Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 3657 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

H Brink 20-02-2022

Fornuis besteld .snel geleverd.
Een erna BKI1067395 was het ordernummer.snel en op tijd gevoerd. Helaas deed hij het niet .Ik gebeld op zaterdag . Kreeg keurig op ZONDAG een nieuwe gekregen. Dat noem ik nog eens top service. Hier koop ik voortaan altijd als nodig is mijn spullen .
Top top top
Groet Haico Brink

Cok de Ruijter 20-02-2022

Bij Bemmel en Kroon in Cruquius een inductiekookplaat en afzuigkap besteld. Vriendelijke ontvangst, duidelijk voorlichting en heldere afspraken gemaakt, die ook goed zijn vastgelegd. Ook het installatiebedrijf werd geregeld, dat cf afspraak e.e.a. prima installeerde.

Monique 20-02-2022

prima uitleg via de telefoon, daarna wasdroger besteld, en binnen 20 uur werd hij keurig bezorgt!

Joke 20-02-2022

Online een wasdroogmaschine gekocht. Keurig op tijd geleverd door twee vriendelijke heren. De wasmaschine draait al! Helemaal blij!

Paul B. 20-02-2022

De bestelling verliep goed de levering was vlot maar de bezorging was niet goed. Volgens de voorwaarden zou de vaatwasser achter de voordeur worden bezorgd tot op de 4e verdieping van de flat. Helaas lieten de bezorgers het afweten na de voordeur van het flatgebouw en vertrokken direct. Reclameren bij Bemmel &Kroon leverde geen excuses en een vorm van tegoed op. Helaas de eerste bestelling bij dit bedrijf maar hier zal het bij blijven.

Ryan 20-02-2022

Nieuwe vaatwasser snel geleverd ondanks dat deze niet direct op voorraad was ,zeer tevreden

Willy van ieperen 20-02-2022

In een woord gezegd geweldig! Hele goede service zowel via de telefoon als via de mail , als je mailt met en vraag heb je binnen een hele korte tijd al een antwoord ! en Telefonisch ook gelijk vriendelijke mensen aan de lijn .. Ik ben zeer positief en raad ook iedereen aan om bij Bemmel&Kroon uw producten te bestellen zeker omdat ze prijstechnisch en Qua service super zijn !

Minke 20-02-2022

Na verkeerde bestelling telefonische prima geholpen en nog extra korting gekregen op juiste inbouw apparaat.

Simone Wassenaar 20-02-2022

Altijd kopen we onze apparaten bij van Bemmel vanwege de goede service.
Echter is vandaag de vaatwasser bezorgd en wilde de bezorger deze niet aansluiten omdat de slang tekort was zei hij. Mijn man heeft het nu zelf gedaan en het ging gewoon wel. Tevens pakte hij de vaatwasser niet uit. Hierom moesten wij vragen. Makkelijk zo bezorgen, niet uitpakken en aansluiten en er wel voor betalen. Dit kregen wij als trouwe klant nu van jullie maar de actie is niet uitgevoerd.
Jammer van de atijd goede service! En makkelijk voor de bezorgers dit maar niet klantvriendelijk. Apparaat is trouwens heel mooi.

Mariëlla 20-02-2022

Duidelijke website. Levering echt de volgende dag en niet zoals andere websites het wel beloven en na het invullen van je gegevens blijkt dat het 1 hele week kan duren. Prijs ook nog eens € 70,— goedkoper dan op andere websites. En de levering door het vervoersbedrijf was ook top. Duidelijk tijdsplan en half uurtje van tevoren nog een telefoontje. Kortom zeer tevreden dus bij een volgende aanschaf komen we zeker terug.

De Meyer 20-02-2022

Zeer positieve ervaring!
Prima service!
Snelle transacties, correcte levering.
Tevreden van het product.

