Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

F. Mosselman 09-09-2021

Wij zijn zeer deskundig geholpen! Uiteindelijk moesten wij nog een andere vaatwasser uitkiezen voor onze keuken omdat we een knock to open nodig hadden. Deze was moeilijk leverbaar, Bemmel en Kroon heeft er alles aan gedaan om toch de vaatwasser te regelen voor ons. De Miele apparatuur die wij hebben aangeschaft voldoet volledig aan onze wensen, ordernummer BKI910022. Communicatie is duidelijk en helder, ze zijn goed bereikbaar en komen keurig hun afspraken na. Mocht er een volgende keer komen dan zullen wij zeker opnieuw bij Bemmel & Kroon kopen.

Tim en Mir 09-09-2021

Bosch vaatwasser bij Bemmel en Kroon besteld inclusief installatie hiervan. Uitmuntende service en goedkoopste prijs. Zeven jaar geleden onze keuken ook bij Bemmel en Kroon gekocht, zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Wij blijven in de toekomst zeker zaken doen met Bemmel en Kroon.

Gaby 09-09-2021

Ik heb op zaterdag een wasdroger aangeschaft bij Bemmel&Kroon, de gekozen machine toch maar bij B&K aangeschaft ondanks dat deze bij de Mediamarkt stukken goedkoper (circa 170 euro) was maar omdat B&K de volgende dag (zondag) al kon leveren voor hun gekozen. Al met al de levering werd op zondagmiddag geannuleerd en ik kon een nieuwe dag uitkiezen. Dus de extra kosten die ik heb gemaakt zijn voor niets geweest om snel te leveren. Reactie gestuurd aan de B&K verkoper (noem zijn naam hier maar niet) maar deze laat niets van zich horen. Dus wijze les en tip voor andere ga voor de goedkope versie dan maar even langer wachten.

Update 17-9-2021:
Na telefonisch overleg met Bemmel & Kroon is men in overleg gegaan met de vervoerder waarom de verzending is geannuleerd.
Gezien de verkoper van Bemmel & Kroon bevestigd dat afspraken niet zijn nagekomen is er een voorstel gedaan.
Ik kan hierbij tevreden terug kijken op deze service en wil mijn sterren van 1 stuks verhogen naar 4.

Rene Oosterom 09-09-2021

Eenvoudige en helder webshop, makkelijk te bestellen en snel en netjes geleverd! Om half tien 's avonds besteld en de volgende dag rond lunch de wasdroger al in huis. Zeer te vreden en vriendelijke bezorgers!

Erwin 08-09-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding
Snelle levering
En nette chauffeurs
Weer een tevreden klant

Elke vandormael 08-09-2021

Top
Geleverd zoals beloofd. Snel en op tijd
Vriendelijk aan de telefoon
Zeker voor herhaling vatbaar en top prijs

Bloemendaal 08-09-2021

Wasmachine en droger besteld. De volgende ochtend geleverd en aangesloten en oude machines meegenomen.
Klasse

hobbybert 08-09-2021

groot assortiment veel keus. snelle reactie. levering zou enkele weken duren ivm voorraad, maar werd toch binnen enkele dagen geleverd. hierover duidelijk bericht ontvangen en ook over tijdstip etc van levering. Was TOP!!!

Kwb 08-09-2021

Site is goed overzichtelijk en informatie correct.
Bedrijf is snel met leveren en heeft vriendelijk mensen in dienst.
Afspraken goed nagekomen bij het leveren van een wasmachine

Wijnand 08-09-2021

Prima prijs product verhouding. Komen afspraken na en leveren een nieuwer type als de oude type niet leverbaar is.
Chauffeur levert meer dan over de drempel.

Berth 08-09-2021

De vrieskast werd vlot en keurig op tijd geleverd. Uitgepakt en op z'n plaats gezet.
Reuze aardige en aanspreekbare mannen.
Na enkele uren aangezet en hij doet het prima.

Rene 07-09-2021

Mooie winkel, prima ontvangst maar verder matig geholpen. Ik heb anderhalf uur met een verkoper gezeten die nauwelijks vroeg hoe ik het wilde hebben. Kreeg het gevoel dat ik figureerde en B&C me liever niet had als klant. Jammer en zonde van ieders tijd en uiteindelijk nog steeds geen keuken.

G, Doornkamp 07-09-2021

Alles netjes volgens afspraak geregeld voor een lage prijs, vaatwasser heeft gedraaid was prima

Ernst Frerichs 07-09-2021

Heldere product informatie, gebruiksvriendelijke site en prima prijs voor Siemens XXL koelkast. Op afleverdag voor 08:00 uur bezorgtijdvenster van 3 uur bekend, werd gedurende dag voortdurend bijgewerkt en voor aflevering ook nog per SMS definitieve bezorgtijd aangegeven.
Zorgzame aflevering en apparaat uitgepakt. Kortom helemaal tevreden.

Frank 07-09-2021

Gebeld, advies goed (had al voorbereid dus wist voor/tegens) en direct telefonisch geregeld. En, volgende dag keurig in huis door de nette vervoerder. Zo hoort online shoppen dus.

Bianca 07-09-2021

Top gister besteld nu al geleverd en goed op de hoogte wanneer chauffeur komt zag er goed uit

Andrea van der Linden 07-09-2021

Site is makkelijk, prijs kwaliteit is goed en de levering in erg snel. Ook de tijd van afleveren was nauwkeurig. BKI1013933

ET 07-09-2021

Goed assortiment. Price match. Snelle levering. Op de dag van levering tijdsindicatie met wel breed interval.

lej.pleiter 07-09-2021

wij zijnerg tevreden over de aankoop dit hadden we eerder moeten doen het is precies wat we nodig hadden is al getest en doetwat we verwachten

Wim IJsselstijn 07-09-2021

Nette en vriendelijke mensen, goede informatie en communicatie. Ik werd netjes up to date gehouden over de voortgang en alle afspraken zijn keurig nagekomen.

Dennis 07-09-2021

Ik had snel een nieuwe droger nodig, omdat de oude onverwachts kapot was gegaan. Via een zoekopdracht kwam ik uit bij Bemmel & Kroon waar een actie was met een korting van 50 euro. Op de website was duidelijk dat de gewenste Miele wasdroger beschikbaar was, een keuze kon worden gemaakt voor de dag van levering.
Op de dag van levering was constant duidelijk wanneer de bezorgers zouden komen en het werd netjes naar boven gebracht en de oude wasdroger meegenomen.
Top service en duidelijke communicatie!

SW 07-09-2021

Prima communicatie met de verkoop binnendienst en snelle afhandeling en levering

Hossein 07-09-2021

De site is overzichtelijk en aangeboden producten zijn duidelijk beschreven. De bezorging was zeer snel (binnen 1 dag).

Kevin Schrijver 06-09-2021

Leuke shop met veel keuze,Goed personeel die mij enorm goed hielpen.Ben Via Via bij Bemmel en Kroon gekomen en het beviel me uitstekkend!

Rene 06-09-2021

Perfecte orderafhandeling en prima levering. Prima prijs: laagste prijs op kieskeurig op dat moment. De bestelde wasmachine was niet meer op voorraad maar werd onmiddellijk vervangen door een direct vergelijkbaar model met een paar extra's zonder de hogere prijs door te berekenen! De levertijd bleef gewoon de volgende dag. Dat noem ik klantvriendelijk.