Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

M. Remmerswaal 27-07-2021

16.00 uur besteld. Volgende dag om 09.30 uur in huis. Zeer vriendelijke en attente bezorgers. Een 8 omdat er altijd ruimte voor verbetering moet zijn.

Monique 27-07-2021

Ik was niet bekend met deze winkel keten, maar in mijn zoektocht naar de meest geschikte Miele wasmachine en droger kwam ik bij hen uit. Het goede assortiment, alsook prettige communicatie overtuigde mij mijn producten hier aan te schaffen. Helaas was 1 product niet voorradig, pas levering in oktober, maar Firma was zeer actief in het opbrengen van andere mogelijkheden.

Zwannette 27-07-2021

Goede beschrijving van het product en reviews. Goedkoopste prijs. Snelle levering. Duidelijk tijdvak.

Pieter 27-07-2021

Werd vriendelijk maar vooral deskundig geholpen. Zeer goede tips. Ook de aflevering en installatie was perfect.

Ottens 27-07-2021

Wel een fijne shop, was de 1e keer dat ik hier bestelde. Ik wilde graag de wat kleinere bedrijven sponsoren door bij hun te bestellen. Heb wel 2 weken op mijn koelkast moeten wachten terwijl er op de site leverbaar stond. Pas als je op de I van info drukt zie je staan dat als het evt. niet in voorraad is het bij de leverancier moet worden besteld en dat duurt even. Dat heb je dus niet snel in de gaten. Daarom geen 10 maar een 9 gegeven. Overigens: goed bereikbare klantenservice, en ze reageren ook snel op een mail!!

DL 27-07-2021

We hebben heel veel online winkels bekeken, deze was het goedkoopste en de service is echt perfect. Ze komen de gemaakte afspraken prima na.

Frank 26-07-2021

Net als vorige keer, toen wasmachine gekocht, nu wasdroger besteld en snel geleverd. Ook de levering kan je nauwkeurig volgen. Leuke en vriendelijke bezorgers. Weer helemaal goed👍👏

HH 26-07-2021

Heb hier 1x besteld i.v.m goedkoope prijs .
De mensen die het afleverde moeten echt nog heel veel leren wat betreft fatsoen .
Ze zijn heel klant onvrienlijk en namen ook de oude machine niet mee terug deze had bij de voordeur moeten staan ,(anders moesten ze 10 meter verder lopen)ook de nieuwe machine zetten ze voor de voordeur. (Met gevolg dat alles kletsnat werd het ging snel na levering hard te regenen en ik kon hem als vrouw niet binnen zetten.)
Ik heb daar 1x besteld maar bestel daar NOOIT meer.

Ron 26-07-2021

Fijne prettige ontvangst in de showroom. Goed en vakkundig advies van de verkoper. Prima product. Snel geleverd. Vaatwasser laten installeren via Bemmel en Kroon bij een externe installateur. Ook fijn en prettig contact. Goede kundige monteur. Snelle service. Zeer tevreden!!

Danielle 26-07-2021

Tijdens bestelproces werd duidelijk dat een van de twee bestelde artikelen niet voorradig was. Toch gekozen om te kopen. Na 3 dagen al bericht waarbij ik zelf de afleverdag kon kiezen. Op de ochtend van de afleverdag een mail met tijdsbestek van 2,5 uur en een half uur van te voren een sms met aankomsttijd. Heel fijn.

van Driel 26-07-2021

Siemens magnetron besteld. We dachten die de volgende dag geleverd te krijgen maar helaas.
Siemens kon niet uitleveren dus wachten...
Na verschillende telefoontjes hoe lang het nog zou duren( inmiddels al ruim 6 weken)
Was er een meneer die vertelde dat er wel wat geleverd was maar dat die voor mensen waren die eerder hadden besteld.
Deze meneer dacht wel mee en vertelde dat er een stond voor iemand die pas over een paar maanden de sleutel van zijn huis zou krijgen.
Die zou bij ons geleverd kunnen worden.
De volgende dag hadden we die.
Dat is meedenken!

Roon 26-07-2021

Na de slechte review van afgelopen weekend ben ik door Bemmel en Kroon benaderd wat er niet goed was gegaan bij de bezorging en plaatsing. Zij hebben dit uitbesteed aan de firma Dyna Logics welke de plaatsing niet netjes hadden verzorgd.
Daarop heeft Bemmel en Kroon de plaatsingskosten terug betaald. En ze zouden contact opnemen met de plaatsende firma en hun hier op aanspreken,

Claudine 26-07-2021

Vriendelijke mensen, afspraken worden nagekomen. Alles zoals je hoopt en mag verwachten!

Nina 25-07-2021

Super goede snelle levering. Duidelijke communicatie. Fijn nog een telefoontje 15 minuten voor ze er zijn. Wij zijn tevreden.

Ronny Platschorre 25-07-2021

Overzichtelijke website transparante prijzen mooie aanbiedingen grote keuze.
Bij diverse webshops gezocht en Bemmel&Kroon sprong eruit . Netjes op voorraad besteld op zaterdag bezorgd op zondag en nog netjes geïnstalleerd ook door de heren van de bezorgdienst. Klasse

Derk van 't Spijker 25-07-2021

Website helder, vlotte levering met duidelijke info over verwachte aflevering en ook op dat tijdstip afgeleverd. En vlot geïnstalleerd door vriendelijke medewerkers die netjes werken, uitleg geven. Alle rommel en oude machine meegenomen. Kan Bemmel en Kroon iedereen aanbevelen!.

