Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3674 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Geert 24-01-2024

De vooraankondiging via mail van de aankomsttijd van het product, zeer betrouwbaar,
Maakte dat ik me prima kon voorbereiden op de levering.
De heren waren zeer service gericht, dit beklonken we met een frisse!
Top levering. Top service

Maria Zalwel 24-01-2024

Mooie koelkast voor een hele mooie prijs, de levering duurde even maar de opgegeven termijn klopte, en de jongens hebben hem keurig naar boven gesjouwd.

Sanny 24-01-2024

Snel: bestelproces, verwerking van betaling, bezorging. Goede kwaliteit voor zeer redelijke prijs.
Bezorging met Dynalogic is fijn! Goed te volgen wanneer ze komen,

Jan vM 24-01-2024

Juiste product en snelle levering waarvan ze je heldere updates geven van tijdstip leveren. Op de Website is het makkelijk om het juiste product te zoeken en tevens de mogelijkheid diverse producten met elkaar te vergelijken. Heel handig.

Mari van Venrooij 24-01-2024

Prima product en prima leverancier.
De bezorger was op de afgesproken tijd en zeer vriendelijk.

J. Schipper 24-01-2024

Zeer betrouwbaar, goede voorlichting en afhandeling:zeer vriendelijke bezorgers, die alles op tijd afleverden en zeer behulpzaam waren bij de plaatsing!

W. Felsbourg 24-01-2024

Site was zeer overzichtelijk en gebruiks vriendelijk. We hebben voor deze winkel gekozen omdat hij er heel goed uit kwam in de revieuws. Levering ook perfect, de tijd wordt goed doorgegeven via track en tracé.

Ralph 24-01-2024

Alles was top!! Van bestelling tot levering! De twee jongens die de wasmachine kwamen brengen zijn toppers! Hebben uitgelegd hoe de machine werkt en namen echt de tijd daarvoor!!

Marcel 24-01-2024

Zijn in het filiaal te Hazerswoude geweest.
Ondanks de drukte goed en fijn geholpen.
Vriendelijk en behulpzaam medewerkers.
Goede voorlichting wat betreft de apparatuur die wij hebben aangeschaft.
Helaas bleek al snel dat 1 van de apparaten niet leverbaar was.
Dit werd op een fijne en nette manier opgelost door Bemmel en Kroon.
Ook het leveren en installeren is prima gedaan.
Wij zijn zeer tevreden!

HB 24-01-2024

Snelle service, toegankelijk en goed bereikbaar. Een pleziere ervaring om te bestellen bij Bemmel & Kroon.

Tevreden 24-01-2024

Het is een mooie zaak met veel keuze uit o.a. witgoed. Na goed advies was onze keuze voor een koelkast snel gemaakt. Ook de aflevering is volgens afspraak gedaan. Met andere woorden was Bemmel &Kroon een goede keuze.

Dwaipayan Nath 24-01-2024

Very happy with the sales and delivery service. All worked out perfectly fine.

L.van der Most-Setiawan 23-01-2024

De service is uitstekend. Gisteren heb ik een koelkast besteld en vandaag is het afgeleverd.

Hanneke 23-01-2024

Goede service, snelle afhandeling, duidelijke communicatie, mooie kortingen.

Eelco 23-01-2024

Bemmel en Kroon belooft de laagste prijs. Ik had ergens een lagere prijs gezien en prompt kwam Bemmel en Kroon met een nog beter aanbod. Binnen 24 uur was mijn wasmachine geleverd en geplaatst en waren de oude en de verpakking netjes meegenomen

R. Triep 23-01-2024

Zeer fraaie showroom en ongedwongen geadviseerd en meegedacht. Levering keurig en supersnel!

Bernard 23-01-2024

Geholpen door een verkoper met kennis van zaken. Goede prijs. Keurige, vriendelijke en vlotte aflevering!

Bram stuŕm 23-01-2024

Bemmel en kroon bedankt,gisteren wasmachine gekocht bij jullie op forepark vandaag geleverd precies op tijd keurig aangesloten met werkend proef programma. Klasse gedaan. Ook aan de klant behandeling in dezaak van jullie was niks aan te merken alles ging vlot en correct.Dank jullie wel complimenten.en tot de volgende keer de fam Sturm.

Maarten 23-01-2024

Super snelle levering! Meteen bericht dat het pakket onderweg is en prima staat! Nog nooit meegemaakt!

HJV 23-01-2024

Lever datum ok, product ok, echter de montage ondeskundig. Men was van plan de wasmachine slecht geplaatst af te leveren.
Wankel, niet waterpas en zonder de bestelde rubber doppen.
Heb niet eerder getekend voordat alles in orde was, alhoewel de machine in 1 richting nog niet helemaal waterpas staat.
Men had die dag 21 adressen en wij waren de laatste, men wilde snel naar huis. Dus de bedoeling was neer zetten en naar huis.

Ronald Bakx 23-01-2024

Afgelopen week een grote Siemens vrieskast besteld bij Bemmel & Kroon (BKI1264702). De site gaf complete informatie over de specificaties, energielabel en prestaties, waardoor ik voor Bemmel & Kroon koos. De levering was snel en accuraat en de bezorgers waren vriendelijk. Ze hebben hem netjes over de drempel afgeleverd en aangegeven dat ik nog even moest wachten met de vriezer aansluiten. Nu erg blij met mijn grote vriezer!

Barbara 23-01-2024

Wederom bij Bemmel & Kroon besteld; dit keer een Bosch combi oven. We hadden deze bij verschillende aanbieders gecheckt, maar hier werd de oven echt als goedkoopste aangeboden. Wat heel prettig van de site is, dat hij overzichtelijk is en dat je snel je order kan plaatsen. Geen gedoe. En een gratis levering, dat is ook niet overal dus een groot pluspunt. Je krijgt wat er wordt beloofd; onze oven was niet op voorraad maar er werd aangegeven binnen 3 weken een reactie te krijgen en dit gebeurde ook. Meteen werd er een leverdatum afgesproken; alles gaat online via Dynalogic, wat makkelijk is en je kan je levering via track and trace bijhouden. Uiteindelijk bleek de oven te zwaar voor 1 persoons levering en kwam deze een dag later. Maar we werden over alles op tijd geïnformeerd.
De oven is zonder beschadigingen op de afgesproken tijd afgeleverd. Blij mee!

Top zaak! 23-01-2024

Ik heb een vaatwasser online gekocht en ook een keer een koelkast.
Ik vindt het altijd een fijne winkel, en word altijd correct te woord gestaan.
16-01-2024 besteld en 22-01-2024 al netjes bezorgd.
Ik kan het iedereen aanraden service ook top!
Kortom ik ben een tevreden klant.

Anne 23-01-2024

Goede website, fijn contact met Bemmel&Kroon. Installatie via derde partij Ajtec super uitgevoerd. Van tevoren goede controle op de juiste maten voor het inbouwen van nieuwe koel-vriescombinatie zodat je zeker weet dat alles past. Keurige installatie, alles netjes opgeruimd.

jack 23-01-2024

Niks op aan te merken, in de winkel topadvies, traject erna prima verlopen en bezorging was ook prima!