Kroon 15-08-2021

Zeer snelle levering de inbouw gaskookplaat die ik had besteld was niet voorradig heb toen om een andere type gevraagd en deze kon ik makkelijk om laten boeken en werd de volgende geleverd. Zeer aardige medewerk(st)er

Ellen 15-08-2021

Allereerst werd ik bij mijn vorige aankoop van een afzuigkap al heel prettig geholpen en nu weer bij mijn keuze van een inductiegasfornuis. Het fornuis dat ik uitgekozen had was niet in de winkel aanwezig ,maar kon wel geleverd worden. Voor het aansluiten werd de firma Ajtec ingeschakeld .
Zowel de levering als aansluiting werd op één dag gepland .Dat verliep uitermate correct en soepel.

Corrie 15-08-2021

Prettig en snel oplossing geboden voor mijn kapotte vriezer. Ben ook zeer tevreden over de installatie.

Henk Hadderingh 15-08-2021

Zaterdag besteld, zondag al ontvangen, de inductie kookplaat voldoet aan alle verwachtingen.

Goede informatie vooraf en een zeer nette prijs.
Kortom zeer tevreden over Bemmelen en Kroon, fijne winkel om zaken mee te doen