Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Erwin 24-07-2021

Beste prijs waarvoor we de inbouwkoelkast van Bosch konden krijgen. Snel en netjes in de keuken afgeleverd en het oude apparaat gratis retour genomen. Wat wil je nog meer? Met bijgeleverde instructies was deze makkelijk zelf te installeren.

Thomas 24-07-2021

Goede levering van Bemmel & Kroon. Helemaal naar boven getild en keurig op de plek gemonteerd. Erg blij met de goeie service

BKI1000036

brizeetje 24-07-2021

De bestelling liep heel gesmeerd. Ik had een vraag over mijn droger en die werd telefonisch beantwoord en ik kon ook de droger meteen bestellen. Ging prima, snelle bevestiging en met een link kon je betalen. Levering was ook snel, je werd goed op de hoogte gehouden over de tijd dat het apparaat geleverd werd. Alleen jammer dat er ondanks de 19,95 extra niets bij verteld werd. De heren waren zo klaar en ik zei wat snel, ja we zijn professionals was het korte antwoord. Voordat ik nog iets kon vragen stonden ze al buiten en bleef ik achter met de vragen. Beetje jammer want hoe wist ik nu of de handelingen voor het eerste gebruik van de droger door hun uitgevoerd waren. DIt kan wel wat beter denk ik.

George 24-07-2021

Na een eerste telefonische contact waarbij wij prettig en goed zijn geholpen hebben wij een wasmachine besteld.

Heel scherpe prijs, duidelijk bestelproces en goede leveringsinformatie. Levervenster is gehaald en een half uurtje voor levering kregen wij keurig een sms.

E.J.P. 24-07-2021

Mijn keuken, niet geleverd door Bemmel en Kroon, is enkele weken geleden opgeleverd. Echter zonder ovens, die waren niet bijtijds geleverd door de leverancier. Ik kreeg bericht dat het tenminste nog 2 maanden zal duren. Één telefoontje naar B&K deed mijn chagrijn hierover verdwenen: zij konden wel binnen een dag leveren en deden dat keurig. Chapeau!

Ruiter 23-07-2021

ik was op zoek naar een no-frost vriezer, en vond er één naar mijn zin op deze site, ik heb er nog over gebeld voor informatie en werd vriendelijk te woord gestaan, en een supersnelle levering s'middags besteld en de volgende dag in huis, en werd tot dat het bezorgd was, op de hoogte gehouden hoe laat ze kwamen bezorgen , ect. en keurig afgehandeld.

Naatje 23-07-2021

Ervaring met online bestellen is niet zo top. B&K medewerker om hulp gevraagd en hij hielp gelijk. Reserveerde voor mij (wat bij andere bedrijven niet voor je doen). Betaal link. Geleverd en geïnstalleerd op de juiste plek. Echt gestroomlijnd. Helemaal top.

Hilde Kempke 23-07-2021

Blij dat ik Bemmel en Kroon 👑 ontdekt heb. Spaar echt veel geld 💰 uit. Bestel binnenkort meer apparaten.

Sandy Hoopen ten 23-07-2021

Top behandeling in de winkel in Leidschenveen en zeer goede prijsstelling, daarom
zijn wij al jaren tevreden klanten van Bemmel&Kroon.
Vanmorgen werd onze nieuwe LG Amerikaanse koelkast geleverd.
Onze 2e via B&K alweer!
Wij bevelen iedereen aan om klant te worden van Bemmel&Kroon!

Sandy Hoopen ten 23-07-2021

Keurig geholpen bij de aankoop van onze 2e Amerikaanse Koelkast in de winkel in Leidschenveen en heel netjes afgeleverd door zeer behulpzame en vriendelijke bezorgers.
Een ding vond ik jammer, kreeg om 8.10 te horen wij zijn over 5 min bij u!
Maar ook fijn als ie dan ook is hoor.
Was door de winkel anders aangegeven; u wordt ruim van te voren gebeld😬
Maar wij zijn al jaren zeer tevreden klanten van Bemmel & Kroon. Dat blijven we zeker!
Top geregeld weer 👍👍👍

Ard Wassenberg 23-07-2021

Deze week besteld. Vanuit voorraad besteld. Zelf de dag gekozen. Keurige bevestiging. Aflevering perfect met track and trace. Op geleverde dag en tijdstip geleverd. Door 2 vriendelijke chauffeurs. Met 1 handeling het product afgeleverd. Gewoon TOP

Herman Ramnares 23-07-2021

Vanwege levering op eerste verdieping telefonisch overleg. Via mail foto's gestuurd, waarna werd bevestigd, dat levering na overleg met transportbedrijf helaas niet mogelijk was. Gekozen voor kleiner apparaat en via mail bevestiging ontvangen, dat levering wel mogelijk was. Vriendelijke medewerker. Keurige bezorging. Vanwege opgebroken straat vanuit een parallel lopende straat lopend over een deels opengebroken straat en stoep keurig een grote diepvrieskast op de eerste verdieping geleverd en het afgedankte apparaat meegenomen. Vriendelijke, keurige en professionele bezorgers.

