Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Jones 06-10-2021

Scherpe prijzen. Goede kwaliteit spullen en heldere communicatie. Soepel en probleemloos bestellen, communiceren en levering. Bij het volgende apparaat kijk ik niet eerst bij de grote algemene winkels, maar ga ik direct naar Bemmel en Kroon om te vergelijken.

Toon 06-10-2021

Een combimagnetron besteld. Snelle levering en met de combimagnetron zijn we heel tevreden. Een aanrader.

Geestland 06-10-2021

Zeer snelle levering en perfecte servise top supper bedrijf dus onthouden zeker een aanrader

J vd Sanden 06-10-2021

Ik ben zeer tevreden, je bestelt, niks teveel poespas, en de volgende dag werd het keurig netjes afgeleverd. Alles volgens afspraak.
Van ons was het een wasmachine dus zeer blij dat het meteen, de volgende dag al, bezorgd kon worden.
Ook met de wasmachine op zich ben ik super blij. Dit was het eerste wat ik bij Bemmel & Kroon had gekocht, maar echt niet het laatste. Super!

Verduijn 06-10-2021

Goede ervaringen. Alles perfect geregeld. Tot op het kwartier nauwkeurig bij levering. Helemaal top.

Miranda Kweekel 06-10-2021

Zeer tevreden! Ene dag besteld andere dag ontvangen. Stipt volgens aangegeven tijd. Goed beschermd verpakt. Duidelijke communicatie, ook met bezorger. Voorbeeld voor andere bedrijven en leveranciers!

Michel 06-10-2021

513855 Top service, duidelijke bezorgtijden, berichtje 15 minuten voordat ze er zijn, vriendelijke bezorgers. Oude apparaat meegenomen en nieuwe droger neergezet. Dik tevreden 👍

Julia 06-10-2021

Goede service en bereikbaarheid, veel beter dan vergeleken met een recente ervaring met witgoed levering van Mediamarkt. Persoonlijk, zonder lange wachttijden bij klantenservice. Levering zou eerst plaats vinden via Dynalogic, uiteindelijk door eigen bezorgdienst gebracht. Deze is uitstekend, op tijd en goede communicatie.

Van Zanten 06-10-2021

De verkoper Matthijs heeft ons uitstekend geholpen . We wilden wat informatie over kookplaten en vriezers. Hebben nieuwe vriezer gekocht. Zeer tevreden, ook over de snelle levering . Komen zéker terug!

Antoinette 05-10-2021

Leuke site met goede producten voor een goede prijs
Oven gisteren besteld nu al ontvangen

Erwin 05-10-2021

Onze vaatwasser had het na 21(!) jaar begeven, destijds samen met de keuken bij Bemmel en Kroon aangeschaft. Zaterdag op de website 2 vaatwassers gevonden, zondag langs geweest om een keuze te maken, en maandag geleverd. Prijzen in de winkel zijn identiek aan de website, en in tegenstelling tot vele webwinkels heeft Bemmel en Kroon wél apparatuur op voorraad. Perfect gemeld, absoluut een aanrader!

H van Goor 05-10-2021

Zeer goede service wat ze zeggen komen ze na. Ook de levering was precies zoals ze vermeld hadden. Twee vriendelijke chauffeurs die het vakkundig hebben afgeleverd.

Nur 05-10-2021

We zijn erg tevreden met de snelle levering en de top service! De klanvriendelijkheid en de service die wordt verricht staat hier hoog in het vaandel. Ga hier zeker vaker bestellen en beveel het iedereen aan! :)

Geert 05-10-2021

Wij waren op zoek naar een Boretti fornuis en wijnklimaatkast. Deze vonden we online bij Bemmel & Kroon. Op de site stond geen prijs voor deze producten. Dus per mail contact gezocht en een offerte opgevraagd. Deze netjes in de mail gekregen. Producten waren goed scherp geprijsd. Er was een mooie aanbieding gedaan. Deze hebben wij in Feb 2021 geaccordeerd. We kregen toen een levertijd te horen van ongeveer 8 tot 10 weken. Dat is gebruikelijk voor dit soort apparatuur. Na de 10e week hadden we nog niks gehoord en heb ik zelf contact opgenomen over de levertijd. Die werd met +/- 5 weken uitgesteld. Weer 5 weken verder niks gehoord. En weer zelf contact opgezocht. Weer werd de levertijd +/- 5 weken uitgesteld.
Na 5 weken weer niks gehoord. Toen werd de levertijd ineens verlaat naar eind sept 2021. Erg vervelend en jammer dat daar niet goed over werd gecommuniceerd. Uiteindelijk waren de bestelde producten binnen, en zouden op een zaterdag geleverd worden. Helaas is de levering die dag niet door gegaan omdat het gewicht van de bestelling te zwaar was voor de bezorger. Erg jammer dat dit is fout gelopen. Aangezien Bemmel & Kroon door had gegeven om wat voorn producten het gaat. Gelukkig ging de bezorging de week daarna wel goed. Inmiddels fijn thuis kunnen koken en genieten van een koude fles wijn.

R. Baten 05-10-2021

Snelle levering, duidelijk aangegeven wanneer we de wasmachine konden verwachten, vriendelijke installateurs. Top!

Rob_from_Canada 05-10-2021

Great online service, called a real person when I had a problem with ordering, solved in 5 minutes and delivery was confirmed. Delivery was very professional, on time and the people were very nice, even talking English with me the Canadian.

Denise 05-10-2021

Ik heb via de site een EQ6 plus extra klasse besteld en ik ben daar heel tevreden over. Het product is op tijd geleverd. Hele goede service !!

Jos 05-10-2021

Goed bedrijf, komt afspraken na en levert keurig op tijd. Op zondag middag besteld en geleverd op maandag morgen.

Jan 05-10-2021

Erg prettig geholpen door de verkoper, die meteen heel wat suggesties aan de hand gedaan waar we mee verder konden om onze keuze te bepalen.
We gebruiken het apparaat nu een week naar volle tevredenheid.

DaVince 05-10-2021

Nette service, goede uitleg en uitstekende prijs . Verder ook geen vervelende verkoop taktieken en gaven gewoon een offerte mee zonder er naar te hoeven vragen.

Marilyn 04-10-2021

Zeer snelle en goede service. Vriendelijk en zeer duidelijk aan de telefoon. Echt een aanrader voor iedereen. Verder verliep de levering ook 100%.

Arjen 04-10-2021

Betreft order BKI1017951, vandaag onze Miele wasmachine geïnstalleerd gekregen door Bemmel en kroon. Vakkundig en goede service door de 2 monteurs. De Miele die we besteld hadden bleek niet leverbaar te zijn op korte termijn, door de binnendienst van Bemmel en kroon keurig opgelost door een soortgelijke Miele wasmachine aan te bieden. Top service 👍 Met vriendelijke groet Arjen

Myrchelle 04-10-2021

De internet verkoop afdeling denkt mee, komt met werkbare (!!) voorstellen en geeft een goede bedenktijd.
Geen druk van "orderschrijven".
Goede prijzen, aan de onderkant van de marktconforme prijzen.
Dat maakt dit alles dubbelfijn

Marianne 04-10-2021

Wij hebben een kookplaat besteld met ordernummer BKI1021079
Alles is volgens afspraak gegaan .
Zeer vriendelijk als je belt voor een vraag.
Duidelijke website
Ik kan dit bedrijf aanbevelen

P. Staal-Blauw 04-10-2021

Zaterdag 2okt. de bestelde combi magnetron geleverd, keurig op de afgesproken tijd.
Ook de overweging wat koop ik, liep zeer informatief en plezierig.
Prima bedrijf.