Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ce 28-10-2021

Duidelijke site. Goed gecommuniceerd toen de droger er niet meer was.
. Automatisch een nieuwer duurder type droger ontvangen voor dezelfde prijs.

Paul 28-10-2021

Via internet een zeer mooie bakplaat besteld een juweeltje.
Van begin vanbestellen tot levering aan huis steeds op de hoogte gehouden via mail echt super dit is een bedrijf wat zeker 100% betrouwbaar is .vriendelijk en prijs goed in 1woord een aanrader

Noemi 28-10-2021

Overzichtelijk bestellen, levering keurig op tijd, vlotte installatie en vriendelijk personeel. De heren hebben met ons zelfs een testwasje met de wasmachine gedaan, werkt allemaal prima

IJsbrand 28-10-2021

In de showroom zijn wij op een heel prettige en professionele wijze door de verkoper te woord gestaan.
De verkoper informeerde vooraf naar de wensen die wij hadden voor de aanschaf van een nieuwe wasmachine en warmtepompdroger en stelde daarbij ook aanvullende vragen. Vervolgens heeft de verkoper ons diverse alternatieven in de showroom getoond die binnen ons wensenpakket vielen maar heeft ook alternatieven laten zien. Bij elk apparaat kregen wij een duidelijke toelichting met vermelding van eventuele voor- en nadelen.
De wasmachine en warmtepompdroger konden binnen twee dagen worden geleverd en geïnstalleerd, hetgeen bijzonder plezierig was aangezien de oude wasmachine sinds enkele dagen defect was. De prijzen van de apparatuur waren al zeer concurrerend maar werden door een speciale aanbieding nog interessanter.
De bezorging en de installatie, dat werd gedaan door twee vriendelijke heren, verliepen netjes en vlekkeloos. Via twee trappen moest de nieuwe apparatuur naar de zolderverdieping in de woning worden gebracht en tegelijkertijd werd de oude (zeer zware) apparatuur vanaf de zolderverdieping omlaag gebracht en meegenomen.

J. Palm 28-10-2021

Het artikel, een Bosch afwasmachine, was zoals het op de site stond op voorraad en kon de volgende dag al geleverd worden. Prima dat dit klopte (op andere sites staat dit dan ook maar als je belt is de machine niet leverbaar).
Bij de bezorging een dag later was één van de bezorgers heel klantvriendelijk en zette de machine even in de woonkamer neer. Dit moest hij echter alleen doen, zijn collega plantte de machine gelijk achter de voordeur en liep gelijk weg. Ik snap de formule tot achter de voordeur maar iets klantvriendelijker kan het wel.

Henri 28-10-2021

Zowel de site als in de winkel hebben we duidelijke uitleg gekregen. Snelle levering van het bestelde product. Vriendelijk personeel en de bezorging ging vlot.

Yamina 28-10-2021

Goede service, vandaag besteld morgen in huis. Tijd van bezorgen is goed te volgen. Kortom top service!

Jordy 28-10-2021

Ik bestelde een vaatwasser vanwege het toch niet passen van de oude in de nieuwe keuken. De bestelling ging makkelijk en door het niet meer uitleveren van de het gevraagde model, kreeg ik een upgrade naar iets luxer model! Dit zonder te vragen als service! Daarnaast werd ik goed op de hoogte gehouden van de levering en werd hij keurig over de drempel in huis gereden. Al met al al meerdere malen een uitstekende ervaring gehad met Bemmel en Kroon!

Erna 28-10-2021

Zeer goede en vakkundige hulp bij het helpen uitzoeken, via internet en telefoon , welke afwasmachine past als vervanging voor ons oude apparaat.
Netjes en vakkundig ingebouwd door de monteur.
Dit is ons tweede apparaat dat wij via Bemmel en Kroon hebben aangeschaft en tot nu toe zijn wij zeer tevreden ook I.v.m. de lage prijzen.

