Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Wim de Schipper 14-02-2022

via de Consumentenbond kwam ik bij deze on-line winkel terecht en op za besteld kon onze wasmachine zelfs al op zondag 13e worden afgeleverd, maar toch maar voor de Valentijnsdag de 14e gekozen en met de Track en Trace code werden steeds preciezer geïnformeerd over de tijd van levering en de aflevering kwam zelfs nog iets vroeger dan verwacht en het was voor de mannen een hele sjouw van en naar de zolder en de wasmachine moest daar zelfs nog over de balustrade, maar de mannen vertrokken weer met een brede glimlach toen ze de klus geklaard hadden en ze hebben het heel netjes gedaan met goede overdracht! Chappo!

Gerry Schulten 14-02-2022

Zeer deskundig en correct te woord gestaan. Ze hebben waargemaakt wat ze beloofd hadden.

PJ 13-02-2022

Prachtige nieuwe Miele WCR890WPS wasautomaat gekocht. Aanvankelijk zou de leverdatum in week 19 liggen. Netjes een mail of ik hier echt op wilde wachten. Dat wilde ik wel. Maar plotseling alles in stroomversnelling: ineens 5 dagen na bestellen op zondag geleverd! Prima bezorgd en neergezet waar im het wilde (2 hoog).

Ga in de toekomst hier zeker vaker bestellen!

Lock 13-02-2022

Snelle en fijne service, zowel telefonisch als via de chat. Een wasdroger gekocht voor zeer aantrekkelijke prijs, deze werd de volgende dag al geleverd! Oude droger werd netjes meegenomen. Kortom: super fijne (web) winkel!

Linda Elferink 13-02-2022

De medewerkers in de winkel zijn erg vriendelijk en behulpzaam, dat geldt ook als je Bemmel en Kroon belt. Wij hebben daar een koelvriescombinatie gekocht voor in de schuur incl. extra service. De bezorgers hebben de koelvriescombinatie in de schuur gezet, geen uitleg of iets dergelijks, terwijl ze zeker niet onvriendelijk waren. Ze hebben onze oude koelvriescombinatie (deze stond buiten al voor ze klaar) over onze tuinklinkers naar hun vrachtwagen gesleept. Hierbij brak overigens een pootje af. Nadat de heren vertrokken waren, hebben we zelf de combinatie waterpas moeten zetten en wat van de achtermuur naar voren getrokken, omdat bij het lezen van de gebruiksaanwijzing eigenlijk de bijgeleverde afstandhouders gebruikt hadden moeten worden om te zorgen voor voldoende ventilatie. Kortom, ik weet niet waar de extra service in zat, maar zeker niet bij aflevering en plaatsing.

Leonie 13-02-2022

Supersnelle levering met handige track&trace. Product in goede staat netjes tot binnen geleverd!

S van asten 13-02-2022

Prima geholpen voor de aanschaf van inbouw oven. Goed bereikbaar zowel via mail als telefonisch

Trijntje 12-02-2022

Zeer kundige en vriendlijke verkoper die ons duidelijk adviseerde over de aankoop van een amerikaanse koelkast.

Pauline van der Putten 12-02-2022

Ik vind het super dat, terwijl het artikel bij diverse winkels uitverkocht is en mij een duur alternatief wordt aangeboden, Bemmel en Kroon het gewoon op voorraad heeft en het binnen 24 uur bij mij in Harderwijk afgeleverd is. TOP!!

Kim 12-02-2022

Super fijne service van Bemmel en Kroon. Ook als je de bel mist ;-) ik was druk aan het poetsen toen de mannen van de bezorging aan de deur stonden. Helaas de bel niet gehoord. Een belletje naar Bemmel en Kroon en het werd direct opgelost. Dag later gelukkig toch nog de apparatuur in ontvangst kunnen nemen. Goed geregeld!

M.Trouwee 12-02-2022

De koel/vriescombinatie staat en werkt. Het is voor een alleenstaande heel praktisch. Hoef niet meer te bukken om iets uit de koelkast te pakken. Had extra betaald om het uit te pakken en waterpas te laten zetten. Uitpakken is gedaan na mijn protest, maar waterpas zetten moest ik zelf doen. Ziet u het voor u? Iemand van in de 70 jaar? Meneer was bang dat er iets aan zou komen. Het is dat ik protesteerde.....
Ik ga ervan uit dat het apparaat het blijft doen. Aan mij zal het niet liggen. M.vr.gr.

Miek 12-02-2022

Nooit meer! Een waardeloos bedrijf. Al 3 x een wasmachine gekomen. Helaas nog steeds geen wasmachine aangesloten. En dan de communicatie. Gewoon schandalige behandeling! Dat dit tal van vrije dagen kost is voor hen geen enkel probleem.

