Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Van Haaster 14-09-2022

Snel geleverd, flexibel met afspraak (konden een deel al eerder brengen. Netjes de afzuigkap laten installeren. Ordernr*****

BK 13-09-2022

Goede prijs en snelle levering!
Zodra ik weer wat wil aanschaffen zal dat hoogstwaarschijnlijk weer hier zijn.

Klarie 13-09-2022

Snelle communicatie via de mail en snelle en goede levering! Site is ook erg overzichtelijk.

Silvana 13-09-2022

Je wordt goed geholpen. Goede service. Fijne online winkel bel ze altijd. Leggen alles uit. Al vaker hier spullen gekocht. Bezorging gaat ook altijd vlekkeloos. Zeer tevreden.

Angela 13-09-2022

Snelle levering, mijn vriezer werd netjes afgeleverd door supervriendelijke bezorgers die alles deden om een goede service te verlenen... kortom topzaak!!

Peter Starrenburg 13-09-2022

Vlotte en deskundige bediening. Zeer uitgebreid assortiment. Snelle levering. En een goede prijs.

A. Z. 13-09-2022

Al meerdere keren apparaten gekocht en zeer tevreden. Altijd goede prijs. In eerste instantie ander apparaat besteld. Volgende dag zonder probleem om kunnen zetten. Bezorging via track & trace precies volgens tijd.
Netjes afgeleverd.

Bernard 13-09-2022

Alles verliep prima, eenvoudige bestelling, prompte levering binnen 24 uur, duidelijk tijdslot.
Kortom bijna niets op aan te merken, enige minpuntje voor mij is dat een creditcard betaling niet mogelijk is.

JvD 13-09-2022

Goed advies in onze zoektocht naar een nieuwe inbouw koel-vriescombinatie. Uiteindelijk ook volgens afspraak bezorgd en geinstalleerd!

Jan 12-09-2022

Ik heb geen fysiek contact gehad met de winkel en gisteren per internet besteld en vanmiddag al geleverd dat is in geval van een defecte vriezer erg fijn ! We hebben alles er nog in bevroren toestand in kunnen doen . Hulde!

Erik Verkade 12-09-2022

duidelijke communicatie en goede service. Hele aardige, goede, kundige monteur

E.Stam 12-09-2022

Ik was tot de laatste bestelling zeer tevreden over Bemmel & Kroon maar het bezorgen en met name installeren van de bestelde wasdroger ging niet goed. De aanvankelijk aangeven levertijd tussen 16:00 en 18:00 werd uiteindelijk 19:00 uur. De bezorgers gaven aan dat ze de wasdroger niet wilde aansluiten op de waterafvoer want dat was niet echt niet handig ondanks dat ik wilde en hiervoor ook extra materiaal had besteld. Ik heb dit toen zelf maar gedaan. Verder namen ze het verpakkingsmateriaal ook niet mee terug want dat moesten we maar een paar weken bewaren ingeval de wasdroger terug gestuurd moest worden. Droger werkt verder prima maar voortaan maar bestellen bij Coolblue

Stephan 12-09-2022

Het heeft even geduurd maar de droger en wasmachine zijn binnen. Later dan gepland. De wasmachine was namelijk stuk gevallen en moesten hierdoor langer wachten op de spullen.

Kan gebeuren maar helaas geen goedmakertje door middel van accessoires of iets. (Miele wasmiddel / flacons)

Verder prima afhandeling.

Marion 12-09-2022

Deze shop kwam als goedkoopste uit de beoordeling van Kieskeurig. Op zich is alles prima verlopen. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden via mail en sms. Het enige jammere was dat de bestelling pas twee dagen later bezorgd werd dan de eerste gecommuniceerde leverdatum. Dit bracht wat spanning omtrent mijn afleveradres.

Bernard de Vries Robles 12-09-2022

Prima webshop, heldere teksten. Echter niet altijd accuraat wat betreft levermogelijkheden. Dit bedrijf heeft zijn automatisering op orde en klantenservice. Alles werd snel bevestigd, en toen bleek dat een onderdeel van de bestelling pas in november leverbaar zou zijn geen probleem om dat onderdeel te laten vallen. Bevestiging direct ontvangen en ook de nieuwe factuur na aflevering correct ontvangen. Levering geschiedde via een extern service bedrijf. Ook prima op orde en men komt de afspraken na.

