Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Maikel 03-04-2022

Snelle en uitstekende service zaterdag besteld en zondag al geleverd. Al eerder wat gekocht van ze en wederom tevreden.

P.c.t.Mollers 03-04-2022

Wel teleur gesteld. Ik heb nog gevraagd of er korting op zat, omdat ik daar een mail van had gekregen maar de verkoper zei dat de inductieplaat van siemens al een scherpe prijs had, aangezien ik al een gasstel, afzuigkap, combimagnetron, koelkast, wasmachine, droger, van siemens en een stofzuiger van miele aangeschaft heb vanaf 2020.

L 03-04-2022

We hebben vandaag bij Bemmel en kroon onze mooie koelkast mogen ontvangen, we zijn er supertevreden over duidelijke communicatie en een hele makkelijke en duidelijke track en tracecode waardoor we ook zelf een planning kunnen maken,zeker op een zondag wat ook Top is natuurlijk en zeker niet te vergeten een hele vriendelijke chauffeur die zeer behulpzaam is,we hebben al diverse artikelen besteld bij Bemmel&kroon en dat blijven we doen😉

Cecilia 03-04-2022

Ik heb hier ooit mijn eerste keuken gekocht en nu kom ik hier met mijn kinderen voor keuken en witgoed. Dat zegt genoeg over de kwaliteit en service

Marco 03-04-2022

Een amerikaanse koelkast op vrijdag besteld en op zaterdag geleverd en functionerend achter gelaten, tevens de oude amerikaanse koelkast meegenomen. Wat wil een klant nog meer?

Floor Langen 03-04-2022

Ik heb voor dit bedrijf gekozen omdat mijn collega er een ook goede ervaring mee had. Ik was op zoek naar een inbouwvaatwasser. Bij een ander groot bedrijf een verkeerde laten bestellen in de winkel terwijl ik mijn oude typenummer had laten zien met tekening en de afmetingen. Ik wilde niet nog een keer de risico lopen dat het weer mis zou gaan .Bemmel en Kroon gebeld en kreeg gelijk een medewerker aan de telefoon die verstand van zaken had. Mijn oude vaatwasser typenummer doorgegeven. En ik wilde de beste van het goedkoopste. Kreeg volgende moment al een email met het voorstel vaatwasser en de prijs. ik was positief verrast en zijn voorstel was perfect. Verder had ik nog wat vragen en kon ze gewoon weer bellen. De communicatie werd ook duidelijk bevestigd per email zodat er geen misverstanden konden ontstaan. En na betaling kreeg ik nog een link om via mijn pc de oude situatie van mijn vaatwasser per foto door te sturen zodat de monteurs voor het inbouwen hun huiswerk konden doen. Aangezien ik onhandig ben met computers toch maar weer bellen en kreeg ik een 06nr. om via een app de foto´s op te sturen. Geweldig want niet iedereen is behendig met de techniek van deze tijd. Zoals beloofd werd ik 20 minuten voor aflevering gebeld door monteur. En een monteur die netjes en snel werkte en ook plezier had in zijn werk. Testte de vaatwasser nog voordat ie vertrok. Nam zijn matje mee om schade te voorkomen. Oude vaat wasser werd meegenomen en eventuele afval. Als ik in de toekomst weer wat nodig heb voor mijn keuken dan is Bemmel en Kroon voor mij weer nr. 1. Ga zo door.

Kuno 03-04-2022

Als ik een apparaat moet vervangen ga ik altijd naar van Bemmel & Kroon.
Waarom doe ik dat, van Bemmel & Kroon heeft een grote keus in de betere merken en heeft zeer deskundig personeel die
precies weten wat er moet gebeuren.
Ze zijn snel ,accuraat en gezellig.
Bemmel & Kroon krijgt van mij een 10.

G.L.E. Bouthisma 03-04-2022

Goede communicatie, snelle afwikkeling van bestelling en super snelle levering van onze nieuwe wasmachine. Ook, niet geheel onbelangrijk, de laagste prijs die ik kon vinden, Zal zeker weer hier bestellen als we witgoed oid nodig zijn

Mirjam 03-04-2022

De site gevonden nadat ik het typenummer van de koelkast die ik zocht had ingevoerd op Google. Deze webshop gebeld met de vraag of het product op voorraad was en na de bevestiging gelijk besteld en gevraagd het op mijn aangegeven datum te bezorgen. Dit was binnen 10 minuten geheel geregeld en de koelkast is in goede staat op de juiste datum en plaats afgeleverd.
Dit is naar mijn mening een top service!!