Marcel 20-02-2022

Wij hebben gekozen voor Bemmel&Kroon omdat wij door de fabrikant op hen zijn geattendeerd wat al vertrouwen geeft en voor hun uitgebreide assortiment.
Daarbij zijn ze ook nog een goedkoop.
Verder konden we nadat wij een mail kregen, dat de afzuigkap binnen was, de leverdatum kiezen.
Als laatste, de levering werd door de vervoerder keurig gemeld, met de te verwachte tijd, kortom prima

Astrid 19-02-2022

Hele snelle levering, ik werd constant op de hoogte gehouden van de aflevertijd. Vriendelijke chauffeur. Ik had telefonisch een vraag en werd goed geholpen.

Danielle 19-02-2022

Duidelijke website, volgende dag geleverd en aangesloten. Gelijk bevestiging per email. Top

I.bult 19-02-2022

Vooraf contact gehad met klantenservice, of model beschikbaar is. Direct goed geholpen door een zeer vriendelijke medewerker.

Julien 19-02-2022

5 a 6 jaar geleden een complete keuken hier gekocht.
Mocht er wat zijn hebben we alle gegevens en kunnen we alsnog aanpassingen verrichten.
Nou niet dus.... na telefonische contact allemaal geen probleem alles is bekend en een afspraak was niet nodig.
Eenmaal daar nee meneer wij doen geen renovaties aan oude keukens.. (de keuken zit nog in garantie 5-6 jaar oud) ook een compleet element of deel vervangen was geen optie... wij werken niet meer met deze leverancier... oke dus ik mag een compleet nieuwe keuken bestellen?
Ja dat kan wel...
Nou.. WIJ KOMEN HIER NOOIT MEER TERUG!

Ik raad dan ook iedereen af om hier een keuken te kopen wat slecht dit!

Shanny 19-02-2022

Onze eerste ervaring met Bemmel en kroon is positief. we kregen goed advies, waardoor we snel een keuze konden maken
Fijne bijkomstigheid was dat ze ook samenwerken met een installatie bureau en dat niet zelf op zoek moesten naar een installateur.
Hopelijk blijft hun service ook goed daar kunnen we weinig over zeggen, want de levering vd vaatwasser was pas gisteren

Dirk 19-02-2022

Wij waren op zoek naar een combi stoomoven en kwamen op de site van Bemmel en Kroon terecht dit was de voordeligste op het net en ook gelijk maar een afzuiger en kookplaat van hetzelfde merk en serie gekocht online bestellen verliep prima en wij kwamen er achter dat we iets vergeten waren te bestellen even gebeld en werd nog toegevoegd aan de bestelling levering ging ook probleemloos en op tijd kortom prima.

Robbert van Schoonhoven 19-02-2022

emailcontact verliep soepel, snel een reactie. artikel moest besteld worden ook dat verliep goed. Wanneer artikel binnen was volgende dag in huis. Afzuigkap geplaatst. Ik ben er blij mee.

R. de Jongh 19-02-2022

De webshop gevonden via google.
De beste prijs en beste beste bezorgvoorwaarden(tot en met de 4e verdieping zonder lift) waren voor mij doorslaggevend. Bemmel en Kroon hebben het snel en precies volgens afspraak waargemaakt voor mij.
Helemaal blij met mijn nieuwe fornuis.

Etna inbouw oven 19-02-2022

Ik heb gekozen voor deze shop omdat het product hier snel leverbaar was. Gisteren besteld en vandaag om 14.00 al in huis! Nette en snelle levering. Ook de bestelde oven is prachtig en past perfect! Kortom helemaal in orde en zou zeker aanraden hier te bestellen.

J Terschegget 19-02-2022

Goede web winkel makkelijk te bestellen en vriendelijke mensen,
staan je netjes te woord

Mariette Vendel 19-02-2022

Goede prijs / kwaliteit. Goed te bereiken, goede uitleg en komt afspraak na.

Bemmel en Kroon 18-02-2022

Ondanks code rood op tijd bezorgd en goed voorzien van begeleidende mails van het transport door de storm.

Herman Ligtenberg 18-02-2022

Bemmel en Kroon is een super snelle en betrouwbare internetwinkel voor al je witgoed en keuken aparatuur, die binnen 24 uur leverd en zorgt voor een korecte afhadeling van je order.