Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Van Langen 21-03-2022

Ik had al goede ervaring bij een eerdere aankoop. Nu had ik nog wat vragen over een koelkast voor in de garage en werd telefonisch snel en deskundig geholpen waardoor ik een goede keuze kon maken. Duidelijke communicatie. Levering binnen één dag.

C.R.G. Koppejan 21-03-2022

We werden vriendelijk te woord gestaan, kregen duidelijke uitleg en een goed advies. Ondanks dat we de winkel op een (drukke) zaterdag bezochten hadden we niet het gevoel dat we "gehaast" geholpen werden, in tegendeel.

Crista 20-03-2022

Meerdere winkels bezocht maar niemand had wat op voorraad. Bemmel en Kroon wel volgen sde website. Na telefonisch contact bleek ook dat de volgende leveren zelfs haalbaar was.
Het ging om inbouw apparatuur. Aan de telefoon supergoed geholpen en direct de bestelling telefonisch kunnen plaatsen. De volgende dag alles binnen, alles past en ziet er top uit.

An Deckers 20-03-2022

Gisteren eenvoudig online een nieuwe wasdroger “Beko DH8736RX0” besteld bij Bemmel & Kroon. Vandaag is het apparaat door hun super snelle levering bezorgd en keurig geïnstalleerd, en werd de oude wasdroger meegenomen door de bezorgers.
Wat een geweldige oplossing, dat mijn kapotte droger op deze wijze na 10 werkjaren ingewisseld kon worden op een zondag. Scheelt zoveel extra stress in onze werkweek! Dank Bemmel & Kroon en bezorgers voor de geleverde service!

Evelien 20-03-2022

Goede kwaliteit product en de installateur denkt met je mee een rekent reeële tarieven.

Peter Wassenaar 20-03-2022

Bijzonder toegankelijke en duidelijke website. Het is handig dat de juiste combinaties van apparatuur worden gepresenteerd zodat je zelf niet alles bij elkaar hoeft te zoeken en te checken.
Alles wat we bestelden werd in de beloofde termijn afgeleverd. Bemmel en Kroon verzorgde via een partner ook de installatie. Alles top

Dikke 10 voor Bemmel & Kroon! 20-03-2022

Zeker aan te raden! Duidelijke webshop, snelle levering. Ze doen wat ze zeggen. Mijn wasmachine deed niets meer, met een gezin met sportende kinderen niet te doen en enorm balen. Prijstechnisch was deze site keurig en ook vandaag besteld morgen geleverd, echt GOUD! Werd steeds keurig op de hoogte gehouden van de levertijd dmv diverse sms-jes. Zo wisten we precies hoe laat de machine geleverd werd en het klopte nog ook! Volgende keer bestellen we zeker weer bij Bemmel&Kroon!
ps bestellingnummer BKI1076019

Dikke 10 voor Bemmel & Kroon! 20-03-2022

Geert 19-03-2022

Fijn geholpen door de webshop, maar aanzienlijk minder in de fysieke winkel.

Familie de Vries Sneek 19-03-2022

Warmtepomp droger gekocht. Wat een super service. Je kunt ook nog handelen over de prijs en wordt heel aardig geholpen. Wanneer ze gaan leveren wordt je om het uur op de hoogte gehouden wanneer dit gaat gebeuren. 10 minuten van te voren bellen ze of je daadwerkelijk thuis bent. Ze nemen zelfs je oude spullen mee retour. Mijn advies top bedrijf wat hun afspraken nakomt. Kopen maar zeg ik. Fam. De Vries uit Sneek.

Jeannet Hoogwerf 19-03-2022

Goedenmiddag. Prijstechnisch een goede keuze. Zeer nette jonge mannen die de wasmachine aan hebben gesloten. Wisten waar ze mee bezig waren. Goede uitleg en test programma aangezet. Oude wasmachine mee terug genomen. Alles keurig verzorgd.

H. De Jong 19-03-2022

Uitstekende service, snel en accuraat, fijn geholpen en afspraak nagekomen!

