Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

ET 27-09-2021

Vlekkeloze verkoop en levering. Zeer goede service. Mooie winkel en vriendelijke personeel.

G.Jansen 27-09-2021

Gewoon prima. Duidelijke website, makkelijk besteltraject. Keurige prijs voor het gekozen product. En de levering verliep ook zoals gezegd en zoals het hoort.

Zoutman 27-09-2021

Op zoek naar een volautomatische koffiemachine zijn wij uitgekomen bij de firma Bemmel en Kroon. Onze vragen zijn vakkundig beantwoord, waardoor we zijn overgaan naar aankoop van deze machine. Binnen 24 uur is onze machine geleverd naar volle tevredenheid. Door de professionele opstelling van deze firma drinken we nu heerlijke verse koffie.

Henk Kroon 27-09-2021

Alles is supersnel en correct afgeleverd, het helpt ook als er 2 fantastische transporteurs op tijd bij je voor de deur staan, de nieuwe plaatsen (1e et.) en vervolgens zonder morren de oude machine meenemen..., chapeau!

Lucienne 27-09-2021

Duidelijke communicatie en lagere prijs vergeleken met andere webshops.
Klantvriendelijk; besteld produkt was niet meer leverbaar en ik kreeg nieuwere duurdere versie voor dezelfde prijs als het product wat ik had besteld.

Lisette 27-09-2021

Ruim opgezette winkel in Cruqius. Bel wel eerst op om te vragen of ze het betreffende artikel in de showroom hebben staan voordat je erheen gaat voor niets.Aardig en behulpzaam personeel zowel in de winkel als via de telefoon. Denken met je mee en luisteren goed naar de klant.

B. van Rijn 27-09-2021

Alle contacten ervaren wij als zeer prettig en worden afspraken nagekomen. Klant kan alles nauwkeurig volgens en kiezen voor kwaliteit. Hadden geen betere keus kunnen maken.

SaLiH Celik 26-09-2021

Zoals beschreven ook geleverd, aardige bezorgers. De oude hebben ze ook meegenomen. Mooie kwaliteit en lekker in gebruik

Karin 26-09-2021

Altijd weer goede service bij Bemmel en qua prijzen altijd concurrerend , vandaar dat we altijd weer teruggaan. Ook de installatie via firma AJTEC verloopt altijd perfect.

Louise Haas 26-09-2021

Zeer tevreden.goed en duidelijke uitleg over wasmachine.de verkoper was zeer geduldig.
De jongens van de transpirt waren voorzichtig.en zeer vriendelijk en hulpvaardig👍👍👍

Simone 26-09-2021

Snel geleverd. Alles netjes neergezet op de plek van eigen keuze. Vriendelijke bezorgers.
Ordernummer. BKI1017977

Bemmel&Kroon 25-09-2021

Vinden dit een fijne site en er werd goed over nagedacht kon alles goed vinden dus een mooie site. Vooral het Vluggen leveren van de machine, het bedrijf dat de machine bracht was erg goed de chauffeur en bijrijder waren zeer vriendelijk het apparaat werd netjes op zijn plaats gezet en de oude weer meegenomen ook het afval dus wij zijn zeer tevreden en raden dit bedrijf zeker aan.

Omar 25-09-2021

Fijne en gebruiksvriendelijke website. Snel bestelling kunnen plaatsen. Prijzen vergeleken online en deze kwam als laagste uit de bus. Levertijd werd steeds bijgehouden en een kwartier voor tijd een sms ontvangen. Super service. Vorig jaar droger bij hen besteld en nu een wasmachine, zeer tevreden.

