Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3667 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fons van den Berg 31-01-2024

Bemmel en Kroon heeft al jaren een uitstekende naam in Leidschendam. Na eerdere positieve ervaringen zijn wij weer bij Bemmel en Kroon terecht gekomen voor vervanging van onze 13 jaar oude vaatwasser. Na een prima ontvangst door de gastvrouw en een heerlijk bakkie koffie, werden wij op zeer deskundige en klantgerichte wijze tot een keuze begeleid door een vriendelijke verkoper.
Dezelfde middag werd ik gebeld voor de installatie door het eveneens zeer professioneel en deskundig door mij ervaren AjTec. Binnen 10 dagen kon de installatie werderom tot volle tevredenheid worden gerealiseerd.

Rien van der Ploeg 31-01-2024

Dik tevreden. Voor de afgesproken tijd aanwezig, keurig belletje vooraf we komen eraan. Alles netjes naar boven gebracht en klaar gemaakt voor gebruik. Oude wasmachine meegenomen.

Kasseler Chef 31-01-2024

Bij de vestiging in Zoeterwoude worden we altijd heel vriendelijk en uitgebreid geholpen, zonder druk om iets aan te schaffen of om voor de duurste optie te kiezen. De communicatie met betrekking tot de bezorging is duidelijk en ook de bezorgers zijn vriendelijk, beleefd en behulpzaam.

Thijs 31-01-2024

Snel, eenvoudig en betaalbaarder dan anderen. Levering was snel en informatie overdracht ging soepel.

Bemmel & Kroon 31-01-2024

Duidelijke informatie en snelle response op vragen. Snelle reactie en vriendelijkheid.

Maik 31-01-2024

Na de zeer gunstig geprijsde koelvries combinatie gevonden te hebben op de website van van Bemmel en Kroon heb ik eerst telefonisch informatie ingewonnen bij het filiaal in Cruquius. Ik ben daar uitvoerig en vakkundig te woord gestaan. Diezelfde avond online de bestelling geplaatst. De volgende ochtend een uitgebreide mail ontvangen van Dynalogic, de bezorger van van Bemmel en Kroon, met daarin alle info betreffende het bezorgen, het ophalen van het oude apparaat en de verwachte bezorgtijd. De koelvries combinatie kwam op het aangekondigde tijdstip en werd netjes in de keuken geplaatst. Oude apparaat werd meegenomen net als al het verpakkings materiaal. De koelvries combinatie is greeploos en aluminium kleurig. Een sierraad in onze keuken.

Jorn 31-01-2024

Keuken besteld bij Bemmel & Kroon.
Vaak krijg je bij keukenbedrijven toch het idee dat je met een autoverkoper te maken hebt, echter bij B&K keurig op een professionele manier geholpen, werd meegedacht, veel vakkennis ook, bepaalde dingen werden afgeraden buiten het feit om dat dit duurder was.

Vervolgens is de keuken super strak geplaatst en afgewerkt.

Conclusie, erg blij mee.

Piet 31-01-2024

Ruime keuze, goede voorlichting, vriendelijke verkopers, ruime parkeergelegenheid

Felix van Tol 31-01-2024

Wij hebben bij Bemmel en Kroon een wasmachine en een vaatwasser gekocht. In de winkel werden wij geholpen door een deskundige medewerker die ons goed advies gaf. Na aflevering van de apparaten die ik zelf aangesloten heb was er een probleem met de wasmachine. Dit was niet snel op te lossen en de volgende dag werd er een nieuwe wasmachine bezorgd en aangesloten. Dat noem ik nog eens SERVICE!
Bedankt Bemmel en Kroon.

Cees 31-01-2024

Etna oven solo type OM470ZT plus aanpassings-gasslang set, scanpart. De Etna oven zojuist ontvangen met een reeds geopende doos. De oven is dus elders uit de doos gehaald en vervolgens weer teruggeplaatst, waarom is dit, terwijl ik gisteren de oven in Zoeterwoude even wilde bekijken, maar dat kon niet, daar dan de doos geopend zou zijn en die moeten dus dicht blijven. Bij evt. geconstateerde schade aan de oven, stel ik Bemmel & Kroon bij deze alvast aansprakelijk hiervoor, indien bij het uitpakken schade aan de Etna oven zelf is geconstateerd, de komende weken.

Hans van der Linden 31-01-2024

Online bestelling geplaatst. Toch nog even telefonisch extra informatie gevraagd alvorens de bestelling af te ronden. Uiterst vriendelijk en deskundig werden mijn vragen beantwoord. Daarna levering en plaatsing geheel volgens afspraak. Prima service van begin tot eind!