Jeroen76 19-03-2022

Onlangs bij Bemmel & Kroon een prachtige Siemens StudioLine combimagnetron gekocht. Al vanaf het eerste moment een goed gevoel bij deze winkel. Ik heb een paar keer gemaild met vragen, en kreeg telkens snel, duidelijk en vriendelijk antwoord. Ook werd mij een hele nette prijs aangeboden. Bij mijn bestelling was de levertijd vanuit Siemens nog onbekend, maar toch kwam hij redelijk snel binnen. En pas op dat moment hoefde ik te betalen. Vervolgens kreeg ik een mail met een link waarmee ik zelf de gewenste bezorgdag en tijd kon kiezen. Dat kon zelfs al de volgende dag! De oven kwam keurig verpakt en in perfecte staat aan en werd bezorgd door heel vriendelijke bezorgers. Ik zal een volgende keer weer met vertrouwen bestellen bij Bemmel & Kroon.

Erik Verstralen 18-03-2022

Onze vorige wasmachine ook bij Bemmel & Kroon gekocht. Toen goed geholpen en nu weer. Super snelle service, keurig afgeleverd op afgesproken datum en op de plek geïnstalleerd.

F.Bakker 18-03-2022

Snelle levering, een dag na bestelling al binnen!. Bovendien voor een concurrerende lage prijs aangeboden.

Ruud kloos 18-03-2022

Zoals gewoonlijk snel en goed. Prima aflevering zojuist. Keurige chauffeurs. Top,👍👍

Alain 18-03-2022

Goeie service, heldere communicatie en alle afspraken keurig nagekomen. Een apparaat dusdanig vertraagd dat ik zonder gedoe een ander apparaat kon kiezen. Levering verliep soepel, top ervaring.
Dank!
BKI1051539

Nick 18-03-2022

Snelle, nette service en levering plus een goede prijs van de Quooker, dus zeker een aanrader om bij Bemmel en Kroon te shoppen!!

Hugo 17-03-2022

Levering uitgesteld omdat product niet voorradig was. Na mailcontact nieuwe leverdatum gekregen.

Naomi 17-03-2022

Heel fijn geholpen door Matthijs! Wij moesten midden in de lockdown, inclusief alle mega tekorten aan apparaten, onze keuken apparatuur regelen. Gelukkig al wat bekeken in november en aan Matthijs voorgelegd wat we zochten en wat mogelijk was om te leveren. Hij had meerdere opties, dacht goed mee en had fijne suggesties. Ook waren de prijzen beduidend beter dan bij de concurrenten en werden we goed op de hoogte gehouden van wat wanneer beschikbaar was. Enige waar we lang op moeten wachten is de oven maar dat is onze eigen keuze en we krijgen vanzelf een melding hierover.
De winkel in Cruquius is zeker aan te raden!

Arzu 17-03-2022

Hele fijne shop, duidelijk omschrijvingen en reviews. Snelle levering. Super blij met mijn aanschaf🥰

Loes Otten 17-03-2022

Woensdagavond bestelling geplaatst (koel/vriescombinatie inbouw) en donderdagochtend bezorgd! Echt top. Site is helder en eenvoudig en je wordt meerdere keren op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling. 10 minuten voor levering werd ik ook nog gebeld dat ze eraan kwamen. Hier ga ik vaker bestellen, aanrader.

mark 17-03-2022

beste prijs voor warmtepompdroger, goede communicatie omtrend bestelling en levertijd.

Jonas 17-03-2022

Duidelijke communicatie, snelle levering en dat binnen een schappelijk aangegeven tijd. Geen onzin van 'we komen tussen 08:00 en 22:00'. Gewoon netjes tussen 09:15 en 12:15. Lekker zo!

Ingrid 17-03-2022

Duidelijke website en personeel is erg behulpzaam en vriendelijk! Ook de aflevering is prima geregeld, je wordt prima op de hoogte gehouden en waren ook precies op tijd!!!