Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Michiel 05-02-2022

Wij wilden een zwarte magnetron.
Bij de plaatselijke leverancier alleen in zilverkleurig. Op internet bij jullie besteld. Binnen 24 uur geleverd. Zo snel! Helemaal tevreden.

Cor Heijmans 04-02-2022

Omdat Bemmel&Kroon een goede prijs/ kwaliteit met zijn producten aanbied en daar naast ook klantvriendelijk is en als het nodig is goede adviezen geeft over de aan te schaffen apparaten, heb ik tot nog toe alle keukenapparatuur bij Bemmel&Kroon gekocht.
Op de website is het makkelijk om het gewenste apparaat te vinden.
Ook de mogelijkheid om, met korting, de apparatuur in het depot op te halen is een voordeel.

Aad van Rijswijk 04-02-2022

Vlekkeloos verlopen bestelling tegen zeer concurrerende prijs.
Gisteren besteld en betaald, vandaag precies conform beloftes afgeleverd.
De wasmachine draait al.

Erik 04-02-2022

Kwam deze zaak tegen toen we op zoek waren naar de beste prijs voor onze nieuwe Miele was/droogcombinatie. Hij was toevallig in de aanbieding daar. Nette website, het bestelproces verliep netjes en ze hebben zich ook netjes aan de bezorgafspraak gehouden, ik had hem bewust een paar dagen later gepland omdat ik dan thuis was. Daarnaast is de communicatie via email ook dik in orde. Gewoon een prima winkel, zoals het hoort!

Ze hebben Dynalogic gekozen voor de bezorging en dat is een prima keuze. Ik had voor de extra service gekozen en de mannen van Dynalogic hebben de wasmachine netjes naar boven getild, aangesloten, getest en de oude mee naar beneden genomen. Twee keer een Miele versjouwen was ons die extra service wel waard ;-)

De Miele draait nu nog het programma voor ingebruikname, maar goed, het belangrijkste is onze mening over de winkel zelf in dit geval. Maar de eerste indruk is goed, werkt soepel, ziet er strak uit en draait lekker rustig.

Kortom, absoluut een aanrader, Bemmel & Kroon!

John 04-02-2022

Even gebeld, om te controleren of de wasdroger echt op voorraad was. Vriendelijk geholpen en bevestigd dat deze op voorraad was. Hierop de bestelling van de wasdroger gedaan. Simpel en gemakkelijk. Volgende ochtend bericht met een tijdslot waarop de bezorgen zou langskomen. Keurig op tijd en netjes afgeleverd! Hartelijk dank Bemmel & Kroon, uitstekende service!

Michel 04-02-2022

Tot nu toe perfect, geregeld en gecommuniceerd. Nu uitpakken en installeren.

J.G. POLMAN 04-02-2022

Het bestellen van de nieuwe Miele wasmachine ging heel gemakkelijk en snel bij
Dhr. xxxx. (Zoeterwoude)
Ook het afleveren en installeren door de mensen van Dynalogic ging als een raket.
Prima gedaan, een aanrader dus !

jhuyts 04-02-2022

site zeer duidelijk toch nog langs geweest om te bekijken netjes geholpen snelle deal en nog snel bezorgd ook.
alles ook netjes op zijn plaats en oude weer meegenomen.
echt top volgende keer weer

Hans Petersen 04-02-2022

De machine is keurig afgeleverd nette mensen en de oude mee genomen
Heel blij mee

Berkhof 04-02-2022

Super geregeld alles loopt volgens de planning gewoon top. Hier kun je afspraken maken.

Ingrid 04-02-2022

Wat n fijne winkel en super behulpzaam personeel. Ben nu voor mijn koelvrieskast ook weer terug gegaan. Jr word vriendelijk en deskundig geholpen zonder dat men opdringerig is. Top Tent!
Order nr CRQ1061467

Inge 04-02-2022

Bij van Bemmel en Kroon kocht ik een wasdroger. Heel gemakkelijk selecteerde ik de belangrijkste voorwaarden (energiezuinig, weinig geluid, onder een bepaald bedrag). De beste optie kwam naar voren en wat bleek: goedkoper dan Coolblue en andere webwinkels waar ik eerder zocht. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden per mail. Ik had nog een vraag en kon 's avonds om 21.00 uur bellen. De volgende dag had ik de droger in huis. Een half uur van tevoren word je gebeld, dat de levering eraan komt. Ik zou deze webwinkel ten zeerste aanbevelen!