Jozef Meijer 31-01-2024

De vestiging van Bemmel&Kroon, op de Rijnekeboulevard heeft een mooie goed opgestelde en ruime sortering, zodat ook fysiek kennisgemaakt kan worden met de aan te schaffen apparatuur, in ons geval een wasmachine en droger. De sympathieke verkoper heeft ruim de tijd genomen om de verschillen tussen de merken en uitvoeringen van de apparatuur toe te lichten, zodat wij (ook) gericht een goede keuze konden maken. Verder viel de levertijd enorm mee. De wasmachine is (al) binnen één week afgeleverd en geplaatst! Alles overziend een prima zaak, waar men doet wat men zegt!

Bemmel en Kroon Zoeterwoude 31-01-2024

Door de verkoper geleverde uitleg is besloten om een Bosch vaatwasser te kopen te vervanging van een oude.
Na het maken van de order********** is de vaatwasser vakkundig geplaatst door de samenwerkende Firma AJTec, alles tot tevredenheid.

Van assema 31-01-2024

Mooie koel/vries combinatie gekocht . Verkopers hebben duidelijke taal en geen gedoe . Goed advies.
Heb hier al vaker wat gekocht.
Snelle levering.
Bezorgers ook top , doen niet moeilijk

Brenda 30-01-2024

Koelvrieskast gekocht. Zou geleverd worden, en de oude koelvriezer werd meegenomen mits deze ontdooid en droog bij de deur klaar zou staan. Zoals afgesproken vroeg uit de veren, oude koelvriezer leeg gehaald, en droog klaar gezet. 16.30 uur was er nog geen nieuwe. De complete inhoud van oude de koelvriezer lag sinds 07.30 uur in koeltassen op te warmen/ontdooien, wachtende op de nieuwe. Bemmel en Kroon gebeld waar de nieuwe koelvriezer bleef, en die zouden terug bellen. Niet terug gebeld, weer bellen, weer iemand anders aan de lijn. Bij Bemmel en Kroon wist niemand iets van levering of mijn eerdere telefoontjes. Blijkbaar geen dossierlegging. Weer later, om 18.00 uur bleek dat Bemnel en Kroon was vergeten de vervoerder te regelen. De koelvriezer zou een dag later echt komen (oudjaarsdag). Inmiddels de gehele inhoud van koelvriezer verloren gegaan (veel vlees, wat vis, veel glutenvrije produkten, enz), evenals onze oudjaarsdag (hadden andere plannen en afspraken). Bemmel en Kroon is niet thuis, geen woord van excuses, laat staan een vergoeding. Nu de rechtsbijstand inschakeld. Bij dit waardeloze bedrijf zal ik nooit meer iets kopen.

Daan 30-01-2024

Benmel&Kroon heeft een groot aanbod aan apparatuur van topmerken tegen lage prijzen, met een zeer snelle levering (de volgende dag). De klantenservice is vriendelijk, behulpzaam en goed bereikbaar.

Johan 30-01-2024

1. Makkelijk bestellen online
2. Scherpe prijzen
3. Duidelijke e-mail bevestiging en leverafspraak
4. Zeer betaalbare installatieservice
5. Keurig nette bezorgers
6. En dus, een dikke 10 voor B&K!

W. te Winkel 30-01-2024

Bemmel & Kroon hebben snel geleverd en hadden een heel scherpe prijs. nette en vriendelijke bezorging netjes en op tijd.

Yvonne 30-01-2024

Ik moest na 19 jaar een nieuwe wasmachine en droger aanschaffen. Omdat er zoveel verkrijgbaar is, wilde ik graag advies in de winkel. Ben daar echt super fijn geholpen, goed advies gekregen en voldoende op voorraad. De aflevering ging ook heel erg netjes en ik kan weer even vooruit! ZTW1267318

Willem 30-01-2024

Zeer snelle levering van de Liebherr vrieskast. Zondag besteld, maandag in huis voor een scherpe prijs. Echt een aanrader.

Bram 30-01-2024

Top winkel! Vrijdag ging onze wasmachine stuk, na wat online rondspeuren een goede vervanger gevonden op de site. Even opgebeld om de keuze ook aan een medewerker voor te leggen. We werden goed geholpen en diezelfde zondag hadden we hem inhuis en werd het oude apparaat gratis meegenomen!

Afwasser bestellen. 30-01-2024

Site is duidelijk, maar voor een witgoed leek heb je meer info nodig. Even bellen. O, zit dat zo, bestelling verder via de heldere site geregeld en de montage ook.
Volgende keer weer naar die zaak.

Henny 30-01-2024

Prijs/kwaliteit verhouding is fantastisch. Goede service en een bedrijf dat goed bereikbaar is en waar je duidelijke antwoorden krijgt. Super!

Jos 30-01-2024

Goed advies en ondersteuning bij aanschaf van onze wasmachine zeer leuke winkel en uitmuntende bediening

Kirsten 30-01-2024

Goede service, vriendelijke mensen. Snel en correct aangesloten en proefprogramma aangezet