Anja 02-04-2022

Heb nu voor de tweede keer een bestelling bij Bemmel & Kroon gedaan en het bevalt me goed. De Eerste keer ging het om een inbouw inductiekookplaat. En nu hebben we ook de inbouw koelkasten besteld. Deze hebben we ook laten inbouwen door de Firma AJ Tec die werken heel netjes en nemen ook alle rommel mee. Dus als iemand me vraagt waar ik de koelkasten en de inductie kookplaat zal ik zeker Bemmel & Kroon aanbevelen. Hoop dat dit in de toekomst ook zo blijft.

Daniel Mellaerts 02-04-2022

Heb een vrieskast besteld op 18/2 voor levering op 02/04. Alles liep op wieltjes : de service en bereidwilligheid van hun medewerker Patrick Sloos is TOP !!! De levering gebeurde stipt op de afgesproken datum en verliep vlekkeloos. Bemmel en Kroon is een AANRADER !!!

Hilda 02-04-2022

Waar je bij een ander maanden moet wachten, gisteren gebeld, en vandaag geleverd. Leuk aan de telefoon geholpen en je kon betalen bij levering. Keurig net bedrijf die goede spullen levert en zijn afspraken nakomt, ook al eerder een wasmachine bij hun gekocht. Is aan te bevelen.

CW Bakker 02-04-2022

Bemmel en Kroon hebben een duidelijke site. Gemakkelijk te vinden producten met ter zake doende informatie bij de producten. De materialen worden goed verpakt geleverd op zelf te kiezen dag. De leveringstijd wordt goed aangegeven. Kortom, ik heb al vaker iets besteld en ben tevreden over de afhandeling.

Mike 02-04-2022

Prettige website, snel onze keuze kunnen maken. Mooie aanbieding ook. Verder voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ze ook als keukenzaak een goede indruk hebben gemaakt. Niet van de opdringerige verkopers.
Verzending werd ook duidelijk gecommuniceerd en alles netjes op tijd geleverd.

R.I. Goodett 02-04-2022

Zeer Goede prijs kwaliteit verhouding , Zeer goede snelle service, zeer vriendelijke afhandeling. Kan deze service iedereen Aanbevelen.

TK 02-04-2022

We hebben al jaren goede ervaring met B&K. (Eén keer een probleem met levering koelkast tot de drempel, werd wel opgelost). De winkel heeft een ruime keuze en scherpe prijzen, ook voor levering en installatie. Geen verkooptechnieken 'voor snelle beslisser' maar verkoopadvies. We zijn heel tevreden met onze nieuwe wasmachine.

Houria 01-04-2022

Snelle en goede service. Na 20 uur besteld gelijk de volgende dag in de ochtend binnen! Chapeau!

Joep 01-04-2022

Ik koop al jaren bij Bemmel & Kroon, vanwege de goede adviezen en een eerlijke prijs. Daarbij komt dat degenen die de apparatuur installeren buitengewoon professioneel werken. Alles bij alles maakt Bemmel & Kroon mijn witgoed/keuken leverancier.

Remco 01-04-2022

Ik was via kieskeurig bij deze winkel uitgekomen en wat een fantastische service hebben ze! Ik stuur een emailtje met een vraag en zo snel als in een chat krijg ik een gedegen antwoord van mensen die hun winkel en hun producten heel goed kennen, zelfs buiten kantooruren. Probleemloos ruilen van een inbouw machine die ik zelf uit had gezocht en niet bleek te passen voor een machine die wel PRECIES past! En ook weer de volgende dag meteen geleverd en de andere opgehaald.

Lucy 01-04-2022

Goede levering, snel alles neergezet, er waren geen problemen. Alles werd meteen uitgepakt en opgeruimd. Ik ben tevreden.

Anne Wielinga 01-04-2022

Een fijne winkel. Hebben onze keuken er ook vandaan en zijn daar nog steeds heel blij mee. Nu een inductieplaat gekocht bij jullie. Dus wat ons betreft een goede winkel.

rob roteing 01-04-2022

prima service levering goed te volgen via trax eb trace.oude machine meegenomen en nieuwe keurig op tweede verdieping geplaatst vriendelijke bezorgers niks dan lof

Lucienne. 01-04-2022

Heel vriendelijk geholpen en goede uitleg van alles en een snelle levering woensdag gekocht donderdag bezorgt heel fijn .

Ton Wessels 01-04-2022

Uitstekend geholpen. Op korte termijn een kookplaat nodig die moeilijk leverbaar bleek te zijn. Telefonisch met een verkoopmedewerker de mogelijkheden besproken en binnen 3 dagen de kookplaat, bovendien met een ongevraagde extra korting, in huis!

Willem van de Wiel 01-04-2022

Wij kochten onze eerste keuken, 25 jaar gelden al bij Bemmel en Kroon. Waren en zijn we nog steeds erg tevreden over. Dus als er iets aan vervanging toe is dan gaan als van zelfsprekend naar Bemmel en Kroon. Groot assortiment, goede adviezen en vriendelijke medewerkers.