Fijne ervaring! 04-02-2022

Via internet gevonden. Bleek een vestiging dichtbij. Is prettiger dan online bestellen en vervolgens bidden dat het alllemaal goed komt.
Winkel was overzichtelijk en prettig / netjes. Is wat anders dan de bende die je bij een grote concurrent ziet. Advies was eerlijk en duidelijk. Goed geholpen. Bezorging liep vlot en via Track & Trace goed te volgen.

Ton O 03-02-2022

Via de site van B&K gezocht naar een Quooker en aangeschaft bij het filiaal in Zoeterwoude.
Voordeel van de site is dat je direct kan zien of het artikel op voorraad is.
Uiteindelijk in de winkel gekocht met een mooie actie korting op de Quooker.
Inmiddels is deze via B&K door een installateur geplaatst en werkt perfect.
Wij hebben met volle tevredenheid al diversen artikelen gekocht bij B&K in Zoeterwoude.
Mooie ruime winkel met goede verkopers die de tijd nemen voor je.

Denise wortel 03-02-2022

Een Miele wasmachine telefonisch gekocht.
Goede voorlichting en advies.
Snel geleverd en direct aangesloten door de 2 vriendelijke bezorgers.
Een pluim verdiend,
Ordernummer ZTE1072222
Denise Wortel

Kabak 03-02-2022

Heel aardige en vriendelijke medewerkers, behulpzaam en snelle service,
Ik vind het fijn om zelf 'n de winkel producten te kijken in plaats van op de site te bestellen.
Alleen een min punt verkeerde artikel geleverd, verder is een hele fijne en prima winkel

Fam R, Tijssen 03-02-2022

heb er al meerdere aankopen gedaan, altijd erg tevreden en snelle levering, vriendelijke mensen. En voldoemde gratis parkeerplaatsen.

J.M. Oude Essink 03-02-2022

Het bestelde konden we zeer goed vinden en de levering en aandacht daarbij van de bezorgers en plaatsers van het gekochte was zeer correct !

Leon 03-02-2022

Heel prettig vind ik dat er bij Bemmel&Kroon zeer snel gereageerd wordt op vragen, het personeel is vriendelijk en duidelijk. De bestelling wordt snel geleverd en ook het transportbedrijf waarmee zij samenwerken is zeer aan te bevelen. Vanuit Bemmel&Kroon wordt je goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en eveneens vanuit transportbedrijf. Duidelijke en vooral kloppende tijdsindicatie. Zelfs bijna op de minuut af. Prijs/Kwaliteit dik in orde!

Bakhuijzen 03-02-2022

Op het moment van telefonische bestelling (begin december) werden wij verder goed geholpen. Vriezer was niet voorradig en moest besteld worden. Mails correct ontvangen en paar dagen voor levering betaald. Chauffeurs waren keurig op aangegeven tijd aanwezig en hebben vriezer op aangegeven plaats netjes neergezet. Oude vriezer en bescherming nieuwe vriezer allemaal meegenomen.

Sonja 03-02-2022

Het bestellen is duidelijk. Toch nog een vraag dan goed bereikbaar per telefoon. De levering was perfect op tijd en de apparatuur is netjes geplaatst.

Tim 03-02-2022

Goede prijs, duidelijke omschrijving op site en fijne levering. Droger werd drie hoog geplaatst en we kregen van tevoren keurig een belletje met hoe laat de levering zou zijn.

S.Cirkovic 03-02-2022

Ik ben zeer tevreden over inductie kookplaat die ik gekocht heb.Die is eenvoudig in gebruik,mooi om te zien en voor een heel aantrekkelijke prijs.Ook ben ik aangenaam verrast dat ik het product zondag had gekocht en maandag avond in huis kreeg.De tijd van bezorging was aangekondigd en gehouden.Graag wil ik bedrijf en product van harte aanbevelen.

Rob 03-02-2022

Prettig geholpen in de winkel van Bemmel & Kroon in Den Haag-Forepark! Fijn & goed meegedacht qua mogelijkheden in apparatuur, zeker gezien de vele leveringsproblemen van veel merken.
Het plaatsen van de apparatuur is meer dan geweldig gedaan door het vaste installatiebedrijf van Bemmel & Kroon, Ajtec. Monteur Björn is een topper met gouden handjes! Bedankt!
Volgende keer voor ons weer Bemmel & Kroon!

Klant 03-02-2022

Ik werd prima geholpen aan de telefoon door de verkoper. Hij nam alle tijd. De website is duidelijk, maar ik miste een vakje waarin ik een opmerking kon maken voor de bezorging. De kennisgeving va de bezorging was prima. Maar de bezorger daarintegen was onsympathiek en onbeschoft.