Lizet van Vianen 28-10-2021

Super geholpen aan de telefoon. 2 apparaten besteld 1 apparaat was achteraf uitverkocht. Ik heb voor dezelfde prijs de upgrade gehad, zonder dat ik daarom hoefde te vragen. Bemmel is een aanrader heel klant vriendelijk scherpe prijs

Jan 28-10-2021

Makkelijke site om het juiste product te vinden. Verder is het assortiment groot.
Er werd snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het moment van levering.

Francien 27-10-2021

Wij zijn erg goed en klantvriendelijk geholpen en geen vraag was re gek!! Levering ging ook heel netjes, van te voren gebeld met tijdsindicatie en mooi, netjes en secure binnen gebracht. Geen beschadigingen oid

Moeks 27-10-2021

Het artikel was makkelijk te vinden op de website. Duidelijke omschrijving.
Snelle en correcte levering

Tineke 27-10-2021

Wat een goede service zowel in de winkel als de bezorging….meedenkende medewerkers

Ton 27-10-2021

Duidelijke website. Offerte en order proces verliep zeer snel. Bijna binnen 1 uur reponse op alle vragen. Levertijd was lang maar dat was bij alle leveranciers en een algemeen probleem tgv COVID-19

Arthur 27-10-2021

Prima geholpen aan de telefoon, ook de website is prima om tot een goede keuze te komen.
Vaatwasser werd de volgende dag keurig afgeleverd.

jackb 27-10-2021

Duidelijke informatie op de site over de diverse mogelijkheden. Kon direct leveren ( wat ook is gebeurd) tegen een aantrekkelijke prijs. Apparaat werd keurig in huis afgeleverd en het oude apparaat meegenomen.
Minpuntje was dat er geen mail is verstuurd over tijdstip van levering.

Hay 27-10-2021

De afspraken helemaal nagekomen. De bezorging was ook precies te volgen. de bezorgers krijgen ook een extra pluim.
Omdat wij iewat hulpbehoevend zijn reden ze de vriezer nog door 2 deuren wat een hele klus was. Onze welgemeende dank hiervoor.

H. Stok 27-10-2021

Op tijd, netjes geleverd en geplaatst. Oude koelkast meegenomen inclusief verpakkingsmateriaal.

Linda 26-10-2021

Ik kwam voor uitleg van een wasmachine. Erg duidelijke uitleg gehad en verschil gezien tussen de mogelijkheden. Professionele benadering.

M de Vries 26-10-2021

Vandaag is onze nieuwe koelkast geleverd een Inventum. Mooi strak design, wij zijn in de winkel wederom goed geholpen, zaterdag besteld en op dinsdag de koelkast netjes bezorgd.
Ook hebben wij dit jaar een Vaatwasser en Warmtepompdroger van Bosch laten bezorgen, vorig jaar toevallig een wasmachine, alle keren netjes geholpen en zeer snel geleverd!! Wij zijn tevreden over Bemmel en Kroon!

Kees 26-10-2021

Goede en duidelijke website. Beste prijs. Duidelijke en snelle communicatie (mail) en levert een andere wasmachine (opvolger van de bestelde versie) voor dezelfde prijs. De beloofde kassakorting a 50,- euro gaat er dan ook nog vanaf. In de avond besteld, de volgende ochtend geleverd. Doen wat ze beloven. Top !

Sake 26-10-2021

De wasmachine die ik had uitgezocht bleek helaas niet leverbaar, maar mij is na overleg een zelfs nog betere geleverd. Die is netjes en volgens strak schema bezorgd en aangesloten. Soepel en prima contact, eerst telefonisch met de serviceafdeling, daarna met de mannen die het allemaal naar de tweede verdieping moesten slepen. Heel tevreden!

Jan Berends 26-10-2021

Naar volle tevredenheid een inductie kookplaat besteld en gekocht.
Super snelle levering tegen de goedkoopste prijs in de markt. Daarbij ook nog eens perfecte communicatie over het moment van levering. Mijn complimenten!
Jan Berends

Anton 26-10-2021

Vanwegen ruime sortering en vakkundige verkopers.
Eerder ook al naar tevredenheid meerdere witgoed apparatuur aangeschaft. Mooie ruime winkel.