Hans du Pon 25-07-2021

Geweldige service. Zelfs rond 22:30 uur was er e-mail contact en werd een betalingsprobleem opgelost. Toch de bestelde combimagnetron de volgende dag in huis. En dat voor de goedkoopste prijs.

Roon 25-07-2021

De prijs was prima maar de bezorging door was zeer slecht. Hadden betaald voor niet alleen leveren maar ook plaatsen.
Dit ging niet gemakkelijk veel weerstand bij de bezorgers was moeilijk en moesten het zelf maar doen. En kregen dan ook de boodschap dat we maar in het instructieboekje moesten kijken hoe het moest. Toen we dat na hun vertrek ook hadden gedaan bleek dat ze maar de helft van de installatie hadden uitgevoerd,
De installatie uiteindelijk zelf afgemaakt wat bij elkaar nog geen minuut duurde dus het kan niet aan de tijd hebben gelegen.
In ieder geval raad ik bemmel en kroon aan hier werk van te maken zodat ze een betere review krijgen.
2 weken terug heb ik ook een goede review geplaatst waarbij de plaatsing wel goed werd uitgevoerd en deze plaatsing werd door dezelfde firma uitgevoerd

Lisette 25-07-2021

Service van B&K is prima. Snelle reactie op internet verzoek, laagste prijs wordt gematched en levering kon snel plaatsvinden ondanks dat de afzuigkap niet op voorraad was. Helaas had de transporteur een extra dag nodig maar daar kan B&K niets aan doen.

Dennis 25-07-2021

Om te beginnen: Bemmel en Kroon bood de laagste prijs aan en dat voor een (echte) winkel met fysieke vestigingen! (Wow!). De webshop was eenvoudig, ik liep snel een makkelijk door het aankoopproces heen. Ook fijn was het om de wasmachine op een later tijdstip te kunnen laten bezorgen. De wasmachine van Siemens is keurig op de goede dag en tijd geleverd door de bezorgers van Bemmel en Kroon. Ze sturen een T&T en je kunt realtime zien wanneer ze voor de deur staan. Superhandig. De Siemens wasmachine doet het goed. De handelingen om te installeren vallen mee, transportbouten eruit en de trommel leeghalen, slangen en stekker aansluiten, stickers eraf en klaar. De Siemens wasmachine is een C klasse. Het minste verbruik is op de Eco stand, deze duurt 3,5 uur. Dat was voor ons wel even wennen. Het geluid is (voor een wasmachine) acceptabel en voor ons minder dan zijn voorganger. (Dat was een Samsung van bijna 10 jaar oud). De was komt er goed schoon oud en de 1400 toeren is prettig, het is uiteraard vochtig, maar niet kleddernat. De bediening met het touchscreen is ook even wennen. Bij het starten moet je bijvoorbeeld de startknop 2 seconden vasthouden op het touchscreen. Het kiezen van de programma's gaat simpel via de draaiknop. Via het touchscreen zijn er dan nog aanpassingen mogelijk. Aanrader! BKI992234

J. van Beek 25-07-2021

Prettig te woord gestaan door verkoop afdeling, bestelling netjes begeleid, levering door correct personeel en op tijd. Tijdstip van levering te volgen op internet, netjes op tijd geleverd. Geleverd binnen een dag, kon ook zelf de dag nog kiezen.

product is ook prima, geheel zoals gewenst.

Petra 24-07-2021

Mijn inductiefornuis, prima op tijd gelevert, na aansluiting, werkte alleen de oven, de inductieplaat niet, een electricién ingeschakelt, nu bleek dat de fabrieks aansluiting in het apparaat niet goed was, verder een prima fornuis

Marco 24-07-2021

Gekozen voor deze site vanwege eerdere goede ervaringen met dit bedrijf, en een prima prijs voor mijn product (een wasmachine deze keer).
Volgende dag geleverd.
Helaas met een defect (vermoedelijk fout gegaan bij het vervoer).
Na contact per email binnen een half uur terug gebeld door B&K klantenservice. Direct de toezegging gekregen dat een nieuw apparaat de volgende dag bezorgd ging worden en het defecte nieuwe apparaat direct meegenomen werd.
Erg gelukkig met de snelle service

Th.Karremans 24-07-2021

We hebben de ze shop gekozen vanwege de snelle levering, de vriendelijke bezorgers.
de goede service.

AEH 24-07-2021

Het type dat ik besteld had wad niet meer leverbaar en kreeg ik een opvolger dasrvan, iets duurder, masr dat hoefde ik niet bij te betalen. Bezorger plaatste het aparaat op de plek waar ik aangaf, maar helaas kon deze niet meteen aangesloten worden omdat de watertoevoerslang niet door het gat in de muur buiten de badkamer kon. En het gat van de stekker was ook net iets te klein. Daarvoor moest ik zelf verder een oplossing zoeken. Weet dus nog niet hie hoed de wasmachine werkt.