Perry 12-02-2022

Super service.. zelfs twee weken na de aankoop nog korting gekregen toen de vaatwasser in de aanbieding was. Installatie ook netjes. Alles bij elkaar zeer tevreden

Nico Vreeswijk 12-02-2022

Verkoop adviseur geeft gedegen advies en ze doen wat ze beloven.
Prima service

Ramon 12-02-2022

Goede prijzen en op tijd geleverd.
Enige opmerking is de sms van de transporteur. Die lijkt verdacht veel op de verschillende pishing appjes die ik regelmatig krijg. Ik had het nummer al geblokkeerd.

Kirsten Hendriks 12-02-2022

Snelle service en levering van mijn nieuwe wasmachine BKI1064368. Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en je kunt de chauffeur bijna live volgen. Bezorgers waren vriendelijk en eea was binnen een paar minuten afgehandeld. Nog niet eerder van Bemmel en Kroon gehoord maar dit was een top ervaring

Geert 12-02-2022

BKI1064366 Echt een mooie prijs betaald voor de nieuwe wasmachine het scheelde echt veel geld.
Netjes op tijd geleverd maar bij de leverancier ging t niet zoals ze zeggen.
Ik kreeg geen update en kreeg geen bericht van ze dat ze eraan kwamen zodoende moest ik thuis blijven tot ze kwamen

Prima geregeld..! 12-02-2022

Online een Bosch wasdroger gekocht met bestelnummer529624. Online met gemak gisteren gekocht en vandaag geleverd door Dynalogic. Mijn 21 jaar oude wasdroger had het begeven en is direct na het plaatsen van de nieuwe meegenomen, Perfect geregeld en uitgevoerd door Bemmel&Kroon en Dynalogic . Vanaf de online aankoopdatum tot en met de levering prima op de hoogte gehouden via email en SMS...

dirkplas 11-02-2022

Product was duidelijkheid en snel te vinden op de site. Prijsopgave gevraagd per e-mail en heel snel mooi aanbod gekregen. Levering was snel de volgende dag. Goed gevoel overgehouden van aankoop.

Rob en Corina 11-02-2022

Top winkel,alles gaat volgens afspraak, de bezorging was ook geweldig wat ons betreft een aanrader om daar je aankoop te doen !👍👍👍

KristaPatrick 11-02-2022

Ongeveer 3 jaar geleden een wasmachine hier gekocht en dit was een gevalletje eerste van de band op een typische maandagmorgen. Eerlijk waar we zijn iedere keer goed geholpen, maar nu was ik het gehannes zat en op naar Bemmel&Kroon voor een nieuwe wasmachine. Daar een mooie samsung uitgekozen en na een gesprek met de verkoper, kregen we een korting en werd de machine gratis aangesloten. Altijd goede service!

Janny Bisschop 11-02-2022

Prima shop, per toeval gevonden. Nu 3 producten in 3 weken gekocht. Allemaal perfect volgens afspraak geleverd. Zeer goede prijzen tov de concurrentie. Van harte aan te bevelen.
Laatste ordernummer BKI1065321.

Peter van Driel 11-02-2022

Tegenwoordig is het via internet verlenen van extra aandacht en service niet vanzelfsprekend meer. Direct na mijn bestelling bij Bemmel en Kroon daalde mijn vertrouwen echter weer eens terug. Onlangs gaf onze koelkast de geest. Per omgaande zoeken naar een nieuwe. Zo gevonden natuurlijk, maar daarna komt het aan op leveringsvoorwaarden en reviews. Zo kwam ik bij Bemmel en Kroon uit. Een leverancier die mijn nieuwe koelkast niet louter op de stoep neerzet en succes ermee.

Binnen no time werd deze bij ons in de keuken neergezet. De installatie (inbouw) kon die dag niet gerealiseerd worden. Maar, wij hadden wel weer een koel-vriescombinatie voor handen. De inbouw werd daarna uitgevoerd door een ervaren, vriendelijke monteur. Direct na installatie werd ik gebeld door de planning om de oude koelkast af te laten voeren. Kortom: Een positieve ervaring. Met name de communicatie tijdens het proces vanuit Bemmel en Kroon.

Veerle 11-02-2022

We kochten een onderdeel voor onze afzuigkap van atag. Ordernummer:BKI1062997 Niet alleen kregen we de goedkoopste prijs maar ook een uitstekende service. Er werd zeer correct gecommuniceerd van bestelling tot levering. Hier koop ik voortaan al mijn toestellen of onderdelen.

Rob 11-02-2022

Mooie grote winkel met heel veel keuze en showmodellen.
Keurig geholpen en goede uitleg over het product.