Rita 25-09-2021

In een woord geweldig
Komen afspraken na
Zijn bereid om goed advies te geven op top top

Dingle 25-09-2021

We hebben een Miele wasmachine en droogmachine besteld! Zeer scherpe prijs voor de combi, netjes dat ze maar 1x naar boven tillen en aansluiten rekenen!
Vanuit de verkoop zeer snelle afhandeling en juiste info.
De heren van Dynalogic hebben de machines keurig op de 2e verdieping geplaatst en oude machines weer mee genomen (die overigens 12 jaar geleden ook door Bemmel & Kroon zijn geleverd! Dank voor de perfecte service!

Oraz 25-09-2021

Inductiekookplaat met montage aangeschaft. Na paar dagen is het geplaats door een monteur. Alles was duidelijk, afspraken nagekomen en goede uitleg na montage. Ik ben zeer tevreden en raad iedereen aan.

W. v.d.Geest. 25-09-2021

Al tevreden sinds de jaren zeventig.Dat bewijst togwel dat we er alle vertrouwen in hebben en als het nodig is weer naar van Bemmel en Kroon gaan.

Inhens 25-09-2021

Terwijl bij anderen de promotie voor het artikel verlopen was, kon ik het artikel nog kopen aan de promotiepijs bij Bemmel & Kroon. Hoewel er op de site stond dat het artikel voorradig was, bleek uit de bevestigingsmail dat dat niet het geval was. Ik heb er vrij lang op moeten wachten, maar door de korting was het dit waard.

G.B. 25-09-2021

Samsung wasmachine gekocht (ordernummer BKI1018300). Snelle reactie gekregen op vragen, goede prijs, duidelijke emails en snelle levering. Helemaal top.

Bemmel & Kroon 25-09-2021

Om dat ik 27 jaar geleden een Miele wasmachine heb gekocht bij Bemmel & Kroon ,en nu pas is hij er echt mee uit gescheden .
Dus ben ik weer bij Bemmel &Kroon terug gekomen.

Sandip Vadher 25-09-2021

Het personeel is vriendelijk en de winkel heeft een grote hoeveelheid ingebouwde apparatuur voor fysieke verificatie.

Gerard mallee 25-09-2021

Fantastisch koffie machine met een goede concurende prijs. Bestellen gaat uitstekend en e.e.a conform de levertijd.

Wilma 24-09-2021

Prima service, perfecte levering. Vriendelijk personeel. De kieljast ziwt er prima uit. Even afwachten hoe hij functioneert.

MartvdB 24-09-2021

snelle levering voor een goede scherpe prijs, ordernr. BKI1016210
Gemakkelijk te bestellen via de online webshop, betaalgemak ook prima.

Elise 24-09-2021

Ik koos afgelopen woensdag voor een AEG wasmachine op de website van Bemmel en Kroon. Ik woon in Rotterdam en heb in het verleden slechte ervaringen gehad met een grote firma in Rotterdam.

Mijn bestelling BKI1018588 werd perfect verzorgd en op de afgesproken dag en tijd geleverd. Zij hebben de machine aangesloten en mijn Oude machine weer meegenomen, en alles ging heel vriendelijk. Halverwege de middag stopte de machine helaas en gaf een foutcode in het display. Daarop gebeld met AEG, maar zij konden mij niet helpen en plande een afspraak in voor een monteur voor over 14 dagen 😭 Daarop belde ik met Bemmel en Kroon, daar werd ik allervriendelijkst te woord gestaan, en serieus genomen, en het stelde mij gerust dat er werd gezegd dat wanneer het vanavond niet opgelost zou zijn, zij mij morgen een nieuwe machine zouden bezorgen en daarna werden telefonisch alle mogelijke oplossingen aangedragen, waaronder dat er mogelijk vocht op de bodemplaat zou liggen door transport. Daarop werd mij geadviseerd om de machine schuin te houden waardoor het vocht er uit kon. Dat bleek na een uurtje drogen de juiste oplossing te zijn. Chapeau voor de super klantvriendelijke dienstverlener, ouderwets goede bezorging : op tijd, en ouderwets goede klant service gerichtheid, echt een verademing !! Dank 🙏🏻