Caroline Zwagemaker 12-09-2022

Ik kwam via mijn zoektocht naar een geschikte inductie kookplaat op de site van Bemmel en Kroon terecht. Ik ben zeer tevreden over de service van Bemmel en Kroon. De actieprijs was een mooie aanbieding. Daarnaast heb ik de service, ondanks de enorm lange levertijd die buiten de invloedssfeer van Bemmel en Kroon lag, als prettig ervaren. Snelle reactie op vragen en vriendelijk personeel wat meedenkt in oplossingen.

Henk 12-09-2022

Na het bestellen keurig geïnformeerd over levertijd, extra kosten, beegeleiding juistheid keuze peroduct.
Het installerende bedrijf heeft de koelkast netjes gemonteerd, de monteur gaf veel nuttige informatie, de kosten aan montage en extra werk was zeer marktconform.

Petra Oostra 12-09-2022

Bemmel & Kroon heeft fijne en overzichtelijke website (foto's & info) waarbij ik makkelijk mijn bestelling kon doen voor mijn wasmachine. Bij aanpassing aan de bestelling kon ik de Klantenservice makkelijk bereiken, zelfs op zaterdag avond!
Klantenservice ook overdag goed te bereiken. Ik vind de levering en afhandeling ook een 10 waard! Via diverse emails word je goed op de hoogte gehouden op welke dag (op aanvraag) en welk tijdstip er geleverd wordt. Heel fijn. Daarnaast bestelde product ook naar volle tevredenheid in gebruik genomen!

Dirk 11-09-2022

Al jaren kopen wij bij Bemmel & Kroon. Deze keer een nieuwe droger ( DH1122514 ) prima advies en levering binnen een dag ( op zondag )

JdMApd01 11-09-2022

Vanwege scherpe actie weken vriezer gekocht. Heb al vaker bij Bemmel en Kroon gekocht en heb er goede ervaringen mee. Makkelijk zoeken op de site door verschillende filter mogelijkheden. Bestelling ging lekker snel en vriezer is via zelf te kiezen afspraak geleverd. Verpakkingsmateriaal en oude vriezer meegenomen. Wel tegen betaling van 25 euro, maar vriezer is dan ook op gewenste plaats neergezet. Aansluiten mocht niet omdat vriezer eerst 24 uur in rust moest zijn.

Steur 11-09-2022

Op zoek naar een nieuwe droger kwam ik op de site van Bemmel en Kroon terecht.Duidelijk en overzichtelijk en ook nog eens 50 euro korting dit weekend.
Dus gelijk besteld en vandaag al, op zondag , afgeleverd met een update hoe laat hij gebracht werd!! Half uur van te voren de precieze tijd! Helemaal geweldig!

Jurgen 11-09-2022

Zaterdag ging onze wasmachine stuk. Bemmel en Kroon had een mooie aanbieding voor een nieuwe Siemens. Rond 18:00 op zaterdagmiddag besteld en Zondag om 13:00 draait ons eerste wasje al. Bestel- en afleverproces heel soepeltjes met duidelijke info. Hopelijk gaat de nieuwe wasmachine weer heek wat jaartjes mee.

C Joosse 11-09-2022

Duidelijke internet site. Scherpe prijs . Correcte levering en op tijd. De machine werkt perfect

M.Dettmer 10-09-2022

Zo duidelijk en bijzonder geholpen, hele goede informatie over onze inbouwoven met magnetron, en na eerst telefonisch contact, meteen een goede offerte aangeboden gekregen via de mail, vandaar dat we meteen de volgende dag naar de zaak zijn gegaan, en de bestelling geplaatst en de volgende dag al geleverd. Super Bedankt, Mooier kunnen ze het niet maken. Bemmel & Kroon in Cruquius Bedankt.

B Vlasma 10-09-2022

Een koelvriescombinatie besteld. Deze werd keurig de volgende dag geleverd. Vriendelijke chauffeurs en je kan de levering precies volgen met track en trace zodat je niet de hele dag thuis moet wachten op de levering.