Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3655 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dolf 27-11-2022

Site is al goed , maar de winkel is helemaal geweldig ,wat een keuze grote winkel met heel veel machines en keukens .
Veel personeel, hebben ook verstand van zaken ,dat is wel eens anders.
Mooie koelkast gezien betaald en 3 dagen later stond hij al in de keuken . TOP

Hans Vegter 26-11-2022

Bezorging heel fout. Zonder enig tussenbericht hele middag gewacht. Met B&K gebeld over de bezorgtijd. Anders 0.45 per minuut naar bezorger.
Product o.k.

Bert van der Wal 26-11-2022

Goed geholpen en geadviseerd en nazorg goed.zou iedereen adviseren om daar wat aan te schaffen

R. Broere 26-11-2022

Voor het eerst wat gekocht bij deze webwinkel en levering was op tijd zoals afgesproken!

M. 26-11-2022

Goede en duidelijke communicatie via de mail en snelle levering! En goede korting.

Paul 26-11-2022

Mooie en duidelijke website, snel de orderbevestiging en factuur in de bus. Goed op de hoogte gehouden van de levertijd. Levering op tijd en vriendelijke chauffeur.
Alles bij elkaar TOP!

Mooie plaat 26-11-2022

Kookplaat besteld en snel geleverd
Ziet er top uit.
We moeten hem nog gaan uit testen maar we hebben er alle vertrouwen in.

Nicoline Bos - order nummer CRQ1133010 26-11-2022

Prima site en dienstverlening heel duidelijk en klant vriendelijk. Fijne ervaring vwb winkelen en afhandeling van mijn order.

geraedts 26-11-2022

ondanks leverings problemen bij siemens volgens afspraak geleverd
een mooie en zuinige diepvrieskast energielabel c

TD 26-11-2022

De tweede keer dat ik via internet iets heb gekocht bij deze winkelketen. Ondanks het feit dat ze in de Randstad zitten, is levering in de rest van het land (in mijn geval Limburg) geen probleem. Goede prijzen ne deze keer een echte Black Week deal gescoord zonder prijsaanpassing vooraf. Zeker een aanrader,

TD 26-11-2022

De tweede keer dat ik via internet iets heb gekocht bij deze winkel. Ondanks het feit dat ze in de Randstad zitten is levering naar de rest van het land (in mijn geval Limburg) geen probleem. Goede prijzen en dit keer een èchte Black Friday deal zonder prijsaanpassing vooraf. Bezorgdienst geeft steeds actuele updates van de bezorgtijd. Zèèr tevreden.

Mardith 26-11-2022

Top, fijne service. Goed geregeld. Goede prijs kwaliteit. Ik zeg doen . Wij hebben al ons witgoed bij jullie vandaan.

Sjever 26-11-2022

Tevreden over de snelle levering en prijs. Ik kon dezelfde koelkast nergens goedkoper vinden.
Vrijdagochtend (Black Friday) besteld en zaterdag voor de middag waren de bezorgers er al. Via email kreeg ik een linkje om de actuele bezorgtijd in de gaten te houden. Ook een SMS gekregen met de precieze aankomst.
De bezorgers hadden helaas (vooral voor hunzelf) geen hulpmiddelen gebruikt om de koelkast van 2 meter om naar de 2e verdieping te tillen (appartement). Halverwege vroegen ze of ik kon helpen met tillen, zelf vond ik dit geen probleem maar kan het me voorstellen dat niet iedereen dit wil/kan.
Eenmaal boven was het grootste deel van het piepschuim er af maar geen schade te zien. Hierdoor heb ik een beetje extra moeten opruimen.

De koelkast is uitgepakt en op z'n plek gezet door de bezorgers zoals verzocht bij de bestelling.

JGM Jansen 26-11-2022

In 2019 kwam ik via mijn vriendin/buurvrouw bij Bemmel en Kroon voor oven en inductieplaat. Wat mij het meeste trof was de rust en kundigheid van de verkoper en het geduld, waarmee alles uitgelegd werd. Ik kan nogal lastig zijn bij zulke grote aankopen en wil alles goed snappen. Dat is dus gelukt! Op 10 november j.l. waren we weer in de winkel, nu voor vaatwasser en koelkast. Opnieuw: de rust en het geduld, waarmee alles werd uitgelegd over inbouw en plaatsing en milieuvriendelijkheid e.d. De service is echt prima, evenals van de firma die zorgt voor het plaatsen en hoewel ik eigenlijk nooit aanbevelingen doe,(ieder moet voor zichzelf beslissen) heb ik nu toch jullie bedrijf bij een vriendinnetje aanbevolen. Dus: dank voor alles.

Hansen 26-11-2022

Geweldige service en zeer goede prijs
Op de afgesproken tijd bezorgd.
Vriezer afgeleverd op de juiste plaats en in de kelder neergezet.
Alles alleen maar positief.

Ingrid 26-11-2022

Na telefonisch contact online besteld vriendelijk geadviseerd snelle levering en prima prijs

Ellen 26-11-2022

Duidelijke omschrijving, hierdoor was het makkelijk vergelijken tussen verschillende apparaten.

Goede communicatie.

Snelle levering.

Konden zelfs afleverdatum kiezen.

Transportbedrijf was keurig op tijd.

Alladin 25-11-2022

Maakt waar wat het beloofd, zonder eromheen te draaien.
Volgens afspraak geleverd, binnen 24 uur, voor de allerlaagste prijs van Nederland en België.
Volgende bestelling ga ik eerst bij Bemmel en Kroon kijken.

Manon 25-11-2022

Via kennissen gehoord van deze winkel en vanwege een kortingsactie direct een vriezer besteld. Afspraak maken alsook de levering gingen beiden soepel en de vriezer ziet er goed uit.

Ria 25-11-2022

Goede service en super vriendelijk personeel.
Al vaak bij Bemmel en Kroon artikelen gekocht.

IJsbrand 25-11-2022

Super goed gegaan. Snel geleverd, prijs was ook prima, aangepast naar de goedkoopste. Helemaal top

Kyra 25-11-2022

Zeer nette afhandeling van de bestelling en levering. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van de lever status. Dat kan ik heel erg waarderen. TOP

Christine 25-11-2022

Bedankt voor de snelle levering van order BKI1146720.
Het was gemakkelijk om tot een keus te komen op jullie site.
Blij met mijn nieuwe stofzuiger!

J. Timmer 25-11-2022

Afgelopen maand wasmachine gekocht bij filiaal Zoeterwoude, zeer prettig geholpen door deskundig personeel.
Machine was niet voorradig maar in noodgeval zou er gelijk een andere machine geleverd worden.
Intussen juiste machine geleverd was iets goedkoper geworden en ook dat is netjes geregeld.
In deze tijd een verademing dat er nog zulke bedrijven bestaan!

Sjaak Timmer 25-11-2022

Deze maand wasmachine gekocht bij filiaal Zoeterwoude prettig geholpen.
Machine was nog niet gelijk leverbaar en werd aangegeven als oude machine de geest zou geven er zonder meer een vervangende machine zou worden aangeboden.
De bestelde machine was intussen iets goedkoper geworden en ook dat is netjes geregeld.
Kortom dik tevreden!