Herman Ramnares 23-07-2021

Telefonisch afgestemd of apparaat op eerste verdieping geleverd kon worden. Via mail en foto's bleek dit niet mogelijk. Vervolgens kleiner apparaat gekozen en via mail bevestiging ontvangen, dat levering wel mogelijk is. Keurig en vriendelijke medewerker. Bezorging: Keurige bezorging. Vanwege opgebroken straat vanuit een parallel lopende straat lopend over een deels opengebroken straat en stoep keurig een grote diepvrieskast op de eerste verdieping geleverd en het afgedankte apparaat meegenomen. Vriendelijke, keurige en professionele bezorgers.

Valérie 23-07-2021

article reçu le jour annoncé, emballage nickel, livraison en Belgique, prix le plus bas . Bref, rien que du positif!

H. Wildemast 23-07-2021

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke en behulpzamer verkoper. Goederen door goed personeel geplaatst en behulpzaam.

J. H. 23-07-2021

Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken bij de aankoop van een wasmachine bij Bemmel&Kroon: van het begin t/m eind. Ik heb voor Bemmel & Kroon gekozen vanwege een overzichtelijke, gebruiksvriendelijke, duidelijke website, de voordeligste aankoop, een goed advies en service aan de telefoon en de levering was ook helemaal super doordat ik het tijdstip van de levering online kon volgen en de bezorgers ook nog eens 30 minuten van tevoren per sms lieten weten hoe laat ze kwamen. En de bezorgers waren vriendelijk en correct.

M.Beereboom 23-07-2021

Handig om via de website een keuze te maken. Daarna had ik telefonisch contact waardoor ik een volledig beeld kreeg omtrent mijn aankoop.De verzending en de installatie waren in no time geregeld. Kortom een snelle afhandeling van mijn aankoop.

Lesly 23-07-2021

Een dikke 10. Lange aanloopperiode gehad vanwege een nieuwbouwwoning. Vorig jaar de deal gemaakt maar gedurende dit jaar bij alle vragen of veranderingen keurig geholpen. Vaker gesproken met Theo en altijd duidelijk, behulpzaam en echt een snelle service! Afspraken worden ook nagekomen. Zeker aan te bevelen. Volgende keer bestellen we zeker nog eens bij Bemmel & kroon.

HAP 23-07-2021

Ik kende de firma Bemmel en Kroon niet, maar deze kwam met Google naar voren met een scherpe prijs bij het zoeken naar een combimagnetron. Blijkbaar bestelde nèt voordat ik op "Bestel nu" klikte iemand anders de laatste combimagnetron van het type CX4511C, waardoor de status van "Op voorraad" naar "Leverbaar" sprong. Bemmel en Kroon moest mijn bestelling blijkbaar nog bij de leverancier bestellen. Over de voortgang hiervan werd ik niet geïnformeerd en moest ik per mail om informatie vragen. Deze informatie kwam daarna heel snel, maar bij elkaar zou ik wel twee weken op m'n bestelling moeten wachten. Uiteindelijk kreeg ik bericht dat de combimagnetron een paar dagen eerder was binnengekomen en verliep daarna de levering weer vlot.

Gerrit 23-07-2021

prima webshop....ruim assortiment....snelle en goede service. Mooie zomeractie...

Ruud 23-07-2021

Prima service de goedkoopste na onderzoek bij kieskeurig en zeer snel geleverd

Zeer overzichtelijk in beeld gebracht door kieskeurig.
En product savonds besteld de volgende dag al geleverd

Karin 23-07-2021

Vorige maand een koelvriescombinatie en nu een vaatwasser. Volgens afspraak geleverd en kundig gemonteerd. Vriendelijke monteur - niets dan lof.

Marion 22-07-2021

Goede verkoper in winkel Cruquius en keurige bezorging op tijd en netjes geplaatst

J. C. Krijgsman 22-07-2021

Gedoe met de oude wasmachine: er moest een nieuwe komen. Website van Bemmen en Kroon viel op door helderheid van info en scherpe prijsstelling. Plus snelle levering en daar zijn we voor gevallen. Alle overzichtelijke vragen ingevuld, geen overbodige info wordt gevraagd (bijv leeftijd): lekker recht toe recht aan.
Toch iets vergeten en binnen een minuut een medewerker aan de lijn die zag dat we iets vergeten waren: top service!
Enig minpuntje: we konden niet met creditcard betalen.

Miranda 22-07-2021

Prima webshop, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Enige minpuntje dat er staat gratis bezorging en als je dan de bestelling plaats dan wordt er € 30,00 in rekening gebracht. Toen ik hierover belde, bleek dit een foutje in het systeem en werd dit keurig netjes opgelost